Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Wrocław: Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku Instytutu Matematycznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 2/4 - etap II - wymiana ściany w elewacji północno-zachodniej
Numer ogłoszenia: 154943 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku Instytutu Matematycznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 2/4 - etap II - wymiana ściany w elewacji północno-zachodniej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: robota budowlana Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i termoizolacją elewacji budynków Instytutu Matematycznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Grunwaldzkim 2/4 - etap II - przebudowa polegająca na wymianie ściany w elewacji północno-zachodniej, bez parteru budynku głównego. Dane ogólne Budynku Głównego Instytutu Matematycznego: - długość budynku - 54 m, - wysokość - 19.40 m, - szerokość - 19.90 m, - ilość kondygnacji - 5. ZAKRES ROBÓT: 1.Roboty przygotowawcze. Niezbędne jest wykonywanie prac jednocześnie na wszystkich kondygnacjach, w budynku który jest użytkowany. Wiąże się to z koniecznością opróżnienia całych pomieszczeń przylegających do wymienianej elewacji. Ponadto, w celu zabezpieczenia wnętrza budynku przed wpływami atmosferycznymi należy wykonać wydzielenie ściankami z płyt OSB przyokiennego pasa o szerokości ok. 1.5-2.0 m i ograniczenia placu budowy tylko do tego obszaru. Projekt zakłada wykonanie ścianek wydzielających w jednej trzeciej długości budynku i przestawianie ich w miarę potrzeb i postępu prac. Ścianki należy wykonać z płyty OSB gr. 20 mm, na ruszcie z krawędziaków 10 x 10 cm. 2.Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1) demontaż grzejników c.o. , ich inwentaryzację i przechowanie w gotowości do zamontowania w tych samych miejscach; 2) demontaż skrętki komputerowej (ok. 1800 m) 3) demontaż attyki w elewacji północno-zachodniej 4) demontaż ściany osłonowej zewnętrznej. Roboty demontażowe należy prowadzić sukcesywnie zabezpieczając i udostępniając kolejne pola robocze. Ilość i wielkość pól roboczych powinna być uzgodniona pomiędzy Użytkownikiem a Wykonawcą w formie harmonogramu udostępniania pomieszczeń sporządzonego przed rozpoczęciem robót. 3. Montaż stalowego szkieletu ściany wraz z jego regulacją geodezyjną (mocowanie do konstrukcji żelbetowej za pomocą atestowanych kotew stalowych). 4. Wykonanie attyki ściany kurtynowej 5. Montaż poszycia i ocieplenia ściany kurtynowej 6. Montaż ślusarki okiennej 7. Wykonanie opierzeń, parapetów zewnętrznych, wewnętrznych i obróbek blacharskich 8. Powiązanie ściany kurtynowej ze stropami i ścianami wewnętrznymi w budynku, z wypełnieniem szczeliny o gr. 3 cm wełną mineralną i masą do wypełniania przejść pożarowych w klasie odporności ogniowej EI 60. 9. Prace wykończeniowe wewnętrzne. 10. Prace wykończeniowe zewnętrzne. 11. Odtworzenie zdemontowanych instalacji (zdemontowane fragmenty instalacji odgromowej, montaż nowych rur spustowych, odbudowa sieci komputerowej- 1600m skrętki UTP 4 x 2 0,8 kat.5, w listwach). UWAGA! Ze względu na funkcjonalne i architektoniczne powiązanie (budynki Instytutu Matematycznego stanowią integralną całość funkcjonalno-przestrzenną) budynku głównego z remontowanym wcześniej budynkiem audytorium, w którym obudowę attyki wykonano z paneli kompozytowych typu Alucobond plus w kolorze silver metallic (wg standardowej palety barw firmy ALCAN), attykę ściany kurtynowej budynku głównego należy wykonać z ww. materiału lub równoważnego, kompatybilnego. 1.2. Podstawą do wykonania zadania są: 1) pozwolenie na budowę nr 259/09 z dnia 29.07.2009r 2) projekt budowlany Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku - projekt zamienny. Zmiana rozwiązań technicznych oraz rozszerzenie zakresu opracowania o elewację południowo wschodnią - załącznik nr 8 do SIWZ 3) projekt wykonawczy Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku - projekt zamienny. Zmiana rozwiązań technicznych oraz rozszerzenie zakresu opracowania o elewację południowo wschodnią - załącznik nr 9 do SIWZ 4) przedmiar robót Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku - etap II - załącznik nr 10 do SIWZ 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Przebudowa i termoizolacja elewacji budynku - projekt zamienny. Zmiana rozwiązań technicznych oraz rozszerzenie zakresu opracowania o elewację południowo wschodnią - załącznik nr 11 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP-2422-9/10 Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6.Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem wykonanie lub remont elewacji wraz z dociepleniem oraz montażem lub wymianą stolarki okiennej aluminiowej, o wartości robót elewacyjnych w zakresie j.w. nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto, W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 2) SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia: a)kierownika budowy posiadającego: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp. określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 3) i 4) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdziałem XI SIWZ. 3)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 4)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 5)Dowód wniesienia wadium 6)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w Umowie kwalifikacje. 2. Dopuszcza się aneksy terminowe : a ) w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy : istotnych i nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej ( zgłoszonych przez Wykonawcę , potwierdzonych przez Projektanta i zatwierdzonych przez Zamawiającego ), których zaistnienie zostało spowodowane sytuacją niemożliwą do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przez Projektanta, a jednocześnie potrzeba ich wykonania powoduje wstrzymanie realizacji przez Wykonawcę zamówienia podstawowego - co pociąga za sobą potrzebę przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego, dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 8 miesięcy; b) ze względu na prowadzone zajęcia dydaktyczne prowadzone w budynku uniemożliwiającą dostęp do pomieszczeń w których należy przeprowadzić roboty budowlane , mające wpływ i uniemożliwiające terminową realizację Umowy ( zgłoszone przez Użytkownika obiektu i Wykonawcę oraz potwierdzone przez Zamawiającego) - dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 10 miesięcy; c) z powodu awarii instalacji wod.- kan. , co, instalacji elektrycznych mające wpływ i uniemożliwiające terminową realizację Umowy( zgłoszonych przez Użytkownika obiektu i Wykonawcę oraz potwierdzonych przez Zamawiającego ) - dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 1 miesiąca; d ) ze względu na wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych ( np. silne wiatry , obfite opady deszczu lub śniegu , niskie temperatury powietrza itp. ) - zgłoszone i udokumentowane przez Wykonawcę oraz potwierdzone przez Zamawiającego , dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 6 miesięcy 3.Ze względów organizacyjnych leżących po stronie Wykonawcy dopuszcza się całkowitą rezygnację z Podwykonawców 4.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy ( art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BZP.UNI.WROC.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Kuźnicza 49/55 pok. 100
50-138 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 pok. 100 50-138 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.