eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Potulice: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2009)
Numer ogłoszenia: 154713 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (grup), które szczegółowo zostały określone w załączniku nr 1. 2. Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 4. Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 5. Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. 6. Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż określił zamawiający, wykonawca koryguje w formularzu cenowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu cenowym dot. grupy 2, 3, 6, 7 i 8 (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość np. szt., kg oferowanego artykułu w opakowaniu, a w kolumnie Ilość szacunkowa, w miejscach wykropkowanych wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość szt., kg określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, tj. przez ilość j.m. np. szt., kg określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 83,33 op. = 84 op. lub 62,4 op. = 63 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia ilości całkowitej artykułu podanej w sztukach lub kilogramach. 8. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy w/w artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły medyczne własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. Jeżeli transportowanie danego wyrobu medycznego wymaga warunków specjalnych, np. musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego wyrobu medycznego wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania. 3) Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 15:00, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Alustin płyn 10g, 33141800-8, 1 op. 2) Amalgamat srebra GS 80 nr. 1 * 50, 33141810-1, 10 op. 3) Biopulp 10 g, 33141800-8, 3 op. 4) Cement Adhesor Carbofine 80+40g, 33141830-7, 2 op. 5) Cement Agatos wolnowiążący / zielony, 33141830-7, 5 op. 6) Charisma chemoutwardzalna kpl., 33141810-1, 1 op. 7) Chemadent G-J-W nr3 cement, 33141810-1, 7 op. 8) Chloran 2 % płyn 200 g, 33141800-8, 4 op. 9) Devipasta 5 g, 33141800-8, 5 op. 10) Dexadent maść 5 g ,33141800-8, 3 op. 11) Endomethasone proszek 14 g, 33141800-8, 2 op. 12) Endosal płyn 10 g, 33141800-8, 1 op. 13) Eugenol płyn 10 g, 33141800-8, 4 op. 14) Evicrol 70 g, 33141810-1, 2 op. 15) Gutaperka (120 szt.) asortyment, 33141800-8, 4 op. 16) Life kpl., 33141810-1, 3 op. 17) Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g, 33141800-8, 4 op. 18) Multidentina 50g proszek (czerwony), 33141800-8, 3 op. 19) Nici Safil 3-0 ? c HR 22 70 cm, 33141121-4, 15 szt. 20) Nipas wkładki zębodołowe * 50 szt., 33141800-8, 4 op. 21) Thymodentina 100 g, 33141800-8, 7 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.14.18.30-7, 33.14.18.10-1, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik do podawania tlenu dł. 2100 mm jałowy, 33141200-2, 10 szt. 2) Cewnik Foley nr 16, 33141200-2, 20 szt. 3) Cewnik Foley nr 18, 33141200-2, 20 szt. 4) Cewnik Foley nr 20, 33141200-2, 10 szt. 5) Codoban bandaż elastyczny 10 cm *4,5 m, 33141113-4, 10 szt. 6) Codofix siatka opatrunkowa elast. R4 1m, 33141113-4, 2 szt. 7) Codofix siatka opatrunkowa elast. R6 1m, 33141113-4, 2 szt. 8) Fartuch fizelinowy 1 * użytku, 33196000-0, 100 szt. 9) Gaza niejał. bielona opatrunkowa 90 cm * 100 m, 33141114-2, 12 op. 10) Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana ? m2, 33141114-2, 1200 szt. 11) Hepafix nr 1,2 zestaw do biopsji, 33141625-7, 30 op. 12) Hepafix nr 1,4 zestaw do biopsji, 33141625-7, 30 op. 13) Igły 1-raz. uż. 0,5*25*100 szt., 33141320-9, 30 op. 14) Igły 1-raz. uż. 0,7*30*100 szt., 33141320-9, 5 op. 15) Igły 1-raz. uż. 0,8*40*100 szt., 33141320-9, 60 op. 16) Igły 1-raz. uż. 1,2*40*100 szt., 33141320-9, 30 op. 17) Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 5 *5 * 100 szt., 33141119-7, 100 op. 18) Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 7,5 *7,5 * 100 szt., 33141119-7, 180 op. 19) Kompresy sterylizowane 8 warstw. 