Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Kraków: Budowa systemów ochrony technicznej w budynku nr 31
Kraków Montelupich
Numer ogłoszenia: 154969 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzikrakow.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemów ochrony technicznej w budynku nr 31 Kraków Montelupich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy budowy systemów ochrony technicznej w budynku nr 31 Kraków Montelupich, obejmującej między innymi: - system sygnalizacji pożaru, - system sygnalizacji WiN, - system kontroli dostępu, - system CCTV, - system zasilania awaryjnego, - pomiary, próby i uruchomienie systemu, - szkolenie pracowników, - opracowanie instrukcji obsługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.23.41.00 - 32.23.41.00 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 19 000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli posiada aktualną koncesję MSWiA na wykonywanie systemów ochrony;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o podobnym zakresie tj. budowa systemów ochrony technicznej;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje: - kancelarią tajną zorganizowaną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych z dnia 18.10.2005r. (Dz.U. z 2005r., nr 208, poz. 1741) - pomieszczeniem przystosowanym do pracy na dokumentach niejawnych zorganizowanym w strefie bezpieczeństwa i posiadającym stosowne do klauzuli zabezpieczenie fizyczne i elektroniczne;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje: a) osobami - pracownicy uczestniczący w czynnościach podpisywania oferty, zawierania umowy, kierujący wykonaniem zamierzenia, bezpośrednio zatrudnieni przy wykonywaniu zamówienia oraz pełnomocnik ochrony i kierownik kancelarii - posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE oraz zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; b) co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego 1 stopnia; c) co najmniej jedną osobą posiadająca poświadczenie autoryzacji na instalację systemów alarmowych- antywłamaniowych w klacie SA-4; d) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacji elektrycznych (kierownik budowy); f) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych oraz pionem ochrony.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.3.1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk Oferta (wzór - zał. nr 1); 1.3.2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót; 1.3.3. Druk Wycena ofertowa (wzór- zał. nr 10) 1.3.4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami (wzór - zał. nr 4).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. Terminów przewidzianych w § 2 i § 3 umowy w sytuacji: - konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień; - wystąpienia awarii lub trudności technicznych podczas realizacji robót (np. kolizje instalacji), - zlecenia robót dodatkowych, - wprowadzenia robót zamiennych lub wystąpienia istotnych wzrostów obmiarów robót wpływających na wydłużenie terminu realizacji robót; - wstrzymania przez Zamawiającego robót z powodu ograniczenia środków finansowych przez ich dysponentów; - zwłoki Użytkownika w udostępnieniu frontu robót; - wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwia Wykonawcy terminowe zakończenie robót objętych umową; - wystąpienia podczas odbioru końcowego konieczności wykonania robót dodatkowych zaleconych przez instytucje zewnętrzne biorące udział w odbiorze końcowym, warunkujących odbiór przedmiotu umowy i dopuszczenie do eksploatacji. 2. Osób reprezentujących Wykonawcę wyszczególnionych w § 5 umowy , w sytuacji, gdy ze względów obiektywnych zmiana jest konieczna i nie będzie naruszać przepisów prawa budowlanego w zakresie obowiązujących wymogów stawianych uczestnikom procesu budowlanego, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 3. Oprócz warunków przewidzianych w § 10 umowy dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wypadku: d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, e) wzrostu kosztów ponoszonych przez Wykonawcę (m. in. na ubezpieczenie budowy, ochronę placu budowy) w związku z wydłużeniem terminu zakończenia robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Ewentualna podwyżka wynagrodzenia z tego tytułu nastąpi w oparciu o ustalenia przyjęte w protokole z negocjacji, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających wzrost ponoszonych kosztów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzikrakow.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
30-901 Kraków
ul . Mogilska 85.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury 30-901 Kraków ul . Mogilska 85 kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.07.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.