To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Zakopane: Usługa cateringowa dla uczestników projektu systemowego Aktywni i zintegrowani - bardziej samodzielni realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 154667 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138897 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopanem, ul. Jagiellońska 7, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. (018) 20 147 33, faks (018) 20 147 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa dla uczestników projektu systemowego Aktywni i zintegrowani - bardziej samodzielni realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa dla uczestników projektu systemowego Aktywni i zintegrowani - bardziej samodzielni realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. w okresie od 16-07-2012 do 22-10-2012r. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dowóz posiłków gotowych dla uczestników projektu na czas trwania działań grupowych. Zamówienie dotyczy dwóch grup uczestników projektu w podziale na 12 i 15 osób. Liczba dostarczanych posiłków w dniu trwania zajęć będzie uszczegóławiana telefonicznie do dwóch godzin przed czasem dostarczenia. Dowóz na miejsce działania grupowego (zgodnie z grafikiem i harmonogramem realizacji projektu) około godziny 15 00 w pojemnikach styropianowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki gorące. 3. Maksymalna ilość posiłków przez cały okres umowy nie przekroczy 291 posiłków w tym maksymalnie 27 posiłków dziennie. Każdorazowy posiłek dla jednej osoby winien zawierać - zupa - 250 ml. - drugie danie - 400 ml. - herbatę - 0,5 litra na osobę - kawę rozpuszczalną - 0,5 litra na osobę - ciastko - 150 gram na osobę 4. Jadłospis musi być zróżnicowany, należy dołączyć do oferty. 5. Przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2012r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) 6. Świadczenie usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 7. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzone z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania, pokrywać ? dziennego zapotrzebowania kalorycznego dla osoby dorosłej, tj. zapewnić nie mniej niż 1200 kcal w tym: - białko stanowić ma ok. 12% posiłku - węglowodany ok. 48% posiłku - tłuszcze ok. 30% posiłku (pozostałe: cukry proste, witaminy i mikroelementy). 8. W miesiącu lipcu przewiduje się maksymalnie 81 posiłków gotowych /poniedziałek i wtorek/ W miesiącu sierpniu przewiduje się maksymalnie 78 posiłków gotowych /poniedziałek i wtorek/ W miesiącu wrześniu przewiduje się maksymalnie 72 posiłki gotowe / poniedziałek i wtorek/ W miesiącu październiku przewiduje się maksymalnie 60 posiłków gotowych /poniedziałek/ 9. Wykonawca określi cenę jednostkową jednego posiłku wraz z podatkiem VAT i cena ta będzie stała niezależnie od rodzaju posiłku. 10. Wykonawca musi posiadać zezwolenie SANEPID-u na prowadzenie działalności gastronomicznej. 11. Zamawiający jest uprawniony do bieżącej kontroli jakości wydawanych posiłków, ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, walorów smakowych oraz estetyki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Aktywni i zintegrowani bardziej samodzielni realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU CATERING 24 Sylwia Tylek, Brzegi 4, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5388,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4257,33
Oferta z najniższą ceną: 4257,33 / Oferta z najwyższą ceną: 4257,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem, ul. Słoneczna 1 - etap I
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Dostawa koszulek bawełnianych oraz toreb materiałowych do dalszej odsprzedaży
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Świadczenie usługi cateringowej podczas uroczystości wręczenia dyplomów na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- kompleksowa usługa cateringowa
- wynajem telebimu z obsługą wraz z kompleksową usługą cateringową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.