To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-23
Łódź: przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Profesjonalne kadry filarem bezpiecznej Europy oraz szkolenia w ramach projektu pn. Bezpieczna Europa bez granic współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014
Numer ogłoszenia: 155037 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236926 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Profesjonalne kadry filarem bezpiecznej Europy oraz szkolenia w ramach projektu pn. Bezpieczna Europa bez granic współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkolenia w zakresie specjalistycznych technik kryminalistyki laboratoryjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z liczbą osób przewidzianych do przeszkolenia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy. 2. Prezentowane na szkoleniu narzędzia i oprogramowanie muszą posiadać aktualną i ważną licencję na ich używanie, wydaną przez producenta lub dostawcę dla Wykonawcy lub pracownika Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dziennika szkolenia zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz do prowadzenia listy obecności, na której uczestnicy szkolenia podpisują się własnoręcznie imieniem i nazwiskiem - powyższe dokumenty będą stanowiły załącznik do protokołu wykonania usługi. 4. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania, zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy przedstawienia do wglądu dokumentu, wskazanego przez Wykonawcę w Załączniku nr 3 - Wykazie osób - kolumnie (Wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, rodzaj dokumentu), potwierdzającego wymagane uprawnienia osoby prowadzącej szkolenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn. Profesjonalne kadry filarem bezpiecznej Europy oraz szkolenia w ramach projekt pn. Bezpieczna Europa bez granic współfinansowane z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: walidacja metod badawczych, narzędzia statystyczne w laboratorium, sterowanie jakością
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Doradcza ISOTOP s.c. A. Wilczyńska-Piliszek, S. Piliszek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Doradcza ISOTOP s.c. A. Wilczyńska-Piliszek, S. Piliszek
- Firma Doradcza ISOTOP s.c. A.S. Piliszek, ul. gen. J. Sowińskiego 4/6, 80-143 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23590,00
Oferta z najniższą ceną: 23590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23590,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: zabezpieczanie śladów cyfrowych na miejscu zdarzenia + praca z programami graficznymi w celu procesowego przedstawienia dowodów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Procertiv Sp. z o.o., ul. Astrów 10, 40-045 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83600,00
Oferta z najniższą ceną: 83600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: zabezpieczanie śladów cyfrowych na miejscu zdarzenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Procertiv Sp. z o.o., ul. Astrów 10, 40-045 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74800,00
Oferta z najniższą ceną: 74800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74800,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.