Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Maków Podhalański: Dostawa wyposażenia : mebli i sprzętu szkolnego do Zespołu Szkół w miejscowości Białka i Zespołu Szkół w miejscowości Juszczyn w Gminie Maków Podhalański.
Numer ogłoszenia: 154709 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 033 8771508 w. 35, fax 033 8771522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.um.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia : mebli i sprzętu szkolnego do Zespołu Szkół w miejscowości Białka i Zespołu Szkół w miejscowości Juszczyn w Gminie Maków Podhalański..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczony sprzęt wg. zał. Nr 1, zał. Nr 2 , meble szkolne winny być kompletne, zmontowane do bezpośredniego użytku. Oferowane wyroby muszą posiadac certyfikat zgodności z Polskimi normami, polskimi aprobatami technicznymi. W przypadku braku Polskich Norm uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, i inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. Oferowane wyroby muszą posiadać aktualne certyfikaty i świadectwa higieniczne. wartość zamowienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawu Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000, 00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć : - formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1, - dowód wniesienia wadium, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej, - oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust1 PZP. wg. wzoru zał. nr 2, - wykaz wykonanych podpbnych zamówień, - stosowne certyfikaty, - informacja banku, polisa lub inny dokument ubezpieczenia. i nne wg. wykazu SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.um.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, 34 -220 Maków Podhalański..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, ul. Szpitalna 3, biuro obsługi klienta..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Wsparcie edukacji włączającej w Szkole Podstawowej w Okonku i Szkole Podstawowej w Lotyniu z gminy Okonek"
- Dostawy pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych, książek do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Dębicy.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
więcej: Stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.