eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaPrzedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-27

Ogłoszenie nr 15459 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.

Dębica: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 78295900000, ul. ul. Sandomierska  41, 39200   Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, e-mail zk_debica@sw.gov.pl, faks 0-14 681-56-59.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Dębicy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zp.sw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy.
Numer referencyjny: D/Kw-2232/1-A-S/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1)Bulion drobiowy w proszku w ilości 40 kg/m-c 2)Przyprawa do potraw typu jarzynka w ilości 40 kg/m-c 3)Czosnek granulowany w ilości 3 kg/m-c 4)Koper suszony w ilości 1 kg/m-c 5)Kwasek cytrynowy w ilości 1 kg/m-c 6)Liść laurowy w ilości 3 kg/m-c 7)Ziele angielskie w ilości 3 kg/m-c 8)Majeranek w ilości 1kg/m-c 9)Papryka ostra mielona w ilości 3 kg/m-c 10)Pieprz czarny mielony w ilości 3 kg/m-c 11)Ocet w ilości 20 l/m-c 12)Przyprawa do zup w płynie w ilości 100 l/m-c 13)Sos grzybowy w proszku w ilości 25 kg/m-c 14)Sos myśliwski w proszku w ilości 25 kg/m-c 15)Sos pieczeniowy w proszku w ilości 25 kg/m-c 16)Zupa pieczarkowa w proszkuw ilości 30 kg/m-c 17)Żurek w proszku w ilości 30 kg/m-c 18)Sól w ilości 90 kg/m-c 19)Cukier (opakowanie min. 20 kg.)w ilości 350 kg/m-c 20)Kawa zbożowa w ilości 20 kg/m-c 21)Herbata granulowana w ilości 30 kg/m-c 22)Kotlety sojowe ( opakowanie do 1 kg)w ilości 2 kg/m-c 23)Makaron dwujajeczny w ilości 300 kg/m-c 24)Kasza jęczmienna w ilości 225 kg/m-c 25)Kasza manna w ilości 30 kg/m-c 26)Mąka pszenna typ 500 w ilości 150 kg/m 27)Ryż w ilości 250 kg/m-c 28)Musztarda w ilości 50 kg/m-c -4 29)Ketchup w ilości 30 kg/m-c 30)Olej rzepakowy (opakowanie 1l lub 3l) w ilości 100 l/m-c 31)Ser topiony (kostka 100g)w ilości 80 kg/m-c6 32)Śmietana 18% (opakowanie min. 1kg )w ilości 110 kg/m-c 33)Mąka ziemniaczana w ilości 20 kg/m-c 34)Margaryna do smarowania pieczywa(roślinna, kostka 250g),w ilości 750 kg/m-c 35)Twaróg półtłusty (kostka 250g)w ilości 240 kg /m-c 36)Serek ziarnisty wiejski (opakowanie 150g), w ilości 40 szt /m-c 37)Serek homogenizowany (opakowanie 150g, różne smaki), w ilości 1000 szt /m-c 38)Serek homogenizowany(opakowanie 150g, bez smaku),w ilości 60 szt /m-c 39)Koncentrat pomidorowy 30% (opakowanie 800 g do 1000g)w ilości 4 kg /m-c 40)Powidło (opak. zbiorcze wiadra lub słoje)w ilości 50 kg /m-c 41)Dżem (opak. zbiorcze wiadra lub słoje)w ilości 90 kg /m-c 42)Marmolada (opak. zbiorcze wiadra lub słoje)w ilości 90 kg /m-c 43)Groch łuskany połówki w ilości 150 kg /m-c 44)Fasola jaś w ilości120 kg /m-c 45)Koncentrat pomidorowy 30% (opak. 1 kg - 4,5 kg ) w ilości 45 kg/m-c

II.5) Główny kod CPV: 15.89.15.00 - Buliony
Dodatkowe kody CPV:15870000-7, 15871000-4, 15871260-4, 15891400-4, 15872400-5, 15831000-2, 15861000-1, 15863000-5, 15890000-3, 15613300-1, 15612100-2, 15871000-4, 15431100-9, 15543000-6, 15331425-2, 15332290-3, 15332230-5, 15331130-7, 15331425-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 235928.44
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 28/02/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Strony postanawiają, iż w okresie trwania umowy, można dokonać zmiany ceny przedmiotu zamówienia: 1)na wniosek każdej z nich pod warunkiem wzrostu lub obniżki kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem o co najmniej 0,5 % ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim; wskaźnik zmiany ceny przedmiotu zamówienia równy jest wskaźnikowi cen towarów i usług konsumpcyjnych, 2)o zamiarze zmiany ceny wynikającej z pkt 1 druga strona musi być powiadomiona w terminie 30 dni przed planowaną zmianą. 2.Strony postanawiają, iż w okresie trwania umowy, można dokonać zmiany ceny przedmiotu zamówienia odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3.Dopuszcza się zmianę świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia. 4.Strony przewidują możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, spowodowanych: 1)zmianą powszechnie obowiązujących przepisów lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów- w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do nowego stanu prawnego lub faktycznego, 2)siłą wyższą - czyli wystąpieniem zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie zobowiązania w całości lub części. Strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia opóźnienia w wykonywaniu zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Bulion drobiowy w proszku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bulion drobiowy w proszku w ilości 40 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15891500-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2123.24
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Przyprawa do potraw typu jarzynka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyprawa do potraw typu jarzynka w ilości 40 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 427.52
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin doistawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Czosnek granulowany

