Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Ełk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę samochodu
Numer ogłoszenia: 154654 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku, ul. Suwalska 46, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6102317, fax 087 6216365.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę samochodu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy terenowej z roku produkcji 2007 - szt.1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. 2) zapewnią świadczenie usług autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Ełku lub serwisu najbliższego siedziby Zamawiającego(Wykonawca zamieści w formularzu ofertowym dokładny adres serwisu). 3) Ocena spełniania przedstwionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach o oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) specyfikację techniczną oferowanego samochodu - załącznik nr 1A). 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. 4) wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom- wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 5) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku 19-300 Ełk ul. Suwalska 46 tel. 087/610-23-17 fax. 087/621-63-65 piwelk@piwelk.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku 19-300 Ełk ul. Suwalska 46.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- MODERNIZACJA CZTERECH KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH ORLIK W EŁKU, z podziałem na cztery części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Wykonanie oraz dostawa interaktywnej makiety ziemi ełckiej - Model terenu Ełku
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- Świąteczna i nocna opieka weterynaryjna na terenie miasta Ełku.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa jednej sztuki samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla KP PSP w Kraśniku
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.