Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-31
Opole: 7/ŁĄCZ/2007
Numer ogłoszenia: 155055 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1907, ul. Domańskiego 68, 45-820 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4525977, fax 077 4525911.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/ŁĄCZ/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, podzespołów i oprogramowań komputerowych, radiotelefonów i części do radiotelefonów niszczarek oraz drobnego sprzętu telekomunikacyjnego zgonie z ilością podaną w formularzach cenowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium wymagane na całość zamówienia 10 000,00 zł na cześć 1 - 2 000,00 zł na cześć 2 - 1 000,00 zł na cześć 3 - 2 000,00 zł na cześć 4 - 2 000,00 zł na cześć 5 - 1 000,00 zł na cześć 6 - 1 000,00 zł na cześć 7 - 1 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgonie ze siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 u. p. z. p. -Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł na całość zamówienia -Wadium na poszczególne części określono w siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak adres zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria sztabu Jednostki Wojskowej budynek nr. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt i części komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgonie ze siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: niszczarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie ze siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drobny sprzęt i materiały telekomunikacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie ze siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgonie ze swiz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: oprogramowanie i akcesoria komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie ze siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: radiotelefony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgonie ze siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: części do radiotelefonów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie ze siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Wymiana systemu antenowego UHF na VHF na obiekcie OR Rzeszów.
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 8 części
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.