10 *10 * 2 szt., 33141119-7, 2200 op. 20) Kompresy sterylizowane 8 warstw. 5 *5 * 2 szt., 33141119-7, 18000 op. 21) Kompresy sterylizowane 8 warstw. 7,5*7,5*2 szt., 33141119-7, 10000 op. 22) Koreczki do kaniul -jednorazowe, sterylne, 33141000-0, 700 szt. 23) Lignina bielona płaty 40 cm * 60 cm - 5kg, 33141115-9, 14 op. 24) Maseczka 1 * użytku na gumce op *50 szt., 33196000-0, 40 op. 25) Nici chirurg. Dafilon 2-0 3/8 koła 30mm CE-10, 33141121-4, 1 op. 26) Nici chirurg. Dafilon 3-0 3/8 koła 24mm CE-6, 33141121-4, 1 op. 27) Nici chirurg. Dafilon 3-0 3/8 koła 30mm CE-10, 33141121-4, 1 op. 28) Nici chirurg. Dafilon 4-0 3/8 koła 19mm CE-4, 33141121-4, 1 op. 29) Opaska dziana podtrzymująca 4m * 10cm, 33141113-4, 2000 szt. 30) Opaska dziana podtrzymująca 4m * 5cm, 33141113-4, 200 szt. 31) Opaska elastyczna tkana z zapinką 5m * 10cm, 33141113-4, 400 szt. 32) Opaska gipsowa Gypson S 12-12,5cm *2,7-3m, 33141116-6, 40 szt. 33) Ostrza 1* użytku nr 15 op*100 szt., 33141411-4, 1 op. 34) Papier do EKG Eli 250 op*250 szt., 33196000-0, 3 op. 35) Papier do EKG Ascard-3 z nadrukiem 104mm x40m, 33196000-0, 15 szt. 36) Papier do EKG Ascard-31 0,06x10mb, 33196000-0, 5 szt. 37) Papier do EKG Ascard-4 z nadrukiem 112mm x25m, 33196000-0, 25 szt. 38) Pieluchomajtki Seni Medium op. *10 szt., 33196000-0, 50 op. 39) Plaster jałowy do mocowania kaniul -1 szt., 33141112-8, 450 szt. 40) Plaster włókninowy z gazą 1 m *8 cm, 33141112-8, 250 op. 41) Podkład pola operacyjnego 210 *150-160 niejał., 33141000-0, 160 szt. 42) Sterylna serweta operacyjna 50 *50-60 cm, 33141000-0, 60 szt. 43) Przylepiec na białej włókninie 9,1-9,2 m * 25 mm, 33141112-8, 400 szt. 44) Przyrządy do przetaczania krwi TS, 33194200-8, 20 szt. 45) Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych IS, 33194200-8, 1000 szt. 46) Rękawice sterylne nr 6 para, 33141420-0, 50 par, 47) Rękawice sterylne nr 7 para, 33141420-0, 50 par, 48) Rękawice sterylne nr 7,5 para, 33141420-0, 100 par, 49) Rękawice sterylne nr 8 para, 33141420-0, 50 par, 50) Strzykawka Janet 100 ml 1 * użytku, 33141310-6, 20 szt. 51) Strzykawka Luer 1 * użytku 10ml *100 / pudełka /, 33141310-6, 10 op. 52) Strzykawka Luer 1 * użytku 5 ml *100 / pudełka /, 33141310-6, 45 op. 53) Strzykawka Luer 1 * użytku 2 ml *100 /pudełka /, 33141310-6, 30 op. 54) Strzykawka Luer 1 * użytku 20 ml *100 / pudełka /, 33141310-6, 10 op. 55) Test paskowy - para wodna AC 250/480, 33196000-0, 2 op. 56) Venflon 0,8 mm niebieski, 33141220-8, 150 szt. 57) Venflon 0,9 mm niebieski, 33141220-8, 100 szt. 58) Venflon 1,0 mm różowy, 33141220-8, 300 szt. 59) Venflon 1,2 mm zielony, 33141220-8, 50 szt. 60) Wata opatrunkowa op. *200g, 33141115-9, 40 op. 61) Worki do dobowej zbiórki moczu 2l, 33141615-4, 30 szt. 62) Żel do USG i EKG a 0,5 l, 33196000-0, 10 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.12.00-2, 33.14.11.13-4, 33.14.13.20-9, 33.14.11.21-4, 33.19.60.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.33.10-6, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pojemnik na zużyte igły - 1 litr, 33100000-1, 200 szt. 2) Pojemnik na zużyte igły - ? litra, 33100000-1, 600 szt. 3) Pojemniki jałowe do moczu, 33141615-4, 2 op. (1op. = 96szt.), 4) Pojemniki niejałowe do moczu, 33141615-4, 2500 szt. 5) Pojemniki do badania kału, 33100000-1, 2000 szt. 6) Kieliszki jednorazowego użytku 30 ml do leków, 33100000-1, 60000 szt. 7) Kieliszki jednorazowego użytku 10 ml do leków, 33100000-1, 20000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Lusterko stomatologiczne, 33131141-7, 10 szt. 2) Poszerzasz do kanałów 15-40 21 mm, 33130000-0, 1 op. 3) Poszerzasz do kanałów 15-40 25 mm, 33130000-0, 1 op. 4) Poszerzasz do kanałów 15-40 28 mm, 33130000-0, 1 op. 5) Poszerzasz do kanałów 15-40 31 mm, 33130000-0, 1 op. 6) Poszerzasz do kanałów 45-80 28 mm, 33130000-0, 1 op. 7) Sączki papierowe VDW 02 15 - 40, 33130000-0, 2 op. 8) Paski ścierne, 33130000-0, 6 op. 9) Paski poliestrowe gładkie, 33130000-0, 6 op. 10) Igły Millera okrągłe, 33130000-0, 2 op. 11) Miazgociągi, 33130000-0, 3 op. 12) Wiertła dentystyczne, 33131510-5, 100 szt. 13) Olej do oliwienia końcówek W&H, 33130000-0, 10 szt. 14) Kątnica turbinowa, 33130000-0, 3 szt. 15) Kątnica do mikrosilników, 33130000-0, 3 szt. 16) Kalka korekcyjna, 33130000-0, 2 op. 17) Igła Lentulo (spirale), 33131300-0, 3 op. 18) Uchwyt do lusterka stomatologicznego, 33130000-0, 10 szt. 19) Paski do formówek, 33130000-0, 10 szt. 20) Szczoteczki do mycia wierteł ,33130000-0, 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.11.41-7, 33.13.15.