eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GalewiceZMIANA POKRYCJA DACHOWEGO I KONSERWACJA ISTNIEJĄCEJ WIĘŻBY DACHOWEJ, WYMIANA OCIEPLENIA STROPU NAD PIĘTREM, PRZEMUROWANIE KOMINÓW, WYMIANA INSTALACJI ODGROMOWEJ NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Galewice: ZMIANA POKRYCJA DACHOWEGO I KONSERWACJA ISTNIEJĄCEJ WIĘŻBY DACHOWEJ, WYMIANA OCIEPLENIA STROPU NAD PIĘTREM, PRZEMUROWANIE KOMINÓW, WYMIANA INSTALACJI ODGROMOWEJ NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU.
Numer ogłoszenia: 154712 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, fax 062 7838039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZMIANA POKRYCJA DACHOWEGO I KONSERWACJA ISTNIEJĄCEJ WIĘŻBY DACHOWEJ, WYMIANA OCIEPLENIA STROPU NAD PIĘTREM, PRZEMUROWANIE KOMINÓW, WYMIANA INSTALACJI ODGROMOWEJ NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSIEKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres robót: W zakres robót wchodzą: - prace związane ze zmiana istniejącego pokrycia dachu t.j. rozebranie pokrycia dachu z blachy falistej łącznie z obróbkami blacharskimi łaceniem dachu. Wykonanie przedłużenia i wzmocnień krokwi przy okapie, wykonanie impregnacji biologicznej elementów drewnianych, wykonanie nowego pokrycia dachu blachodachówką na łatach i kontrłatach po uprzednim wykonaniu deskowania połaci z płyt OSB. Wykonanie kominów wentylacyjnych z cegły klinkierowej ponad połacią dachu oraz wykonanie instalacji odgromowej. - prace związane z remontem stropu nad piętrem polegające na rozebraniu istniejącej polepy, wykonaniu izolacji termicznej z wełny szklanej a następnie wykonaniu impregnacji biologicznej elementów drewnianych i założeniu podłagi z płyt OSB

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci; a) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie VII, b) -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U.2007r. Nr 223, poz1655), -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: -kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie realizowanego zadania i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, -wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5-lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno równoważne zamówienie o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków polegać będzie na analizie i ocenie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie obowiązującego w tym zakresie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz. 605) określa się poniżej wymagane dokumenty i złożenie oświadczenia według załącznika nr 3: 1. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawnie art. 24 ustawy, od oferentów ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów, a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca powinien przedłużyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie; b) Oświadczenie , informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie realizowanego zadania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz. 605) 4.W celu określenia wartości zamówienia i potwierdzenia, że oferta wykonawcy odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty; a) -podać wartość zamówienia wyliczoną na podstawie pkt XV SIWZ Opis sposobu obliczania ceny oferty, b) - przedstawić zestawienie materiałów, c) - podać parametry techniczne dla podstawowych materiałów z ich certyfikatami na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, nazwy handlowe i adresy producenta, d) -harmonogram realizacji robót, e) -warunki i okres gwarancji (wymagany okres gwarancji-60 miesięcy), f) -wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 2. Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice; 98-405 Galewice ; ul.Wieluńska 5 pok.308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice; 98-405 Galewice ; ul.Wieluńska 5 pok.208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.