Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Jasło: pisemny przetarg ofertowy nieograniczony
na remont budynku przy ul. Tadeusza Sroczyńskiego 2: Remont budynku szkoły - Pałacu Sroczyńskich - konserwacja stolarki wewnętrznej i drzwi zewnętrznych, konserwacja i podwyższenie balustrady schodów i galerii oraz konserwacja schodów zewnętrznych od strony zachodniej loggii
Numer ogłoszenia: 154718 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczna Szkoła Policealna im. prof. Rudolfa Weigla w Jaśle, ul. Tadeusza Sroczyńskiego 2, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4468249, 4468571, fax wew. 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm_jaslo.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pisemny przetarg ofertowy nieograniczony na remont budynku przy ul. Tadeusza Sroczyńskiego 2: Remont budynku szkoły - Pałacu Sroczyńskich - konserwacja stolarki wewnętrznej i drzwi zewnętrznych, konserwacja i podwyższenie balustrady schodów i galerii oraz konserwacja schodów zewnętrznych od strony zachodniej loggii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku szkoły - Pałacu Sroczyńskich: konserwacja stolarki wewnętrznej i drzwi zewnętrznych konserwacja i podwyższenie balustrady schodów i galerii oraz konserwacja schodów zewnętrznych od strony zachodniej loggii
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Oryginalny kod CPV: 20.31.00.00 - Drewniane wyroby stolarskie dla budownictwa Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.00.00 - Stolarka budowlana .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę , przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty. Zabezpieczenie ma być wniesione w gotówce na rachunek bankowy nr 17 1240 2337 1111 0000 3728 5535.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. o wartości łącznej co najmniej 100 tys zł, b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, c) przedłożenie referencji z prac konserwatorskich o tym samym lub podobnym charakterze. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie : - cena - 70 % - termin wykonania zamówienia - 10 % - posiadanie doświadczenia w realizacji prac konserwatorskich - 20 % Oferta najtańsza spośród nie odrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: (Cn/Cof.b. x 100) x 70% = ilość punktów gdzie: Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cof.b - cena oferty badanej nie odrzuconej, 100 - wskaźnik stały, 70% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: - wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres obiektu, podstawowe dane charakteryzujące budynek, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, - dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie, np. referencje, - kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień konserwatorskich w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, c) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, d) wypełniony druk - Oferta - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. (strona: www.zsm_jaslo.republika.pl)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. termin wykonania zamówienia - 0,1
- 3. posiadanie doświadczenia w realizacji prac konserwatorskich - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm_jaslo.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczna Szkoła Policealna im. prof. Rudolfa Weigla w Jaśle ul. Tadeusza Sroczyńskiego 2, 38-200 Jasło tel./fax (013) 4468249.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 15:00, miejsce: Medyczna Szkoła Policealna im. prof. Rudolfa Weigla w Jaśle ul. Tadeusza Sroczyńskiego 2, 38-200 Jasło.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Projekt planu ogólnego miasta Jasła
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jasła w ramach MOF Jasło - wykonanie dokumentacji projektowej
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Świadczeniu usług konserwacji, drobnych remontów i napraw w zakresie branży budowlanej w obiektach oraz na terenie nieruchomości należących do BCO-SM w Bielsku-Białej.
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.