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50x200 mm, 33198000-4, 8 szt. 2) Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100x200 mm, 33198000-4, 8 szt. 3) Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 150x200 mm, 33198000-4, 8 szt. 4) Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 200-210x200mm, 33198000-4, 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Probówki Vacuette na 1,6 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu, 33192500-7, 75op. (1op. = 50szt.) 2) Probówki Vacuette na 1,8 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu, 33192500-7, 50op. (1op. = 50szt.) 3) Probówki Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2, 33192500-7, 80op. (1op. = 50szt.) 4) Probówki Vacuette na 9 ml krwi z EDTA - K3, 33192500-7, 10op. (1op. = 50szt.) 5) Probówki Vacuette na 9 ml krwi z przyspiesz. wytrzep., 33192500-7, 120op. (1op. = 50szt.) 6) Rurki do pomiaru OB, 33100000-1, 10op. (1op. = 200szt.) 7) Uchwyty do probówek z gwintem na igły, 33100000-1, 200op. (1op. = 10szt.) 8) Igły Vacuette 38x9 (żółte), 33141300-3, 40op. (1op. = 100szt.), 9) Nożyki do nakłuć palca - hematologiczne, 33141300-3, 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.10.00.00-1, 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: grupa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Staza automatyczna z rozpinanym, plastikowym zapięciem, niezbędna np. podczas wykonywania wkłuć dożylnych czy pobieraniu krwi, w różnych kolorach, 33140000-3, 6 szt. 2) Stetoskop dwustronny. Głowica wykonana z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Miękkie oliwki., 33140000-3, 2 szt. 3) Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi na ramieniu. Przystosowany dla osób prawo i leworęcznych - obracany zegar. Obsługa w pełni manualna. Zakres pomiaru 0-300 mmHg. Przyciskowy zawór spustowy., 33100000-1, 2 szt. 4) Glukometr do badania cukru, potrzebujący minimalną ilość krwi do wykonania badania, szybki pomiar. 33140000-3, 1 szt. 5) Termometr lekarski bezrtęciowy, szklany, 33100000-1, 20 szt. 6) Szpatułki drewniane - jałowe, 33100000-1, 50op.(1op. = 100szt.), 7) Resuscytator silikonowy AMBU z maską nr 5, wentylacja pacjentów dorosłych. Zalecany zakres temperatury sterylizacji do 134C, 33157700-2, 2 szt. 8) Maska silikonowa nr 5 do resuscytatora AMBU. Zalecany zakres temperatury sterylizacji do 134C, 33171210-4, 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: grupa 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rękawice lateksowe XS, 33141420-0, 150 op. (1 op. = 100 szt.) 2) Rękawice lateksowe S, 33141420-0, 500 op. (1 op. = 100 szt.) 3) Rękawice lateksowe M, 33141420-0, 140 op. (1 op. = 100 szt.) 4) Rękawice lateksowe L, 33141420-0, 150 op. (1 op. = 100 szt.) 5) Rękawice lateksowe XL, 33141420-0, 20 op. (1 op. = 100 szt.) 6) Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 60 cm, 33772000-2, 60 rolek, 7) Maseczki ochronne dla personelu medycznego Klasy P-2 z zaworem wydechowym, spełniające wymogi normy PN/EN149, chroniące personel medyczny przed cząstkami bioaerozolu o wymiarach 0,5-1 mikrometra. 33140000-3, 50 szt. 8) Worki na odpady 35 litrowe w kolorze żółtym, 19520000-7, 2 op. (1 op. = 50 szt.), 9) Worki na odpady 120 litrowe w kolorze czerwonym, 19520000-7, 25 op. (1 op. = 25 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.77.20.00-2, 33.14.00.00-3, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.