Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Giżycko: P/2/07/08
Numer ogłoszenia: 154982 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 41, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285271, fax 087 4283677.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/2/07/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i sterylnych wyrobów medycznych do apteki szpitala SPZOZ Giżycko, ul. Warszawska 41. Dostawa na koszt wykonawcy do apteki szpitalnej zamawiającego. Zgodnie z obowiązującymi przepisami do obrotu i używania mogą być oferowane wyroby oznaczone znakiem zgodności CE umieszczonym na wyrobie lub na opakowaniu zewnętrznym oraz na ulotce. Zestawienie wszystkich asortymentów i ilości zawiera załącznik nr 1 (pakiety 1-4).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają aktualne, wymagane prawem uprawnienia do wykonywania dostaw (odpowiednio do oferowanego pakietu) sterylnych wyrobów medycznych i produktów leczniczych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) zaakceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz; 6) złożą oświadczenie wykonawcy, że wszystkie zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7) złożą oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski wszystkie wyroby objęte umową wraz z numerami kodów 8) do pakietu III i IV wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia Zamawiającemu wraz z ofertą próbek oferowanych wyrobów medycznych w celu dokonania oceny zgodności z zamieszczonym opisem (ilość wymaganych próbek podana została w kolumnie (uwagi) w załączniku nr 1). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, próbek, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 1, - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - - koncesja MZiOS lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej oraz zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami, jeżeli wymagają tego oferowane produkty lecznicze,(odpowiednio dla oferowanego pakietu - jeżeli dotyczy) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozgiz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produktu lecznice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: produkty lecznice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne wyroby medyzcne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne wyroby medyzcne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Giżycko
- "Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko-solarką".
- Zakup i dostawa używanego, teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5 t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
- Dostawa energii elektrycznej do COS-OPO w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań.
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy na potrzeby SPZOZ w Łasinie
- Dostawa automatycznej myjki endoskopowej
- 4/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego w ramach zadania: Modernizacja Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w BB - Etap III
- Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.