To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-25
Warszawa: Budowa przystanków autobusowych w ul. Baletowej w Warszawie - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 154719 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123565 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przystanków autobusowych w ul. Baletowej w Warszawie - roboty uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przystanków autobusowych w ul. Baletowej w Warszawie - roboty uzupełniające. Stan istniejący: Ulica Baletowa jest ulicą klasy L, drogą powiatową zarządzaną przez Zarząd Dróg Miejskich. Pas drogowy jest o zmiennej geometrii szerokości. Istniejący pas jezdni jest szerokości od 5.50 ÷ 6.0 m. Chodniki są usytuowane po jednej stronie jezdni i miejscami są usytuowane są po obu stronach jezdni. W pobliżu granicy miasta ulicę Baletową przecina linia kolejowa trasy Warszawa - Radom w okolicy miejscowości Dawidy. Jezdnia jest w stanie dobrym, po przeprowadzonym kilka lat temu remoncie. Zamówienie obejmuje: Budowę 3 zespołów po 2 przystanki autobusowe w ulicy Baletowej na odc. ul. Farbiarska do granic miasta: 1. Para przystanków nr 1 usytuowana w rejonie posesji Baletowa 150, na dz. nr. ew. 13/3, 13/4 z obrębu 1-09-33 i dz. nr ew. 29/1 z obrębu 1-09-36, 2. Para przystanków nr 3 usytuowana w rejonie skrzyżowania z ul. Kórnicką i Jeziorki na dz. nr ew. 1/1, 4/16, 4/18 z obrębu 1-09-39 oraz dz. nr ew. 31/2 z obrębu 1-09-50, 3. Para przystanków nr 5 usytuowana w rejonie ulicy Spornej i posesji Baletowa 30 na dz. nr ew. 6/25, 6/27, 26/1 z obrębu 1-09-41 oraz na dz. nr ew. 69/3 z obrębu 1-09-51, W zakres robót wchodzi: I. Wykonanie nowych chodników z kostki brukowej (konstrukcja nr 1), a w tym: 1. Nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, w tym dwóch rzędów płytek ostrzegawczych koloru żółto-piaskowego z wybrzuszeniami przy krawędziach przejść oraz przy krawędzi peronu przystankowego jednego rzędu takich płytek, 2. Podsypki cementowo-piaskowej gr 4 cm, 3. Warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 15 cm, stabilizowanego mechanicznie, 4. Warstwy kruszywa naturalnego (pospółki) gr. 10 cm, II. Wykonanie chodników do regulacji wysokościowej (konstrukcja nr 2). 1. Z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, 2. Podsypki cementowo-piaskowej gr. 4 cm, 3. Podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 do wierzchu istniejącej podbudowy chodnika III. Wykonanie zjazdów (konstrukcja nr 2). 1. Z betonowej kostki brukowej czerwonej behaton niefazowanej gr. 8 cm, 2. Podsypki cementowo-piaskowej gr. 4 cm, 3. Podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 gr. 20 cm, 4. Kruszywa naturalnego lub pospółki gr. 10 cm, IV. Zieleńce (konstrukcja nr 4). 1. Ziemia roślinna 10 cm z obsianiem trawą V. Roboty wykończeniowe. 1. Regulacja wysokościowa napotkanych elementów armatury podziemnych sieci uzbrojenia, takich jak pokrywy studni teletechnicznych, skrzynki wodociągowe i gazowe, hydranty w poziomie terenu, 2. Naniesienie poziomej i pionowej organizacji ruchu, oznakowanie poziome nanieść jako trwałe, 3. Oczyszczenie z gruzu oraz innych zanieczyszczeń terenów po robotach budowlanych, 4. Odtworzenie i rekultywacja terenów zielonych i uzupełnienie trawą, 5. Plantowanie terenów po robotach budowlanych, pokrycie warstwą ziemi roślinnej i obsianie trawą, VI. Kolejność realizacji poszczególnych robót: 1. Rozbiórka istniejących nawierzchni w miejscu usytuowania nowych, 2. Wykonanie wykopów lub korytowanie w gruncie pod ułożenie warstw podbudowy i nawierzchni, 3. Ułożenie warstw podbudowy z kruszywa mineralnego i łamanego, 4. Ułożenie nowych krawężników na ławie podkrawężnikowej wzdłuż nowych chodników, w tym krawężników systemowych peronowych typu Kassel na długości peronów przystankowych, 5. Ustawienie obrzeży na krawędziach chodników nieprzyległych do jezdni, 6. Zbudowanie nawierzchni chodnikowych na peronach przystankowych i dojściach do peronów, 7. Rekultywacja zieleńców, 8. Wprowadzenie uaktualnionej stałej organizacji ruchu. VII. Uwagi do uwzględnienia podczas budowy peronów przystankowych:. 1. Na wszystkich peronach przystankowych należy ustawić znaki D-15 w środku długości peronu. Słupki oznakowania powinny być możliwie oddalone od krawężnika, dla zachowania skrajni jezdni dla autobusów, 2. Wzdłuż wszystkich peronów jezdni należy wytyczyć linię P-17 o długości 20m, (dopuszczalne są szerokości peronów przystankowych mniejsze o około 2m, w miejscach oznaczonych przez projektanta), 3. Na chodnikach przystankowych, w odległości przynajmniej 1.5m od krawędzi peronów, nie mogą znajdować się żadne elementy niezwiązane z funkcja przystanku jak słupy, latarnie, skrzynki elektryczne, drzewa itp., 4. Wzdłuż krawędzi peronów należy zastosować krawężnik systemowy peronowy typu Kassel z nawierzchnią antypoślizgową i płytką wskaźnikową z wypustkami o szerokości 40 cm, 5. Należy rozważyć wykonanie linii P-14 przed przejściami dla pieszych. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę kierującą wykonaniem robót budowlanych (kierownika budowy) na cały okres realizacji Przedmiotu umowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w nieograniczonym zakresie. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa również: - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do Zaproszenia; - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do Zaproszenia; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do Zaproszenia; - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.24.00 - Roboty wykopaliskowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul.Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168392,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206640,00
Oferta z najniższą ceną: 206640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206640,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz.907 z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: - Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w pkt II.1.5) ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: 237732-2015 z dnia 11.09.2015 r.) dla zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy 07.10.2015 r., w zakresie przebudowy drogi, zmiany stałej organizacji ruchu, wymiany krawężnika. - Wartość szacunkowa w/w zamówienia uzupełniającego wynosi 168 392,46 zł netto, razem z udzielonym wcześniej zamówieniem uzupełniającym wynosi 345 380,87 zł netto tj. 10,49% wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza przewidzianego progu 30 % wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosiła 3 293 392,91 złotych netto,); - Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj. firmę FAL-BRUK Sp. z o.o. Sp. komandytową mającą siedzibę w Warszawie (kod 02-868) przy ul. Sarabandy 42, działającą na podstawie wpisu do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie -XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, pod nr KRS 0000415909 z dnia 01.09.2015r., NIP 521-052-74-20, REGON 010308687
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.