Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Szczecin: Organizacja Konferencji Zachodniopomorskiego Forum Integracji Społecznej w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej
pn. Profesjonalne kadry - lepsze jutro II.
Numer ogłoszenia: 154972 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Konferencji Zachodniopomorskiego Forum Integracji Społecznej w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej pn. Profesjonalne kadry - lepsze jutro II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja Konferencji Zachodniopomorskiego Forum Integracji Społecznej w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej pn. Profesjonalne kadry - lepsze jutro II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.59.00.00 - Usługi seminaryjne 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100);
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: Trzema prelegentami - ekspertami, po jednym na każdy moduł: a. Ekspert/prelegent odpowiedzialny za realizację modułu Edukacja prawna musi być czynnym zawodowo sędzią orzekającym w sprawach z zakresu prawa rodzinnego w sądzie powszechnym posiadającym minimum 12 miesięcy doświadczenia ww. zakresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. b. Ekspert/prelegent odpowiedzialny za realizację modułu Edukacja społeczna musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie w kierunku psychologia lub pedagogikalub socjologia oraz posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu min. 300 godzin szkoleniowych z zakresu kształtowania umiejętności społecznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. c. Ekspert/prelegent odpowiedzialny za realizację modułu Edukacja ekonomiczna musi być nauczycielem aktualnie zatrudnionym w szkole ponadgimnazjalnej i posiadać minimum 12 miesięcy doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w prowadzeniu zajęć z przedmiotu Podstawy przedsiębiorczości / Przedsiębiorczość. UWAGA: W przypadku, gdy wykonawca w złożonej ofercie wykaże więcej niż trzech prelegentów, Zamawiający uzna, że do prowadzenia konferencji zostali wskazani prelegenci, którzy w poszczególnych modułach zostali wymienieni jako pierwsi, pod warunkiem spełnienia przez nich warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3) należy przedstawić informacje w następujący sposób: a. dla Eksperta/prelegenta odpowiedzialnego za realizację modułu Edukacja prawna na formularzu pn.: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 6 pkt nr 1 do SIWZ wraz z informacjami: imię i nazwisko, nazwa sądu powszechnego i wydziału, w którym wskazany prelegent / sędzia aktualnie orzeka w sprawach z zakresu prawa rodzinnego, doświadczeniem w pracy jako sędzia orzekający w sprawach w zakresu prawa rodzinnego w sądzie powszechnym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (w miesiącach - max. 36 miesięcy) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b. dla Eksperta/prelegenta odpowiedzialnego za realizację modułu Edukacja społeczna na formularzu pn.: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 6 pkt nr 2 do SIWZ wraz z podaniem jego imienia i nazwiska oraz wykształcenia, a także doświadczenia zawodowego podając tytuł i datę szkolenia, zakres tematyczny szkolenia, ilość godzin szkoleniowych, łączną liczbę godzin szkoleniowych oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, c. dla Ekspert/prelegenta odpowiedzialnego za realizację modułu Edukacja ekonomiczna na formularzu pn.:Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 6 pkt nr 3 do SIWZ wraz z podaniem jego imienia i nazwiska a także nazwy i dokładanego adresu szkoły ponadgimnazjalnej w której wskazany prelegent jest aktualnie zatrudniony na stanowisku nauczyciela, doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w prowadzeniu zajęć z przedmiotu Podstawy przedsiębiorczości / Przedsiębiorczość - w miesiącach oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Potencjał prelegentów - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: jeden dzień w terminie 11 - 21 czerwca 2013 r. Dokładny termin realizacji konferencji zostanie uzgodniony z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przy przestrzeganiu wytycznych wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni świątecznych. Zamówienie jest współfinansow. ze środków UE z programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddz. 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w ramach projektu Profesjonalne kadry - lepsze jutro II. Wydatek realizowany będzie ze środków dotacji celowej w podziale na: 85 % - środki pochodzące z EFS oraz 15 % - środki pochodzące z budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Szacowanie szkód wyrządzonych w uprawach i płodach rolnych przez dziki, jelenie, daniele, sarny i łosie.
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- Kompleksowa organizacja festiwalu "Rzeszowskie Juwenalia" w latach 2025 - 2027.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.