eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa i termoizolacja elewacji budynku Instytutu Matematycznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 2/4 - etap II - wymiana ściany w elewacji północno-zachodniej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Wrocław: Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku Instytutu Matematycznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 2/4 - etap II - wymiana ściany w elewacji północno-zachodniej
Numer ogłoszenia: 154943 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku Instytutu Matematycznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 2/4 - etap II - wymiana ściany w elewacji północno-zachodniej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: robota budowlana Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i termoizolacją elewacji budynków Instytutu Matematycznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 2/4 - etap II - przebudowa polegająca na wymianie ściany w elewacji północno-zachodniej, bez parteru budynku głównego. Dane ogólne Budynku Głównego Instytutu Matematycznego: - długość budynku - 54 m, - wysokość - 19.40 m, - szerokość - 19.90 m, - ilość kondygnacji - 5. ZAKRES ROBÓT: 1.Roboty przygotowawcze. Niezbędne jest wykonywanie prac jednocześnie na wszystkich kondygnacjach, w budynku który jest użytkowany. Wiąże się to z koniecznością opróżnienia całych pomieszczeń przylegających do wymienianej elewacji. Ponadto, w celu zabezpieczenia wnętrza budynku przed wpływami atmosferycznymi należy wykonać wydzielenie ściankami z płyt OSB przyokiennego pasa o szerokości ok. 1.5-2.0 m i ograniczenia placu budowy tylko do tego obszaru. Projekt zakłada wykonanie ścianek wydzielających w jednej trzeciej długości budynku i przestawianie ich w miarę potrzeb i postępu prac. Ścianki należy wykonać z płyty OSB gr. 20 mm, na ruszcie z krawędziaków 10 x 10 cm. 2.Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) demontaż grzejników c.o. , ich inwentaryzację i przechowanie w gotowości do zamontowania w tych samych miejscach; 2) demontaż skrętki komputerowej (ok. 1800 m) 3) demontaż attyki w elewacji północno-zachodniej 4) demontaż ściany osłonowej zewnętrznej. Roboty demontażowe należy prowadzić sukcesywnie zabezpieczając i udostępniając kolejne pola robocze. Ilość i wielkość pól roboczych powinna być uzgodniona pomiędzy Użytkownikiem a Wykonawcą w formie harmonogramu udostępniania pomieszczeń sporządzonego przed rozpoczęciem robót. 3. Montaż stalowego szkieletu ściany wraz z jego regulacją geodezyjną (mocowanie do konstrukcji żelbetowej za pomocą atestowanych kotew stalowych). 4. Wykonanie attyki ściany kurtynowej 5. Montaż poszycia i ocieplenia ściany kurtynowej 6. Montaż ślusarki okiennej 7. Wykonanie opierzeń, parapetów zewnętrznych, wewnętrznych i obróbek blacharskich 8. Powiązanie ściany kurtynowej ze stropami i ścianami wewnętrznymi w budynku, z wypełnieniem szczeliny o gr. 3 cm wełną mineralną i masą do wypełniania przejść pożarowych w klasie odporności ogniowej EI 60. 9. Prace wykończeniowe wewnętrzne. 10. Prace wykończeniowe zewnętrzne. 11. Odtworzenie zdemontowanych instalacji (zdemontowane fragmenty instalacji odgromowej, montaż nowych rur spustowych, odbudowa sieci komputerowej- 1600m skrętki UTP 4 x 2 0,8 kat.5, w listwach). UWAGA! Ze względu na funkcjonalne i architektoniczne powiązanie (budynki Instytutu Matematycznego stanowią integralną całość funkcjonalno-przestrzenną) budynku głównego z remontowanym wcześniej budynkiem audytorium, w którym obudowę attyki wykonano z paneli kompozytowych typu Alucobond plus w kolorze silver metallic (wg standardowej palety barw firmy ALCAN), attykę ściany kurtynowej budynku głównego należy wykonać z ww. materiału lub równoważnego, kompatybilnego. 1.2. Podstawą do wykonania zadania są: 1) pozwolenie na budowę nr 259/09 z dnia 29.07.2009r 2) projekt budowlany Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku - projekt zamienny. Zmiana rozwiązań technicznych oraz rozszerzenie zakresu opracowania o elewację południowo wschodnią - załącznik nr 8 do SIWZ 3) projekt wykonawczy Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku - projekt zamienny. Zmiana rozwiązań technicznych oraz rozszerzenie zakresu opracowania o elewację południowo wschodnią - załącznik nr 9 do SIWZ 4) przedmiar robót Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku - etap II - załącznik nr 10 do SIWZ 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku - projekt zamienny. Zmiana rozwiązań technicznych oraz rozszerzenie zakresu opracowania o elewację południowo wschodnią - załącznik nr 11 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP-2422-9/10 Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6.Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem wykonanie lub remont elewacji wraz z dociepleniem oraz montażem lub wymianą stolarki okiennej aluminiowej, o wartości robót elewacyjnych w zakresie j.w. nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto, W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 2) SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia: a)kierownika budowy posiadającego: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp. określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 3) i 4) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdziałem XI SIWZ. 3)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 4)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 5)Dowód wniesienia wadium 6)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w Umowie kwalifikacje. 2. Dopuszcza się aneksy terminowe : a ) w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy : istotnych i nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej ( zgłoszonych przez Wykonawcę , potwierdzonych przez Projektanta i zatwierdzonych przez Zamawiającego ), których zaistnienie zostało spowodowane sytuacją niemożliwą do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przez Projektanta, a jednocześnie potrzeba ich wykonania powoduje wstrzymanie realizacji przez Wykonawcę zamówienia podstawowego - co pociąga za sobą potrzebę przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego, dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 8 miesięcy; b) ze względu na prowadzone zajęcia dydaktyczne prowadzone w budynku uniemożliwiającą dostęp do pomieszczeń w których należy przeprowadzić roboty budowlane , mające wpływ i uniemożliwiające terminową realizację Umowy ( zgłoszone przez Użytkownika obiektu i Wykonawcę oraz potwierdzone przez Zamawiającego) - dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 10 miesięcy; c) z powodu awarii instalacji wod.- kan. , co, instalacji elektrycznych mające wpływ i uniemożliwiające terminową realizację Umowy( zgłoszonych przez Użytkownika obiektu i Wykonawcę oraz potwierdzonych przez Zamawiającego ) - dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 1 miesiąca; d ) ze względu na wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych ( np. silne wiatry , obfite opady deszczu lub śniegu , niskie temperatury powietrza itp. ) - zgłoszone i udokumentowane przez Wykonawcę oraz potwierdzone przez Zamawiającego , dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 6 miesięcy 3.Ze względów organizacyjnych leżących po stronie Wykonawcy dopuszcza się całkowitą rezygnację z Podwykonawców 4.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy ( art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BZP.UNI.WROC.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 pok. 100 50-138 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 pok. 100 50-138 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.