Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Słupsk: Dostaw nowych foteli do sali widowiskowej w Państwowym teatrze Lalki Tęcza w Słupsku
Numer ogłoszenia: 155156 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr Lalki "Tęcza" , ul. Waryńskiego 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423935, faks 059 8427724.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.tecza.slupsk.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Teatr Lalki Tęcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw nowych foteli do sali widowiskowej w Państwowym teatrze Lalki Tęcza w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych foteli o parametrach określonych w opisie część III Siwz oraz ich montaż w sali widowiskowej Państwowego Teatru Lalki Tęcza w Słupsku przy ul. Waryńskiego 2, 76-200 Słupsk. 2. Zamawiający wymaga by oferowane fotele posiadały atesty, bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące, np. CE, aprobaty techniczne, oświadczenia Wykonawcy potwierdzające, że zaprojektowane i wyprodukowane wyroby spełniają wymogi obowiązujących norm bhp i ppoż. 3. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania, gwarancją min. 36 miesięczną, montażem w siedzibie użytkownika. Cena realizacji niniejszego zamówienia jest ceną ryczałtową. 4. Zamawiający określił pożądany termin realizacji zamówienia związany z dostawą 170 foteli oraz ich montaż w sali widowiskowej Państwowego Teatru Lalki Tęcza do dnia 31.07.2009 r. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (zał.1 do Siwz) proponowany termin dostawy i montażu w tygodniach licząc od daty podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.30 - 36.11.14.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu zamówienia publicznegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się (w oparciu o art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych): a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, lub których upadłość ogłoszono, c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępo-waniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również ( w oparciu o art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych) wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępo - waniu nie utrudni uczciwej , b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania ; c) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4; d) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pzp tj.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 Pzp.; a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. nr 2. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 złożone z zał. nr 3. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 dostaw foteli widowiskowych z montażem o łącznej wartości co najmniej równej cenie ofertowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 4), b) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w zał. nr 4. 3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; - oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 3, - przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego; a) Oświadczenie Wykonawcy o udzielenie gwarancji jakości i rękojmi na okres 3 lat, b) Oświadczenie Wykonawcy o czasie usunięcia uszkodzenia nowych foteli w okresie gwarancyjnym w ciągu maksimum 14 dni od momentu zgłoszenia uszkodzenia, c) Oświadczenie Wykonawcy o czasie trwania naprawy foteli maksimum 14 dni od momentu odbioru do naprawy, d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaprojektowane i wyprodukowane nowe fotele spełniają wymogi obowiązujących norm bhp i ppoż., e) Załączyć certyfikaty lub atesty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące. 5. Inne wymagane dokumenty; a) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów, 6. Wymagania w sprawie składanych dokumentów; a) Wszystkie wymagane dokumenty winny być ważne na dzień składania ofert, b) Wszystkie wymagane dokumenty przedstawia się w formie oryginału lub formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem pkt 3 lit.b..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tecza.slupsk.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Teatr Lalki Tęcza w Słupsku, ul. Waryńskiego 2, 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Państwowy Teatr Lalki Tęcza w Słupsku, ul. Waryńskiego 2, 76-200 Słupsk, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.