eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówUsługi utrzymania czystości (sprzęt, środki czyszczące i higieniczne) w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 oraz terenów zewnętrznych, terenów zielonych i przyległych chodników przy budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 5 i 6



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ciechanów: Usługi utrzymania czystości (sprzęt, środki czyszczące i higieniczne) w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 oraz terenów zewnętrznych, terenów zielonych i przyległych chodników przy budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 5 i 6
Numer ogłoszenia: 154582 - 2016; data zamieszczenia: 23.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ciechanowie, ul. Mikołajczyka 5, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 674 17 04, faks 23 674 17 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości (sprzęt, środki czyszczące i higieniczne) w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 oraz terenów zewnętrznych, terenów zielonych i przyległych chodników przy budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 5 i 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3Zamówienie dotyczy usługi polegającej na: Sprzątaniu w budynku należącym do Zamawiającego w dniach urzędowania Sądu Rejonowego w Ciechanowie w godzinach od 16:00 do 22:00 pomieszczeń biurowych, archiwalnych, magazynowych, sanitarnych , socjalnych, korytarzy, terenów zewnętrznych, terenów zielonych przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących odpowiednich do każdego rodzaju czyszczonych powierzchni, stałym zabezpieczeniu papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń , odświeżaczy powietrza i zapachowych kostek WC o jakości nie odbiegającej od średniej występujących na rynku ww. towarów oraz w ilościach zabezpieczających naturalne potrzeby pracowników Sądu Rejonowego w Ciechanowie oraz interesantów Sądu. sprzątaniu w budynku Sądu przy ul. Mikołajczyka 5 o powierzchni użytkowej 2.537 m2. sprzątaniu w budynku Sądu przy ul. Mikołajczyka 6 o powierzchni użytkowej 1.214 m2. Terenu zewnętrznego wokół budynków przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 - 1.484 m2 Terenu zielonego wokół w/w budynków 770 m2 . Przyległych chodników przy działkach przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 - razem powierzchnia - 795 m2 postawieniu jednej osoby do dyspozycji Sądu w godz. 8:00-16;00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. WIKA Iwona Mendyk-Cichocka, Wieczorków 96, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14700,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określony w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.