eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Pełnienie pełnobranżowego nadzoru budowlanego podczas realizacji inwestycji polegajacej na budowie obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Żagań: Pełnienie pełnobranżowego nadzoru budowlanego podczas realizacji inwestycji polegajacej na budowie obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 154759 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu, ul. Rybacka 38, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3772222, fax 068 3681339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie pełnobranżowego nadzoru budowlanego podczas realizacji inwestycji polegajacej na budowie obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnobranżowego nadzoru budowlanego podczas realizacji inwestycji polegajacej na budowie obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu. Czynności Inspektora nadzoru przed podpisaniem umowy z wykonawcą inwestycji: - sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej; - udział w pracach komisji przetargowej na wykonawstwo zadania pn. Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu celem dokonania oceny złożonych ofert pod względem technicznym; - sprawdzenie opracowanego przez Wykonawcę harmonogramu realizacji zadania wraz z proponowaną technologią i organizacją robót. Czynności Inspektora nadzoru na etapie realizacji zadania, pełniący nadzór zobowiązuje się do wykonania w zastępstwie zamawiającego obowiązków związanych z nadzorem inwestorskim dla zadania inwestycyjnego w następującym zakresie: - zakup i rejestracja wypełnionych przez wykonawcę robót budowlanych i Wykonawcę pełniącego nadzór budowlany dzienników budowy, - przekazanie wykonawcy terenu budowy i pod zaplecze budowy, - zawiadomienie właściwego organu oraz jednostki projektowania, sprawującej nadzór autorski, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót, o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy i inspektorów nadzoru o przyjęciu obowiązków, - przekazanie wykonawcy, na dzień przekazania placu budowy, pozwolenia na budowę, dziennika budowy i planu istniejącego uzbrojenia terenu budowy, - reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, specyfikacją techniczną i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie ilości i jakości wykonanych robót, wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych, potwierdzanie faktyczne wykonanych robót i usunięcia wad, - kontrolowanie terminowości wykonania w stosunku do harmonogramu robót, - kontrolowanie zmian w realizacji umowy oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy przez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, - sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalenie sposobu wykonania tych robót, - zawiadamianie jednostki projektowej o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych, - opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o wykonanie robót budowlanych wraz z proponowanym terminem ich usunięcia, kontrolowanie usunięcia przez wykonawce wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamiania o usunięciu wad zamawiającego, - dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego przy udziale i akceptacji zamawiającego, - przygotowanie materiałów do wniosku oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu, - zawiadamianie organu nadzoru o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy, - kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, a po odbiorze robót - odebranie dziennika budowy od kierownika budowy, - nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami użytkowników, - dokonanie rozliczenia finansowego budowy na dzień odbioru końcowego wraz z przedstawieniem danych dotyczących przekazania środka trwałego ( PT i OT ), - przeprowadzanie w okresie udzielonej przez wykonawce robót gwarancji przeglądów przy udziale wykonawcy robót, zamawiającego i użytkownika wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, - nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokonanie sprawdzenia usunięcia usterek wraz ze spisaniem, przy udziale wykonawcy robót i zamawiającego protokołu z usunięcia usterek. W przypadku nieterminowego usuwania usterek przez wykonawce, przygotowanie zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczenia kar umownych z tego tytułu. W przypadku nie usunięcia usterek przez wykonawcę robót budowlanych, przygotowanie zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy zastępczego usunięcia usterek oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie: - realizacji zadania, tj. od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego zadania od Wykonawcy robót i przedstawienia rozliczenia kosztów zadania; - gwarancji udzielonej przez Wykonawce robót - od dnia dokonania odbioru końcowego od wykonawcy robót do dnia, w którym upłynie okres udzielonej gwarancji lub do dnia odbioru usunięcia usterek od wykonawcy robót lub wykonawcy zastępczego, w zależności od tego, który termin później się kończy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej jedno zamówienie, polegające na pełnieniu nadzoru nad realizacją obiektów o kubaturze minimum 12 000 m3 wraz z infrastrukturą każdy, których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego oraz wykażą się osobami, które posiadają uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych: - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającymi przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych i urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; 4. Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; 5. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (kopia). W przypadku składnia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie; 6. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 SIWZ, wraz z kopiami uprawnień oraz kopiami zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (kopie). W przypadku składnia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie; 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zagan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Żaganiu ul. Rybacka 38 68-100 Żagań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Żaganiu ul. Rybacka 38 68-100 Żagań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.