Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Sławno: Znakowanie ruchomych obiektów zabytkowych w powiecie sławieńskim
Numer ogłoszenia: 155155 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 8106422, 8104904, fax 0-59 8104912.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Znakowanie ruchomych obiektów zabytkowych w powiecie sławieńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -znakowanie około 1.700 ruchomych obiektów zabytkowych w powiecie sławieńskim systemem OV Dot z kodem alfanumerycznym oraz mikroczipami (w tym: około 500 sztuk mikroczipów i około 100 sztuk pojemników z kodami alfanumerycznymi), -wykonanie certyfikatów obiektów znakowanych, -rejestracja każdego oznakowanego ruchomego obiektu zabytkowego w międzynarodowej bazie mienia oznakowanego www.krimistop.com, -przekazanie właścicielom, zarządcom ruchomych obiektów zabytkowych certyfikatu znakowania zabytku, -zamontowanie na obiektach zabytkowych prewencyjnych naklejek z hologramem UWAGA OZNAKOWANE, -sprzedaż 4 kompletów sprzętu do odczytywania kodów alfanumerycznych oraz 4 kompletów czujników do odczytywania mikroczipów zamieszczonych w ruchomych obiektach zabytkowych,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów Oryginalny kod CPV: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia stawianych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c)międzynarodowe lub krajowe certyfikaty kompetencji w zakresie znakowania mienia technologiami zabezpieczeń, d)międzynarodowe certyfikaty produktów, e)wykaz wykonanych usług polegających na oznakowaniu i zabezpieczeniu mienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. lata 2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, listy polecające, itp.). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w załączniku nr 5 do SIWZ, że wykonał minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, f)podpisane oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki upoważniające go do ubiegania się o zamówienie publiczne określone przepisami art. 22 - załącznik nr 3 do SIWZ oraz brakiem istnienia przesłanek wskazanych przepisami art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy PZP - załącznik nr 4 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslawno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno, pokój nr 22.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Świadczenie usług rehabilitacyjnych w miejscu zamieszkania uczestników projektu "Lepsze jutro w Gminie Sławno"
- Dostawa portów naczyniowych i obłożeń
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 28 w leśnictwie Domasławice
- Budowa dojazdu pożarowego nr 20 w leśnictwach Emilianowo i Warginia - etap II
- Dostawa samochodu do transportu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Sławno
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zabytkowego ołtarza i ambony w Kościele św. Wawrzyńca w Kochanowicach
- "Zabezpieczenie historycznego wnętrza "Sali Rycerskiej" dawnego zamku w Szydłowie poprzez uzupełnienie okien i drzwi"
- "Roboty budowlane przy balustradzie na chodniku muru miejskiego w Szydłowie"
- "Renowacja zabytkowych kapliczek warmińskich na terenie Gminy Gietrzwałd".
- Ochrona osób i mienia dla Archiwum Akt Nowych (1 rok)
- Twardocice Kościół Ewangelicki - remont konstrukcji hełmu wieży, II poziom
więcej: Usługi ochrony eksponatów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.