To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Gryfino: Konserwacja stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d
Numer ogłoszenia: 154724 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85805 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000, faks 091 4163002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d . 1.1 Zakres prac konserwacyjnych dotyczy oczyszczenia i zabezpieczenia powłok lakierniczych okien od strony elewacyjnej budynku (zewnętrzna strona okien) w szczególności: a/ szlifowanie złuszczonej warstwy farby, odkurzanie i odtłuszczanie skrzydła okiennego i ościeży b/ zabezpieczenie miejsc pozbawionych powłoki lakierniczej impregnatem grzybo i owadobójczym. c/ oczyszczenie ze starej farby i innych zabrudzeń, d/ demontaż wraz z ponownym montażem zakonserwowanych uszczelek , e/ nałożenie jednej warstwy farby podkładowej, w celu zwiększenia przyczepności farby nawierzchniowej. f/ naniesienie dwóch warstw farby nawierzchniowej, za pomocą pędzla. g/ uzupełnianie ubytków masą plastyczną, h/ ponowne uszczelnienie silikonem łączeń okna z parapetem i/ naoliwienie mechanizmów , sprawdzenie i nasmarowanie okuć obwiedniowych oraz ich regulacja j/ w przypadku demontażu skrzydła okiennego, ponowny montaż wraz z regulacją okna, 1.2. Zakres zamówienia: - okna łazienkowe: 85x95 cm - 9 szt. - okna 205x93 cm - 104 szt. - okna 235x96cm - 29 szt. - okno 140x142 cm - 1 szt. - okna 115x94 cm - 3 szt. - okna 110x85 cm - 2 szt. 1.3 Warunki ogólne: - termin wykonywania prac: 7.30 - 15.00 w dniach pon.-piątek. - budynek jest 3 kondygnacyjny (+piwnica). Budynek jest wyposażony w dźwig osobowy. Skrzydła należy konserwować w wyznaczonym pomieszczeniu, - Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania w warsztacie Wykonawcy, - Zamawiający w razie potrzeby zapewnia pomieszczenie gospodarcze-garażowe w najniższej kondygnacji budynku, - do dyspozycji Wykonawcy będzie winda osobowa, - jeżeli Wykonawca będzie korzystał z windy osobowej do transportu skrzydeł okiennych, należy zabezpieczyć ją wykładając płytami OSB, - demontowane okna na parterze i I piętrze muszą być zakładane tego samego dnia do godz. 15.00, ale okna na II piętrze, wystarczy że będą skutecznie zabezpieczone, - w związku z faktem, że remont będzie prowadzony w trakcie pracy urzędu, otwory okienne muszą być zabezpieczone w trakcie pracy w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, np. opadów deszczu. 1.4 Wykonawca przyjmuje do wiadomości iż prace będą prowadzone na terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej i zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji urzędu i możliwościami etapowania prac w formie harmonogramu w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 1.5. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 uPzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne produkty, materiały lub urządzenia z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeń konkretyzujących producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych (czyli o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ). Zmiana materiałów i urządzeń wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 1.6 Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac (w tym przerw w prowadzeniu prac ze względu na pracę jednostki) w porozumieniu z kierownikiem jednostki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PISARCZYK STOLARKA DREWNIANA MONIKA I ANDRZEJ PISARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PISARCZYK STOLARKA DREWNIANA MONIKA I ANDRZEJ PISARCZYK
- PISARCZYK Stolarka Drewniana, Bogdan i Andrzej Pisarczyk, ul. Andersa 25, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87947,07
Oferta z najniższą ceną: 87947,07 / Oferta z najwyższą ceną: 123812,38
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Dostawa i montaż okien do budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino wraz demontażem starej stolarki okiennej
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków dla obrębów Czachów, Tywica i Binowo
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont hydroizolacji ścian fundamentowych budynku będącego siedzibą Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A
- Drezdenko, sklep mięsny (1905 r.): konserwacja i restauracja secesyjnego wystroju i wyposażenia
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.