Ogłoszenie z dnia 2011-06-02
Mikołów: Pełnienie dyżurów medycznych w Oddziale Noworodkowym
Numer ogłoszenia: 155179 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie, ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie dyżurów medycznych w Oddziale Noworodkowym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie dyżurów medycznych w Oddziale Noworodkowym wg planu dyżurów ustalonego przez Ordynatora w okresie od 01.02.2011 do 31.12.2011. Czas trwania dyżuru wynosi odpowiednio: od poniedziałku do piątku od godz. 15:00 do godz. 07:30 dnia następnego, w sobotę, niedzielę i święta od godz. 07:30 do godz. 07:30 dnia następnego. pkt. IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną: Cena wybranej oferty: za dyżur w dniu roboczym i w sobotę, za każdą godzinę - brutto 42,00 zł, za dyżur w niedzielę i święta, za każdą godzinę - brutto 50,00 zł. Oferta z najniższą ceną: za dyżur w dniu roboczym i w sobotę, za każdą godzinę - brutto 42,00 zł, za dyżur w niedzielę i święta, za każdą godzinę - brutto 50,00 zł. Oferta z najwyższą ceną: za dyżur w dniu roboczym i w sobotę, za każdą godzinę - brutto 42,00 zł, za dyżur w niedzielę i święta, za każdą godzinę - brutto 50,00 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.91 - Usługi pediatryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- lek. med. Jolanta Balicz Indywidualna Praktyka Lekarska, ul. Czajora 17, 41-608 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.
- lek. med. Anita Bednorz Indywidualna Praktyka Lekarska , ul. Żwirki i Wigury 32, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
- lek. med. Anna Danielczyk Indywidualna Praktyka Lekarska , ul. Rybnicka 213, 43-176 Gostyń, kraj/woj. śląskie.
- lek. med. Iwona Krupowies Indywidualna Praktyka Lekarska , ul. Puchacz 6, 40-681 Katowice, kraj/woj. śląskie.
- lek. med. Joanna Muszer Indywidualna Praktyka Lekarska , ul. Łuczników 32a, 43-176 Gostyń, kraj/woj. śląskie.
- lek. med. Zofia Walencka , ul. Wiosenna 5/3, 40-318 Katowice, kraj/woj. śląskie.
- dr n. med. Magdalena Wąsek - Buko Indywidualna Praktyka Lekarska , ul. Sołtysia 59a, 40-748 Katowice, kraj/woj. śląskie.
- lek. med. Danuta Więcek - Włodarska Indywidualna Praktyka Lekarska, ul. Drzymały 12/1, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje usługi o charakterze niepriorytetowym. Kody tego przedmiotu zamówienia: 85121000-3 -usługi medyczne i 85121291-9 - usługi pediatryczne zawierają się w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r (Dz.U.Nr 12 poz. 68). Zamawiający mając na względzie konieczność uzasadnienia wyboru trybu z wolnej ręki podkreśla fakt, iż usługi medyczne - pełnienie dyżurów w Oddziale Noworodkowym, a w szczególności ich zakres zależy od kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia tzn. umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie leczenie szpitalne. Zawarcie tejże umowy zobowiązuje Zamawiającego do spełnienia określonych świadczeń zdrowotnych tj. zabezpieczenia personelu medycznego. Zamawiający nie znając wyniku postępowania konkursu ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnym czeka z zawarciem umów na te usługi do rozstrzygnięcia tegoż konkursu. Przeprowadzone renegocjacje umów z NFZ dotyczące wielkości kontraktu na rok 2011 pozwoliły określić minimalną ilość lekarzy pełniących dyżur w oddziale. Takie postępowanie Zamawiającego jest w stanie zapewnić zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Oczekiwanie na wynik konkursu ofert powoduje także zagrożenie realizacji terminowości zadania przyjętego na skutek podpisania kontraktu z NFZ, dlatego też aby została zachowana zasada terminowości realizacji zadań wynikających z kontraktu z NFZ można odstąpić od trybów konkurencyjnych i tym samym zastosować tryb z wolnej ręki. Z powyższego wynika, że spełnione są aż dwie przesłanki uzasadniające wybór trybu z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. Reasumując podstawą prawną zastosowanego trybu jest art. 5 ust. 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych i § 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym albowiem art. 5 ust. 1a stanowi: W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, 2)naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym, 4) umożliwieniem terminowej realizacji zadań.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.