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Czosnek granulowany w ilości 3 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 270.44
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
ermin dostaw20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Koper suszony

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Koper suszony w ilości 1 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 89.70
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacj20
termi dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: kwasek cytrynowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Kwasek cytrynowy w ilości 1 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55.64
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termn reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: liśc laurowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Liść laurowy w ilości 3 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 310.10
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin rklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: zele angielskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Ziele angielskie w ilości 3 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 483.84
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: majeranek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Majeranek w ilości 1kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 104.82
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: papryka ostra mielona

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Papryka ostra mielona w ilości 3 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 145.15
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamaji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: pieprz czarny mielony

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Pieprz czarny mielony w ilości 3 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 145.15
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: ocet

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Ocet w ilości 20 l/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 394.56
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: przyprawa do zup w płynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przyprawa do zup w płynie w ilości 100 l/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15870000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2200.34
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termn dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: sos grzybowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Sos grzybowy w proszku w ilości 25 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871260-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1368.62
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termn dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: sos myśliwski w proszku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Sos myśliwski w proszku w ilości 25 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871260-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1308.03
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: sos pieczeniowy w proszku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Sos pieczeniowy w proszku w ilości 25 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871260-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: zupa pieczarkowa w proszku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Zupa pieczarkowa w proszku w ilości 30 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15891400-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1693.91
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: żurek w proszku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Żurek w proszku w ilości 30 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15891400-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1123.89
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: sól

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Sól w ilości 90 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15872400-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 722.40
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
ceny60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: cukier

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cukier (opakowanie min. 20 kg.) w ilości 350 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15831000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10032.12
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa: kawa zbożowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Kawa zbożowa w ilości 20 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15861000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 858.88
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklmacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa: herbata granulowana

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Herbata granulowana w ilości 30 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15863000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2379.20
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22    Nazwa: kotlet sojowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Kotlety sojowe ( opakowanie do 1 kg) w ilości 2 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15890000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 554.40
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23    Nazwa: makaron dwujajeczny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Makaron dwujajeczny w ilości 300 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15851100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8533.35
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24    Nazwa: kasza jęczmienn

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Kasza jęczmienna w ilości 225 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15613300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3898.44
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25    Nazwa: kasza manna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Kasza manna w ilości 30 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15613300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 507.64
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26    Nazwa: mąka pszenna typ 500

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Mąka pszenna typ 500 w ilości 150 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15612100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1790.88
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27    Nazwa: Ryż

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Ryż w ilości 250 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15614100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7934.35
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28    Nazwa: musztarda

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Musztarda w ilości 50 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1636.49
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin reklamacji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29    Nazwa: ketchup

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Ketchup w ilości 30 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2646.00
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30    Nazwa: olej rzepakowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Olej rzepakowy (opakowanie 1l lub 3l) w ilości 100 l/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15400000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5583.28
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31    Nazwa: ser topiony

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Ser topiony (kostka 100g)w ilości 80 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15543000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11460.90
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32    Nazwa: śmietana 18%

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Śmietana 18% (opakowanie min. 1kg ) w ilości 110 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15512000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33    Nazwa: mąka ziemniaczna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Mąka ziemniaczana w ilości 20 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15612000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 742.88
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34    Nazwa: margaryna do smarowania pieczywa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Margaryna do smarowania pieczywa(roślinna, kostka 250g)w ilości 750 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15431100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29593.69
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35    Nazwa: twaróg półtłusty

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Twaróg półtłusty (kostka 250g)w ilości 240 kg /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15543000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28759.92
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklmacji20
termi dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36    Nazwa: serek zarnisty wiejski

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Serek ziarnisty wiejski (opakowanie 150g), w ilości 40 szt /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15543000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 604.80
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37    Nazwa: serek homgenizowany - smakowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Serek homogenizowany (opakowanie 150g, różne smaki), w ilości 1000 szt /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15543000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12929.84
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dotawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38    Nazwa: serek homogenizowany

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Serek homogenizowany (opakowanie 150g, bez smaku) w ilości 60 szt /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15543000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 869.52
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39    Nazwa: koncentat pomidorowy 30 %

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Koncentrat pomidorowy 30%(opakowanie 800 g do 1000g) w ilości 4 kg /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331425-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 345.98
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40    Nazwa: powidło

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Powidło (opak. zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 50 kg /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15332290-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2505.00
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41    Nazwa: dżem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Dżem (opak. zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 90 kg /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15332290-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4390.22
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42    Nazwa: marmolad

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Marmolada (opak. zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 90 kg /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15332230-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3120.62
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 43    Nazwa: groch łuskany

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Groch łuskany połówki w ilości 150 kg /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331130-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3168.36
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin rekamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 44    Nazwa: fasola jaś

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Fasola jaś w ilości120 kg /m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331130-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6893.99
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 45    Nazwa: koncentrt pomifdorowy 30 % 4,5 kg

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Koncentrat pomidorowy 30% (opak. 1 kg - 4,5 kg ) w ilości 45 kg/m-c
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331425-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3082.45
Waluta:

pln
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin reklamacji20
termin dstawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.