eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoDowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Brzesko: Dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 154706 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku , ul. Bartosza Głowackiego 57, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 14 68-63-290, faks 14 68-63-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynka.ebrzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku szkolnym 2012/2013. Dzienny dowóz obejmuje około 121 uczniów z miejscowości Mokrzyska. Łączna dzienna ilość kilometrów - 101. Przewidywana ilość dni na realizację usługi - 190 dni. Planowana ilość tras - 2. Godziny przejazdów autobusów zostaną przekazane wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w gimnazjum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku Nr 6 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W miarę posiadanych środków zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Burmistrza Brzeska na wydłużenie tras dowozów w miejscowości Mokrzyska oraz dowozu uczniów na zajęcia pozalekcyjne ( na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 Pzp).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spawdzne będzie posiadanie licencji na przewóz osób.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożone dokumenty są kompletne. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie czy wykonawca wykonał przynajmniej trzy zadania podobne polegające na dowozach uczniów do szkół w przewozach specjalnych na co najmniej dwóch trasach przewozowych. W wysokości minimum 100 000,00 PLN każda. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożone dokumenty są kompletne. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie wykazanie, czy wykonawca dysponuje odpowiednim taborem samochodowym, tj.: - co najmniej czterema pojazdami autobusowymi sprawnymi technicznie, w tym: - dwóch o możliwości przewozu nie mniej niż 100 osób, - dwóch o możliwości przewozu nie mniej niż 70 osób, oraz autobusem typu mikrobus o możliwości przewozu około 10 - 15 osób. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożone dokumenty są kompletne. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie czy osoba zarządzająca przewozami posiada kwalifikacje potwierdzone certyfikatem kompetencji zawodowych oraz udokumentowanie, że wykonawca zatrudnia co najmniej 8 kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami do kierowania autobusami. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożone dokumenty są kompletne. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzi posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 100 000,00 zł. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożone dokumenty są kompletne. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 10 SIWZ. 6. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 11 SIWZ . 7.Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 12 SIWZ jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1) Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług przewozowych, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie usługi, której ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. 2) Obniżenie wartości umowy w przypadku usług przewozowych zamiennych, wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym (dotyczy to również zastąpienia autobusu mikrobusem). Warunkami tych zmian są: - wskazanie usług przewozowych zamiennych, w przypadku zmiany organizacji pracy szkoły, które ze wględów ekonomicznych mogą być wykonane, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, 3) Zmiana terminu wykonania umowy. Warunkami takiej zmiany są: - wystąpienie zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają terminową realizację zadania. W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: - zmiana organizacji pracy szkoły, - niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiajace organizację nauczania w ustalonych kalendarzem roku szkolnego dniach zajęć, - konieczność odpracowania dni nauki w innych dniach niż ustalonych w kalendarzu roku szkolnego, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te ze względów ekonomicznych muszą być korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedynka.ebrzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku ul. Głowackiego 57, 32-800 Brzesko - Sekretariat Szkoły, F-ax 14 68 63 290 wew. 27, - e-mail:gimnazjum1@mm.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku ul. Głowackiego 57, 32-800 Brzesko - Sekretariat Szkoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.