eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej Krakowie MOCAK w roku 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Kraków: Usługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej Krakowie MOCAK w roku 2016
Numer ogłoszenia: 154613 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie , ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 263 40 26, faks 12 257 10 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mocak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej Krakowie MOCAK w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu towarów i dzieł sztuki na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK w roku 2016. Usługa obejmuje również pomoc w pakowaniu, załadunek, i wyładunek oraz wszelkie formalności związane z odprawą graniczną przewożonych towarów lub dzieł sztuki w trakcie wykonywanej usługi. W zależności od przedmiotu transportu Zamawiający może zamówić usługę specjalistycznego pakowania dzieła sztuki, jeżeli wymagają tego wymogi konserwatorskie a także wypożyczyć skrzynie. Skrzynie powinny być przystosowane do przewozu dzieł sztuki (wykonane z trwałych materiałów jak np. drewno, metal, plastik, wyścielone pianką lub folią termoizolacyjną, zamykane hermetycznie). Zamówienie składa się z 3 części. Część 1 obejmuje usługi transportowe towarów na terenie miasta Krakowa, na terenie kraju i poza granicami kraju, samochodem o minimalnych wymiarach zamkniętej skrzyni: długość 4 m, szerokość 2 m, wysokość 2 m i dopuszczalnej masie całkowitej min 3,5 tony. Przewidywana ilość godzin jazdy po Krakowie 10-100 Przewidywana ilość kilometrów jazdy po Polsce 0-400 Przewidywana ilość kilometrów poza granicami kraju 0-400. Część 2 obejmuje usługi transportowe towarów i dzieł sztuki na terenie miasta Krakowa, na terenie kraju i poza granicami kraju, samochodem o minimalnych wymiarach zamkniętej skrzyni: długość 6 m, szerokość 2 m, wysokość 2,20 m, Przewidywana ilość godzin jazdy po Krakowie 10-200 Przewidywana ilość kilometrów jazdy po Polsce 5000 - 15000 Przewidywana ilość kilometrów poza granicami kraju 5000-20000 Przewidywana ilość osobogodzin usługi specjalistycznego pakowania dzieła sztuki 10-200 Przewidywana czas wynajmu skrzyń do transportu dzieł sztuki 10-100 dób Przewidywana pojemność skrzyń do transportu dzieł sztuki 1-5 m3. Część 3 obejmuje usługi transportowe towarów i dzieł sztuki na terenie miasta Krakowa, na terenie kraju i poza granicami kraju, samochodem o minimalnych wymiarach zamkniętej skrzyni: długość 7,5 m, szerokość 2,20 m, wysokość 2,50 m. Przewidywana ilość godzin jazdy po Krakowie 0-50 Przewidywana ilość kilometrów jazdy po Polsce 500-6000 Przewidywana ilość kilometrów poza granicami kraju 500-15000 Przewidywana ilość osobogodzin usługi specjalistycznego pakowania dzieła sztuki 0-100 Przewidywana czas wynajmu skrzyń do transportu dzieł sztuki 5-50 dób Przewidywana pojemność skrzyń do transportu dzieł sztuki 1-5m3 Zamawiający wymaga aby czas gotowości do świadczenia usługi dla wszystkich części zamówienia nie był dłuższy niż: a) 12 godzin dla jazdy po Krakowie b) 48 godzin dla jazdy po kraju c) 120 godzin dla jazdy poza granicami kraju. Wielkość zamówienia wynosi: 327 402,00 zł w tym część 1: 5 562,00 zł, część 2: 202 800,00 zł, część 3: 119 040,00 zł.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego, w każdej części zamówienia, polegających na powtórzeniu tego samego usług transportowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej licencji (zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 125 poz. 874, z późniejszymi zmianami), na wykonywanie krajowego i międzynarodowego transportu drogowego rzeczy - dla części 2 i 3 zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. usług transportu dzieł sztuki, których łączna wartość (liczona za okres nie większy niż jeden rok kalendarzowy (365dni)) wynosi co najmniej: 140.000,00 zł brutto - dla części 2 zamówienia i 85.000,00 zł brutto - dla części 3 zamówienia. Warunek ten dotyczy tylko części 2 i 3 zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednym (odpowiednio dla każdej części zamówienia) samochodem typu kontener bez nadkoli, z własnym systemem służącym do stabilizowania przewożonych towarów, a w wypadku części 2 i 3 wyposażonym w izotermiczną zabudowę przestrzeni ładunkowej z urządzeniami klimatyzacyjnymi, z możliwością utrzymywania stałej temperatury i wilgotności, i systemem alarmowym, z możliwością mocowania skrzyń do burt, wyposażoną w platformę - podnośnik hydrauliczny. W samochodzie winno być dodatkowe jedno miejsce dla pasażera - kuriera

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego (oświadczenie ujęte w formularzu oferty-zał. nr 1 do siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gotowość do wykonania usługi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany ceny brutto wykonania zamówienia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mocak.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków, budynek administracyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 12:30, miejsce: Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków, budynek administracyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wielkość zamówienia podana w opisie przedmiotu zamówienia jest wartością z uwzględnieniem zamówień uzupełniających. Wielkość zamówienia bez zamówień uzupełniających wynosi: 272 835,00 zł, w tym część 1: 4 635,00 zł, część 2: 169 000,00 zł, część 3: 99 200,00 zł.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.