eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockŚwiadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2016 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Płock: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 1546 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328094 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2016 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2016 r. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia: wykonania usługi odśnieżania, której zakres został określony w pkt 3 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia niniejszego rozdziału, dodatkowo przez jeszcze trzy miesiące,tj. w okresie 4 miesięcy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usługi odśnieżania w okresie 1 miesiąca, których cena zostanie określona w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ. Natomiast przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji - zwiększenia liczby miesięcy w czasie których wykonywana będzie usługa odśnieżania o 1, 2 lub 3 miesiące po stawce wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku opadów śniegu przez więcej niż 1 miesiąc, tj. 2, 3 lub 4 miesiące w 2016 r. i zaistnienia w związku z tym potrzeby odśnieżania, w przypadku zaistnienia konieczności odbywania się zajęć na obiektach na ul. Gałczyńskiego 28 Studium Wychowania Fizycznego i Sportu oraz na Placu Dąbrowskiego 2 w soboty lub niedziele, dodatkowo, łącznie na obu obiektach do liczby 698 godzin. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usługi w ilości godzin: 32 dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu ul. Gałczyńskiego 28 oraz dla Placu Dąbrowskiego 2. Natomiast przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji - zwiększenia liczby godzin w czasie których wykonywana będzie usługa sprzątania do (łącznie na obu obiektach) 698 godzin po stawce wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z przewidzianego prawa opcji. Prawo opcji jest realizowane na podstawie umowy, w związku z tym nie wiąże się z koniecznością zawierania aneksu do umowy. Umowa zawarta z Wykonawcą regulować będzie zarówno wykonanie części zamówienia objętego zakresem zadeklarowanym przez Zamawiającego (część minimalna zagwarantowana przez Zamawiającego), jak i zastosowanie oraz warunki realizacji prawa opcji. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie obowiązywania umowy z Wykonawcą. Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Wykonawcy o decyzji skorzystania z prawa opcji, zgodnie z warunkami umownymi. Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej Emir Sp. z o. o., ul. Barska 10, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 716268,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 647995,20

  • Oferta z najniższą ceną: 647995,20 / Oferta z najwyższą ceną: 787740,68

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.