Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Biała Podlaska: Remont drogi gminnej pospółką na dz. nr ew. 189, 345, 346/5 i 346/9 w Ciciborze Dużym
Numer ogłoszenia: 154999 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Podlaska , ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3434950, faks 083 3431425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.bialapodl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej pospółką na dz. nr ew. 189, 345, 346/5 i 346/9 w Ciciborze Dużym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostarczeniu i wbudowaniu pospółki (zagęszczalnej)na drodze szerokości 5 m i długości 693,0 m na działkach nr ewid. 189, 345, 346/5 i 346/9 w Ciciborze Dużym, w n/w zakresie: - wykonanie robót pomiarowych (wytyczenie przebiegu drogi w terenie) : 693,0 mb; - usunięcie krzaków i drzew owocowych z odwozem na wysypisko: 180 szt; - wykonanie koryta na głębokość 20 cm z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża : 3465 m2; - wykonanie utwardzenia drogi o grubości 20 cm z pospółki z .zagęszczeniem mechanicznym : 3465 m2;.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- roboty budowlane polegające na dostarczeniu i wbudowaniu pospółki (zagęszczalnej) w n/w zakresie: - wykonanie robót pomiarowych (wytyczenie przebiegu drogi w terenie) : 346 mb; -usunięcie krzaków i drzew owocowych z odwozem na wysypisko: 90 szt; - wykonanie koryta na głębokość 20 cm z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża : 1730 m2; - wykonanie utwardzenia drogi o grubości 20 cm z pospółki z .zagęszczeniem mechanicznym : 1730 m2;
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty(oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zał. 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty(oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zał. 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty(oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zał. 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty(oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zał. 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów stanowiących załączniki do oferty(oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zał. 4a do SIWZ) metodą zero-jedynkową ( spełnia - nie spełnia ). Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia na dzień składania ofert postawione warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbialapodlaska.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska, ul. Prosta 31, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska, ul. Prosta 31, pokój nr 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22"
- Dostawa urządzeń medycznych: defibrylatora, respiratora, wideolaryngoskopu oraz instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z ich obsługi
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Dostawa urządzeń AGD
- Usługi pocztowe na rzecz Urzędu Miasta Biała Podlaska w 2025 roku
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.