Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bielsk Podlaski: adaptacja budynku biurowego przy ul: Widowskiej 4a w Bielsku Podlaskim dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Bielsku Podlaskim Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bielsku Podlaskim, do kontaktów: Gabriela Krystyna Podlewska, ul. Żwirki i Wigury 4, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7303000, 7308963, fax 085 7303000, 77308963, e-mail: szkmuzbp@webmedia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Szkoła Muzyczna; Inne:Szkoła Muzyczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku biurowego przy ul: Widowskiej 4a w Bielsku Podlaskim dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Bielsku Podlaskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek przy ulicy Widowskiej 4a w Bielsku Podlaskim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 dokończenie robót pozostałych d wykonania z I etapu; Osadzenie kratek wentylacyjnych wewnątrz pomieszczeń (bez kratek), Licowanie schodów płytkami z gresu antypoślizgowego mrozoodpornego o wymiarach 30 X 30 cm na klej (bez płytek) - wejście główne, Licowanie schodów płytkami z gresu antypoślizgowego mrozoodpornego o wymiarach 30 X 30 cm na klej (bez płytek) - wyjście ewakuacyjne, Malowanie konstrukcji stalowej schodów i balustrad farbą ftalową 2 x, Parapety wewnętrzne z drewna klejonego sosnowego o grubości 4,5 cm lakierowane powłokami bezbarwnymi (bez parapetów), 2 przełożenie kabla energetycznego 3 Roboty konstrukcyjno - budowlane na parterze i I piętrze: Ścianki działowe i ściany, Stolarka drzwiowa wewnętrzna, Izolacja akustyczna i dźwiękowa, Tynki wewnętrzne i oblicowanie, Posadzki, Malowanie, Elementy ślusarsko - kowalskie, Wewnętrzna instalacja c.o, Wewnętrzna instalacja elektryczna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1 dokończenie robót pozostałych d wykonania z I etapu; Osadzenie kratek wentylacyjnych wewnątrz pomieszczeń (bez kratek), Licowanie schodów płytkami z gresu antypoślizgowego mrozoodpornego o wymiarach 30 X 30 cm na klej (bez płytek) - wejście główne, Licowanie schodów płytkami z gresu antypoślizgowego mrozoodpornego o wymiarach 30 X 30 cm na klej (bez płytek) - wyjście ewakuacyjne, Malowanie konstrukcji stalowej schodów i balustrad farbą ftalową 2 x, Parapety wewnętrzne z drewna klejonego sosnowego o grubości 4,5 cm lakierowane powłokami bezbarwnymi (bez parapetów), 2 przełożenie kabla energetycznego 3 Roboty konstrukcyjno - budowlane na parterze i I piętrze: Ścianki działowe i ściany, Stolarka drzwiowa wewnętrzna, Izolacja akustyczna i dźwiękowa, Tynki wewnętrzne i oblicowanie, Posadzki, Malowanie, Elementy ślusarsko - kowalskie, Wewnętrzna instalacja c.o, Wewnętrzna instalacja elektryczna 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ustala się wadium w wysokości 20 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). e) udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 3 lat. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż - 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. e) Wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej \uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia i na kwotę ubezpieczenia nie mniejsza niż 400.000,00 zł. e.1) co najmniej 3 letni staż na stanowisku kierownika budowy, e.2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia e3) dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzania robót jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością min. 500.000 PLN robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie,- minimum 2 roboty budowlane. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa kompleksowe (pod klucz) wykonanie obiektu budowy lub rozbudowy np. szkoły podstawowej - gimnazjalnej lub budynków o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m³. g) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. h) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - w wysokości min. 500.000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Wykazać, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożyć sprawozdanie finansowe określające obroty, zyski oraz zobowiązania i należności z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres obroty roczne wyniosły minimum 50% wartości zadania Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy i kopie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zalewski.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bielsku Podlaskim ul. Zwirki i Wigury 4 pokój nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.03.2007.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Bielsku Podlaskim w 2025 roku
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie
- Rozbudowa Zespołu Szkół w Grodzisku Dolnym
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.