Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Sokołów Małopolski: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki
Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej
Numer ogłoszenia: 1551 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wólce Niedźwiedzkiej , Wólka Niedźwiedzka 400, 36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 7728210, faks 17 7728211.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.sokolow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka administracyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej do 31.01.2015r. wymienionych w poniżej wyszczególnionych pakietach: PAKIET I - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: produkty różne PAKIET II - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: nabiał i jaja PAKIET III - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: warzywa i owoce PAKIET IV - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: pieczywo PAKIET V - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mięso, drób, wędliny PAKIET VI - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mrożonki i ryby mrożone PAKIET VII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: gotowe produkty 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na podane pakiety w całości. 3. Jednostkowy formularz cenowy na poszczególne pakiety zawierają nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i jednostką miary i ilości. 4. Wypełniony i podpisany jednostkowy formularz cenowy stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla danego zamówienia., 5. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 6. W przypadku rezygnacji w całości z jednego z asortymentu i nagłych potrzeb Zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości przedmiotu zamówienia na rzecz innych materiałów zaoferowanych w ofercie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówionych towarów. Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość towarów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz ze swoją ofertą następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem: 1. Wypełniony formularz oferty (zał. 1) i jednostkowy formularz cenowy (zał .2 ) 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22, ust. 1, pkt. 1÷4 ustawy. 3. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie na podstawie art. 24 ustawy. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7. Koncesji, zezwolenia lub licencji, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. (Jeżeli ustawa nie nakłada obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji prosimy o dołączenie do oferty stosownego oświadczenia). 8. Wymagane atesty i certyfikaty, jeśli są wymagalne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kard. Stefana Wyszyńskiego
Wólka Niedźwiedzia 400
36-050 Sokołów Młp
17 7728210
zswn1@op.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 07:45, miejsce: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kard. Stefana Wyszyńskiego Wólka Niedźwiedzia 400 36-050 Sokołów Młp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: produkty różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: produkty różne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: nabiał i jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET II - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: nabiał i jaja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET III - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: warzywa i owoce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IV - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: pieczywo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mięso, drób, wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET V - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mięso, drób, wędliny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mrożonki i ryby mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VI - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mrożonki i ryby mrożone.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: gotowe produkty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: gotowe produkty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody na terenie SUW w Turzy-Górnie
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody na terenie SUW w Turzy-Górnie wraz z rurociągami między obiektowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.