eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńBudowa chodnika przy ul. Warszawskiej (od ul. Pszennej do ul. Piaskowcowej)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Bieruń: Budowa chodnika przy ul. Warszawskiej (od ul. Pszennej do ul. Piaskowcowej)
Numer ogłoszenia: 154508 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86120 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy ul. Warszawskiej (od ul. Pszennej do ul. Piaskowcowej).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Inwestycja realizowana jest w ramach zadania Budowa chodnika przy ul. Warszawskiej na odcinku (od ul. Pszennej do ul. Piaskowcowej). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową chodnika o szerokości 2,0 m wzdłuż ul. Warszawskiej (drogi krajowej nr 44) wraz z kanalizacją deszczową. Inwestycja położona jest na terenie, na którym prognozuje się wystąpienie I, II i III kategorii terenu górniczego. B) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu. 2. Wycinka 5 drzew o obwodzie pnia 140 - 235 cm i wysokości 10 - 20 m. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szacunku brakarskiego drewna powstałego z wycinki drzew i złożenia drewna na terenie Obwodu Drogowego Wysoki Brzeg w Jaworznie przy ul. Drogowców 6. Pozostałe odpady powstałe z przedmiotowej wycinki należy zagospodarować we własnym zakresie na koszt Wykonawcy. 3. Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: a) rozbiórka istniejących przepustów betonowych pod ul. Piaskowcową i Bazaltową; b) przebudowa istniejących wjazdów do posesji; c) chodnik o szerokości 2,0 m, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego - pow. 528,0 m2; d) pas dzielący między jezdnią a chodnikiem o szerokości 0,4 m, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego - pow. 98,8 m2; e) umocnienie skarpy nasypu płytami ażurowymi - pow. 560,0 m2. 4. Wykonanie oznakowania poziomego. 5. Odwodnienie: a) system kanalizacji deszczowej ze studzienek ściekowych O 500 mm z włazem przykrawężnikowo-jezdniowym - dł. 281,9 m; b) ściek z prefabrykatów betonowych - dł. 16,0 m. 6. Wykonanie ścianki czołowej z bloczków betonowych. C) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: 1. Projekt Budowlano - Wykonawczy - branża: drogowa, inwentaryzacja drzew, opinia geotechniczna. 2. Projekt docelowej organizacji ruchu. 3. Projekt tymczasowej organizacji ruchu. 4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 5. Przedmiar robót - branża drogowa wraz z odwodnieniem. D) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: 1. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. 2. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. 3. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 4. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. 5. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. 6. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. 7. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną, 8. Wykona inwentaryzację terenu (przed rozpoczęciem robót) oraz odtworzy punkty graniczne, które uległy zniszczeniu w wyniku prowadzonych robót. 9. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dokona z GDDKiA O/Katowice Rejon Wysoki Brzeg uzgodnień związanych z zajęciem pasa drogowego niezbędnych dla realizacji zadania. 10. Przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, w tym przede wszystkim wynikające ze STWiORB, nie ujęte w przedmiarze robót. 11. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. 12. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 13. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 14. Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. 15. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 16. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 17. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. 18. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 19. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z budowanym chodnikiem, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 20. Wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż i demontaż oznakowania) wraz z odbiorami. 21. Wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). Najpóźniej w dniu odbioru robót dostarczy geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (zaktualizowana mapa zasadnicza). E) Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 138 poz.935 z późn.zm): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. F) Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. G) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia wskazanych w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia, tj. roboty drogowe, rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe. H) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. I) Nazwy i kody według słownika CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232452-5 Roboty odwadniające 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233221-4 Malowanie nawierzchni 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.24.52-5, 45.23.30.00-9, 45.23.32.21-4, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Inżynierii Drogowej Maria Rozmus, ul. Wodna 12, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362493,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235156,18

  • Oferta z najniższą ceną: 235156,18 / Oferta z najwyższą ceną: 414471,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.