Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Jastrzębie-Zdrój: Dostawa artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 155136 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dar Serca" , ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4719622.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do magazynu zamawiającego zlokalizowanego w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Kaszubskiej 6 w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy wg niżej określonych grup spożywczych: Grupa spożywcza I - mięso i wędliny, Grupa spożywcza II - warzywa i owoce, Grupa spożywcza III - pieczywo, Grupa spożywcza IV - ciasta, Grupa spożywcza V - ryby, Grupa spożywcza VI - mrożonki, Grupa spożywcza VII - pozostałe artykuły spożywcze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium, ani nie wymaga złozenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; uzasadniona zdolność do sprawnej realizacji kontraktu pod względem finansowym i technicznym; nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy; złożenie dokumentów, o których mowa w części 3 Specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące wymagane dokumenty, spięte w kolejności jak podano niżej: 1)zestawienie załączonych dokumentów; 2)wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji) wraz z wypełnionym załącznikiem do tego ormularza, o którym mowa niżej w pkt. 7; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo ktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające prowadzenie przez Wykonawcę działalności w przedmiocie zamówienia; 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Oświadczenie Wykonawcy złożone w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 6)Wzór umowy - załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji - podpisany na każdej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 7)Zestawienie zawierające ceny dostaw artykułów spożywczych w poszczególnych grupach spożywczych (oferta cenowa szczegółowa) - załącznik do formularza oferty; 8)Protokół Kontroli Sanitarnej poświadczający, że Wykonawca ma wdrożone i stosowane zasady systemu HACCP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej). Dokumenty, o których mowa w pkt. 3-4 i 8 mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 1-2 i 5-7 powinny być przedstawione w oryginale i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dar Serca, 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Kaszubska 6; badler.dps@um.jastrzebie.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dar Serca, 44-335 Jastrzębie Zdrój, ul. Kaszubska 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 80 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 62 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 14 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ciasto.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 8 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się z 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pozostałe artykuły spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składa się ze 149 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ B
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ A
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, II półrocze 2025r. z podziałem na części1.2.3
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.