Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-14
Warszawa: Dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie Hera i Sokrates, ośrodków wypoczynkowych i stołówki UW.
Numer ogłoszenia: 15479 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie Hera i Sokrates, ośrodków wypoczynkowych i stołówki UW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie artykułów pościelowych i dekoracyjnych, zwanych dalej artykułami, dla Domów Studenta, DPN, obiektów świadczących usługi hotelarskie Hera i Sokrates, ośrodków wypoczynkowych oraz stołówki UW, zwanych dalej jednostkami UW. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionych artykułów w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia pod podany w zamówieniu adres jednostki UW. Dokładne terminy realizacji dostaw artykułów będą uzgadniane bezpośrednio z kierownikami poszczególnych jednostek UW. 3. Pisemne zamówienia będą przekazywane faksem do Wykonawcy, który potwierdzi na piśmie (faksem) przyjęcie zamówienia. Zamówienie winno być każdorazowo zatwierdzane przez Kierownika Biura Spraw Socjalnych UW. 4. Artykuły będą dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt i ryzyko, według zamówienia Zamawiającego. 5. Szacunkowa ilość artykułów wynosi około 16647 sztuk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej Ustawą. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.2.1.Wykonawca wykaże, wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 200 000,00 PLN brutto każda. Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie lub referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawcy do oferty dołączą po jednej sztuce próbek proponowanych przez siebie w ofercie artykułów (ponumerowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku Wykonawców, których oferta nie została wybrana, próbki podlegają zwrotowi po rozstrzygnięciu postępowania, na ich wniosek. Próbki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana pozostają jako depozyt u Zamawiającego na czas trwania umowy. 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie wykluczeniu z art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 200 000,00 PLN każda. Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie lub referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością, 6) Próbki proponowanych przez siebie w ofercie artykułów (ponumerowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku Wykonawców, których oferta nie została wybrana, próbki podlegają zwrotowi po rozstrzygnięciu postępowania, na ich wniosek. Próbki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana pozostają jako depozyt u Zamawiającego na czas trwania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, Oficyna pod Wizytkami, II piętro, pok. 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, Oficyna pod Wizytkami, II piętro, pok. 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Katarzyna Śleszyńska-Uziębło - Dział Zamówień Publicznych, tel. (0-22) 55-20-242. 2) W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 3) Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -16.00..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie świadczeń zdrowotnych w SOR w zakresie chirurgii ogólnej
- Remont budynku Przedszkola nr 237 przy ul. Tyszkiewicza 33 w Warszawie - numer postępowania: 2/ZP/25
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt
- Zapewnienie świadczenia usług wsparcia technicznego na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie Oracle
- Wydrukowanie i kolportaż w latach 2025 i 2026 12 wydań czasopisma "Gazeta Policyjna".
- Usługa wykonania przeglądów technicznych kardiomonitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.