Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-15
Poznań: PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE NR 1 KURS PN. SEKRETARKA-ASYSTENTKA Z NAUKĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZADANIE NR 2 KURS PN. OBSŁUGA KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM
Numer ogłoszenia: 15487 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE NR 1 KURS PN. SEKRETARKA-ASYSTENTKA Z NAUKĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZADANIE NR 2 KURS PN. OBSŁUGA KAS FISKALNYCH I TERMINALI PŁATNICZYCH Z FAKTUROWANIEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu pn. Sekretarka-asystentka z nauką języka angielskiego, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie poznańskim (II), dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych, kierowanych w dwóch grupach liczących po 8-10 uczestników. Zamawiający planuje uruchomić kurs pierwszej grupy w marcu 2016 roku. Kursy powinny zostać przeprowadzone do końca października 2016 roku. Na kurs skierowane będą osoby, które ukończyły 18 lat (a nie ukończyły lat 30), legitymujące się co najmniej średnim wykształceniem, deklarujące znajomość obsługi komputera i języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym. Zamawiający wymaga, aby kurs obejmował 300 godzin lekcyjnych zajęć, realizowanych najwcześniej od godziny 8.00, w wymiarze maksymalnie 10 godzin lekcyjnych dziennie, a program uwzględniał wiedzę i umiejętności w zakresie: profesjonalnej obsługi sekretariatu, obsługi urządzeń biurowych, organizacji pracy własnej i biura, wizerunku firmy, elementów języka angielskiego w pracy sekretarki oraz 100-110 godzin lekcyjnych praktyki zawodowej we wskazanym zakresie, na terenie zakładów pracy. Zamawiający oczekuje, aby kurs kończył się egzaminem weryfikującym uzyskane umiejętności-kompetencje, w warunkach pozwalających na zachowanie obiektywizmu procesu egzaminowania. Istotnym warunkiem zamówienia jest: - przeprowadzenie przed rozpoczęciem kursu każdej grupy testu językowego, celem ustalenia stopnia zaawansowania modułu językowego, - prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, najwcześniej od godziny 8.00, maksymalnie 10 godzin lekcyjnych dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo (zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), - zapewnienie warunków do prowadzenia zajęć dla dwóch grup jednocześnie, w zachodzących na siebie terminach, - rozpoczęcie kursu w terminie maksymalnie 7 dni od poinformowania przez Zleceniodawcę o takiej potrzebie, - prowadzenie zajęć teoretycznych na terenie miasta Poznania, - zorganizowanie praktyk u pracodawców (na terenie Poznania lub powiatu poznańskiego), - zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu materiałów szkoleniowych zgodnych z zakresem tematycznym kursu w formie papierowej i - lub elektronicznej, - zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu odpowiednich artykułów biurowych, - zapewnienie warunków socjalnych, w tym nieodpłatnie wody pitnej butelkowanej dla uczestników kursów (w ilości minimum 0,5 l na osobę na dzień), - umożliwienie każdemu uczestnikowi praktycznego wykonywania prac będących przedmiotem kursu, - umożliwienie uczestnikom kursu, w trakcie jego trwania, indywidualnych konsultacji z prowadzącymi w zakresie merytorycznym objętym przedmiotem szkolenia, - zapewnienie samodzielnego stanowiska komputerowego z dostępem do Internetu dla każdego uczestnika kursu, - przeprowadzenie egzaminu weryfikującego uzyskanie umiejętności-kompetencje w warunkach pozwalających na zachowanie obiektywizmu procesu egzaminowania, - wydanie uczestnikom dokumentów o ukończeniu kursu zgodnych z obowiązującymi przepisami, tj. z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.05.2014 roku (Dz. U. z 2014 roku poz. 667) zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie lub zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 roku poz. 622) oraz dyplomu lub certyfikatu zawierającego logo Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, logo Unii Europejskiej i informacje, że projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór oznakowania dokumentu dostępny w PUP). ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu pn. Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych z fakturowaniem, finansowanego ze środków: - Funduszu Pracy, dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych, kierowanych w dwóch grupach liczących po 8-10 uczestników, - Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie poznańskim (II) dla maksymalnie 30 osób bezrobotnych, kierowanych w trzech grupach liczących po 8-10 uczestników, - Europejskiego Funduszu Społecznego Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny Projekt: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie poznańskim (II) dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych, kierowanych w jednej grupie liczącej 8-10 uczestników. Zamawiający planuje uruchomić kurs pierwszej grupy w kwietniu 2016 roku. Kursy powinny zostać przeprowadzone do końca października 2016 roku. Na kurs skierowane będą osoby legitymujące się co najmniej wykształceniem podstawowym lub gimnazjalnym i doświadczeniem w pracy w handlu lub wykształceniem zawodowym handlowym. Zamawiający wymaga, aby kurs obejmował 100 godzin lekcyjnych zajęć, realizowanych najwcześniej od godziny 8.00, w wymiarze maksymalnie 10 godzin lekcyjnych dziennie, a program uwzględniał wiedzę i umiejętności w zakresie: komputerowej obsługi programów fakturowych (np. Symfonia), obsługę kas fiskalnych i terminali płatniczych, prowadzenia podstawowej dokumentacji handlowej, podstaw towaroznawstwa i logistyki, znajomości znaków pieniężnych, podstaw prawa pracy i prawa cywilnego, umiejętności komunikacji z klientami, techniki pozyskiwania klienta, odpowiedzialność sprzedawcy. Zamawiający oczekuje, aby kurs kończył się egzaminem weryfikującym uzyskane umiejętności-kompetencje, w warunkach pozwalających na zachowanie obiektywizmu procesu egzaminowania. Istotnym warunkiem zamówienia jest: - prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, najwcześniej od godziny 8.00, maksymalnie 10 godzin lekcyjnych dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo (zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), - zapewnienie warunków do prowadzenia zajęć dla dwóch grup jednocześnie, w zachodzących na siebie terminach, - rozpoczęcie kursu w terminie maksymalnie 7 dni od poinformowania przez Zleceniodawcę o takiej potrzebie, - prowadzenie zajęć na terenie miasta Poznania, - zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu materiałów szkoleniowych zgodnych z zakresem tematycznym kursu w formie papierowej i - lub elektronicznej, - zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu odpowiednich artykułów biurowych, - zapewnienie warunków socjalnych, w tym nieodpłatnie wody pitnej butelkowanej dla uczestników kursów (w ilości minimum 0,5 l na osobę na dzień), - umożliwienie każdemu uczestnikowi praktycznego wykonywania prac będących przedmiotem kursu, - zapewnienie stanowiska kasowego dla maksymalnie dwóch uczestników, - umożliwienie uczestnikom kursu, w trakcie jego trwania, indywidualnych konsultacji z prowadzącymi w zakresie merytorycznym objętym przedmiotem szkolenia, - zapewnienie samodzielnego stanowiska komputerowego dla każdego uczestnika kursu, - przeprowadzenie egzaminu weryfikującego uzyskanie umiejętności-kompetencje w warunkach pozwalających na zachowanie obiektywizmu procesu egzaminowania, - wydanie uczestnikom dokumentów o ukończeniu kursu zgodnych z obowiązującymi przepisami, tj. z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.05.2014 roku (Dz. U. z 2014 roku poz. 667) zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie lub zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 roku poz. 622) oraz dodatkowo, w przypadku osób kierowanych na kurs w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - wydanie dyplomu lub certyfikatu zawierającego logo Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, logo Unii Europejskiej i informacje, że projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wzór oznakowania dokumentu dostępny w PUP)..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnego z jego przedmiotem
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE POBIERA SIĘ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, OCENA METODĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, OCENA METODĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA 2) wykaz wykonanych usług, ZADANIE NR 1 Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej dwa kursy grupowe w zakresie i liczbie godzin zgodnej z przedmiotem zamówienia i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu usługi (np. poświadczenia). Za kurs grupowy Zamawiający uznaje przeprowadzenie kursu dla grupy minimum 10 osób. Zamawiający uznaje za zgodny z przedmiotem zamówienia kurs, który obejmował co najmniej 270 godzin i jego zakres był co najmniej taki jak opisany przedmiotem zamówienia. ZADANIE NR 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej trzy kursy grupowe w zakresie i liczbie godzin zgodnej z przedmiotem zamówienia i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu usługi (np. poświadczenia). Za kurs grupowy Zamawiający uznaje przeprowadzenie kursu dla grupy minimum 10 osób. Zamawiający uznaje za zgodny z przedmiotem zamówienia kurs, który obejmował co najmniej 90 godzin i jego zakres był co najmniej taki jak opisany przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, OCENA METODĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, OCENA METODĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje kadrą niezbędną do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje (dla każdego zadania oddzielnie) minimum 2 osobami, które w ciągu ostatniego roku przeprowadziły przynajmniej jeden kurs grupowy o tematyce objętej przedmiotem zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, OCENA METODĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Program kursu (załącznik nr 2 SIWZ) oddzielnie dla każdego zadania 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, liczby osób, wartości maksymalnej całej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pup.poznan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu 61- 538 Poznań ul. Czarnieckiego 9, Pokój 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że kurs będzie w 100% finansowany ze środków publicznych - ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie poznańskim (II) - ZADANIE NR 1. Zamawiający informuje, że kurs będzie w 100% finansowany ze środków publicznych - ze środków Funduszu Pracy, środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie poznańskim (II) oraz środków Europejskiego Funduszu Społecznego Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny Projekt: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie poznańskim (II) - ZADANIE NR 2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.