eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyBudowa osiedlowych śmietników przy budynkach przy ul. Kołłątaja 6, Piłsudskiego 18, Gdańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Puławy: Budowa osiedlowych śmietników przy budynkach przy ul. Kołłątaja 6, Piłsudskiego 18, Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 154875 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863063, fax 081 8868140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - Spółka Gminy Miasto Puławy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa osiedlowych śmietników przy budynkach przy ul. Kołłątaja 6, Piłsudskiego 18, Gdańskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie śmietników osiedlowych w Puławach w ilości 3 sztuk zlokalizowanych przy budynkach przy ul. Kołłątaja 6, Piłsudskiego 18, Gdańskiej. Zamówienie obejmuje rozbiórkę istniejących śmietników (konstrkcja stalowa dachu, muru, z cegły i kamienia granitowego, posadzki betonowej), wykonanie nowych murowanych z bloczków betonowych łupanych z jednej strony np. typu Amer Blok z trzepieniami żelbetowymi (ściany nadziemia), konstrukcja stalowa dachu z pokryciem z blachy trapezowej powlekanej, wykonanie podestów i opaski z kostki betonowej oraz podjazdu do śmietnika i robót ślusarskich obejmujących wrota wsypy i ekrany.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Należy wpłacić lub wnieść wadium do 21.09.2007 r. do godz. 10.45 w wysokości 4 000 zł. 2. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. W sytuacji gdy doszło do przedłużenia okresu związania ofertą wadium również winno być przedłużone o odpowiedni okres. Może to mieć miejsca na skutek prośby Zamawiającego skierowanej do Wykonawców przed upływem terminu związania z ofertami. 3. Wadium może być wniesione w jednej z form : a) pieniężnej na rachunek na konto Zamawiającego w banku PEKAO SA o Puławy Nr 81 1240 2412 1111 0000 3610 7100, b) poreczęniach bankowych lub poreczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczeniem pienięznym) c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach przez podmioty o, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4) W przypadku wadium wnoszonego w pieniadzu Wykonawca winien załączyć do do oferty kopię poecenia przelewu. wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczni jezeli w podanym terminie znajduje się na rachunku bankowym Zamawiajacego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał dokumentu. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli : a) upłynął termin związania z ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 6 ust. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona zostanie czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przezlew pieniedzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykoanwcę. 9. Zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz z odestaki, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrabna : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać sie Wykonawca, który spełni poniższe wymagania wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonawstwa robót budowlanych objetych zamówieniem. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno - budowlanej. ) posiada w pełni sprawne jednostki sprzętowe i urządzenia umożliwające zamówienia, c) wykonał w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej 2 inwestycje podobne do przedmiotu zamówienia np. śmietnik, dom jednorodzinny, budynek gospodarczy itp.) 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówoenia: a) roczna sprzedaż usług budowlanych wykonawcy wynosi co najmniej 1 000 000zł. b) dostepność środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy potwierdzona przez bank wynosi co najmniej 100 000 zł. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania, 5) udzielą na wykonanie zamówienia gwarancji na okres 3 lat; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezntowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznegp. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 3. W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać zakres zamówienia, który będzie zlecony podywkonawcom 4. Wykonawca jest wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. oceniając zdolność Wykonawcy do wykonywania zamówienia bierze się pod uwagę cechy podmiotowe Wykonawcy. Zamawiający bada, czy nie podlega on wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie przesłanek formalno prawnych opisanych w pkt. VIII 1,2,3 SIWZ, czy też podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek merytorycznych opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 jako podmiot niezdolny do wykonania tego zamówienia. 6. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zmówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Ofertę Wykonawcy wylkuczonego uznaje sie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk oferty, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z formularzem) 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, wspólników lub partnerów. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zlega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświdczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie cześniej niz 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6. aktualne zaświdczenie Oddziłau Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo - rozliczeniowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 100 000 zł., wystawiona nie wczesniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kowotę minimum 50 000 zł. 9. dowód wniesienia wadium. 10. wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat zgodnie z formularzem , dotyczących wykonania budynków mieszkalnych z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączenie dokumentów, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 11. wykaz osób i podmiotów z uwzględnieniem kierownicywa robót- zgodnie z formularzem , które bedą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 12. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . 13. wykaz podwykonawców z powierzonym zakresem robót (jesli będa uczestniczyć) 14. harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia sporządzony przez Wykonawcę uwzględniający warunki określone w pkt. VII SIWZ. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów o niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy. pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do ofert : 15. wykaz stawek kalkulacyjnych do robót dodatkowych i zamiennych - zgodnie z formularzem, 16. wypełniony formularz cenowy określajacy cenę oferty łącznie z wypelnionymi kosztorysami ofertowymi stanowiącymi załącznik do formularza cenowego i kosztorysami szczegółowymi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pulawy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach ul. Dęblińska 2 24-100 Puławy pok. 214 II piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Puławach 24-100 Puławy ul. Dęblińska 2 I piętro pokój 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.