Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Płock: pełnienie funkcji kierownika projektu
pełnienie funkcji koordynatora ds. organizacyjnych i merytorycznych
pełnienie funkcji pracownika ds. promocji
pełnienie funkcji ewaluatora
Numer ogłoszenia: 154669 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 , ul. Lasockiego 14, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 366 03 50, faks 0-24 366 03 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zjo.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji kierownika projektu pełnienie funkcji koordynatora ds. organizacyjnych i merytorycznych pełnienie funkcji pracownika ds. promocji pełnienie funkcji ewaluatora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie funkcji kierownika projektu pełnienie funkcji koordynatora ds. organizacyjnych i merytorycznych pełnienie funkcji pracownika ds. promocji pełnienie funkcji ewaluatora.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część 1 Osoba pełniąca funkcję kierownika projektu musi posiadać: - wykształcenie wyższe magisterskie. - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny). -co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w szkolnictwie zawodowym. - co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora projektu część 2 Osoba pełniąca funkcję koordynatora ds. organizacyjnych i merytorycznych musi posiadać: - wykształcenie wyższe magisterskie. - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny). - kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny). - co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy w szkolnictwie specjalnym dla dzieci lub młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie. - co najmniej roczne doświadczenie w pracy przy projekcie. część 3 Osoba pełniąca funkcję pracownika ds. promocji musi posiadać: - wykształcenie wyższe magisterskie. - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny). - kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny). - co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy w szkolnictwie specjalnym dla dzieci lub młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie. część 4 Osoba pełniąca funkcję ewaluatora musi posiadać: - wykształcenie wyższe magisterskie. - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny). - kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki (studia wyższe, lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny). - co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy w szkolnictwie specjalnym dla dzieci lub młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie. - co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku ewaluatora w projektach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 6 Specjalna, ul. Lasockiego 14 , 09-400 Płock - sekretariat pokój 52.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 6 Specjalna, ul. Lasockiego 14 , 09-400 Płock - sekretariat pokój 52.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt W drodze do aktywności zawodowej nr umowy: UDA-POKL.09.02.00-14-008 11-00 z dnia 01.12.2011 r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pełnienie funkcji kierownika projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji kierownika projektu - 60 godz. w miesiącu. Do zadań kierownika projektu należeć będzie: Dobór i nadzór nad kadrą projektu. Dobór instytucji szkoleniowych. Dostosowanie programów szkoleniowych. Zabezpieczanie bazy technicznej. Sprawozdania i rozliczenia merytoryczno - finansowe. Kontakty z Instytucją Wdrażającą. Nadzór nad realizacją projektu. Nadzór nad prowadzoną dokumentacją. Nadzór nad zgodnością działań z harmonogramem i budżetem. Rekrutacja do projektu. Ocena i monitoring projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pełnienie funkcji koordynatora ds. organizacyjnych i merytorycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji koordynatora ds. organizacyjnych i merytorycznych - 50 godz. w miesiącu. Do zadań koordynatora ds. organizacyjnych i merytorycznych należeć będzie: Przygotowanie biura projektu. Opracowanie dokumentacji projektu. Rekrutacja do projektu. Prowadzenie bazy danych. Nadzór nad terminowością realizacji zadań projektu. Nadzór nad merytorycznym przebiegiem zajęć. Nadzór nad poprawnością i kompletnością dokumentacji. Sprawozdawczość..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pełnienie funkcji pracownika ds. promocji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji pracownika ds. promocji - 32 godz. w miesiącu. Do zadań pracownika ds. promocji należeć będzie: Organizowanie spotkań informacyjno - promocyjnych dla beneficjentów. Informowanie o warunkach uczestnictwa w projekcie. Zakup i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych. Promocja i rozpowszechnianie informacji o projekcie na każdym etapie realizacji. Kontakty z mediami. Zorganizowanie uroczystości kończącej projekt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pełnienie funkcji ewaluatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji ewaluatora - 32 godz. w miesiącu. Do zadań ewaluatora należeć będzie: Badanie i monitorowanie osiągania rezultatów projektu. Badania diagnostyczne na początku i na końcu projektu - ankieta. Badanie ewaluacyjne na początku i na końcu każdej formy doskonalącej. Analiza dokumentacji. Wywiady..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
- Modernizacja elewacji zabytkowego budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Jagiełły w Płocku
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.