Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Lublin: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowych w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego.
Numer ogłoszenia: 155204 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 261 183 530, faks 261 183 501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowych w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowych w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy , do kwoty brutto umowy. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy. a. ZAKRES INWESTYCJI: Wykonanie przebudowy sieci wodociągowej wraz z dostosowaniem do celów ppoż. b. STAN ISTNIEJĄCY Przedmiotowa inwestycja leży we wschodniej części województwa podkarpackiego w m. Żurawica, przy ul. Wojska Polskiego. Sieć wodociągowa znajdująca się na tym terenie wykonana jest głównie z rur żeliwnych i stalowych. c. POTRZEBY I WYMAGANIA; Roboty budowlane należy realizować zgodnie z: - pozwoleniem na budowę, - decyzją Wójta Gminy Żurawica, - projektami budowlanymi, - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, - oraz obowiązującymi przepisami budowlanymi, ochrony środowiska, bhp i zasadami wiedzy technicznej. d. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; Przewidywany zakres robót budowlanych został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje między innymi: a) roboty przygotowawcze i demontażowe, b) wykonanie przyłącza do kompleksu wraz ze studzienką wodomierzową, c) wykonanie sieci w wykopach otwartych oraz za pomocą przecisków, d) wykonanie przyłączy do budynków wraz z połączeniem z istniejącą instalacją wewnętrzną i przywróceniem stanu pierwotnego w pomieszczeniach, e) wykonanie obejść tymczasowych do zasilania budynków na czas budowy, f) montaż zaworów antyskażeniowych, g) montaż hydrantów ppoż., h) remont zbiorników ppoż. i) wykonywanie prób i badań bakteriologicznych i fizyko-chemicznych odcinków wykonanego wodociągu w laboratorium Państwowej Inspekcji Sanitarnej, j) wykonanie badania wydajności hydrantów zewnętrznych wykonanych przez wyspecjalizowaną firmę potwierdzone protokółem z badania, k) odtworzenie terenu po wykonanych robotach, l) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyłącza wodociągowego dla podłączenia sieci wodociągowej poza terenem zamkniętym, m) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej sieci wodociągowej na terenie zamkniętym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - projekty budowlane - składające się z części jawnej i oznaczonej klauzulą ZASTRZEŻONE , - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót. Dokumentacja projektowa oznaczona klauzulą ZASTRZEŻONE, dotycząca zagospodarowania terenu, może zostać udostępniona zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lipowej 1a w Lublinie, pokój 209 lub 210, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 261-183-579 lub 261-183-523). Osoby zgłaszające się powinny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. (Część JAWNA - zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, spakowane programem 7-zip - dostępnym bezpłatnie pod adresem http:7-zip.org.pl) Zamawiający udostępnia pliki JAWNE załączników na swojej stronie internetowej www.rzilublin.wp.mil.pl spakowane programem 7-ZIP - program 7-ZIP do ściągnięcia ze strony www.7-zip.org.pl e. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia - Wykonawca realizując roboty w tym rozbiórkowe staje się wytwórcą odpadów, w czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), (złom z rozbiórki przekazać w miejsce wskazane przez przedstawicieli JW4784 Rzeszów), - przed przystąpieniem do robót, Wykonawca zobowiązany jest urządzić zaplecze budowy, w tym co najmniej: biuro budowy, pomieszczenie socjalne, magazyn materiałów i sprzętu oraz wykonać niezbędne ogrodzenie tymczasowe co najmniej panelowe, - Wykonawca robót w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy jest zobowiązany do: - przedstawienia inspektorowi BHP JW imiennego wykazu pracowników celem udzielenia instruktażu w zakresie zagrożeń dla zdrowia i życia występujących na terenie JW, w tym o zasadach postępowania w przypadku awarii i innych sytuacjach zagrażających zdrowiu i życiu pracowników, - opracować plan zagospodarowania placu budowy i plan komunikacji po terenie zamkniętym w uzgodnieniu z JW, - roboty instalacyjne zorganizować w taki sposób, aby zminimalizować przerwy w dostawie wody do budynków, - Wykonawca przed przekazaniem obiektu dokona uruchomienia zamontowanych urządzeń i elementów instalacji, jak również przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi tych urządzeń i instalacji, - sposób zabezpieczenia mediów (woda - JW4784 Rzeszów i energia elektryczna - RZI) zostanie określony w protokole przekazania placu budowy, Ponadto do obowiązków wykonawcy będzie należało: - uczestniczenie w przekazaniu obiektu do użytkowania uprawnionemu podmiotowi wojskowemu, wskazanemu przez zamawiającego, - uczestniczenie w przeglądach technicznych zrealizowanej inwestycji w okresie rękojmi i ewentualne nieodpłatne usuwanie stwierdzonych wad i usterek. I.2 Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY musi on wskazać w ofercie zakres , elementów, których wykonanie powierzy podwykonawcy. I.3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, musi wskazać w ofercie nazwę tego podmiotu. UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. I.4. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21 MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/w POZWOLEŃ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 14 200,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 10.07.2015 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 10.07.2015 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca spełnia wymagania ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182 z 2010 r., poz. 1228) o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE do przetwarzania informacji niejawnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał robotę budowlaną przynajmniej jedną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającą na wykonaniu robót budowlano-montażowych o podobnym zakresie rzeczowym i wartości brutto nie mniejszej niż 1 mln zł. Każda przedstawiona w wykazie o którym mowa w pkt XVII. ppkt 7 SIWZ robota budowlana musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: systemem teleinformatycznym akredytowanym do przetwarzania informacji o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi: Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierowania robotami w specjalności wskazanej w lit a) i b): a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci oraz instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, którzy należą do właściwej izby samorządu zawodowego, (zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm. oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. poz. 1278), c) posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wys., realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 520), d) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych (art.14 ust. 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. nr 182 z 2010r. poz. 1228), posiadającym zaświadczenie o odbytym specjalistycznym szkoleniu dla pełnomocników ds. informacji niejawnych wydanym przez SKW lub ABW, e) administratorem systemu teleinformatycznego- zatrudnia lub dysponuje na zasadach określonych w art.52 ust.2 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182 z 2010r. poz. 1228), posiadającym zaświadczenie o odbytym specjalistycznym szkoleniu dla administratorów systemu teleinformatycznego z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego - wydanym przez SKW lub ABW, oraz aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. f) inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego - zatrudnia lub dysponuje na zasadach określonych w art.52 ust.2 ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 182 z 2010r. poz. 1228), posiadającym zaświadczenie o odbytym specjalistycznym szkoleniu dla inspektorów bezpieczeństwa z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego - wydanym przez SKW lub ABW, oraz aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia w tym także osoby upoważnione do podpisywania umowy oraz upoważnione do bieżących kontaktów roboczych w imieniu Wykonawcy obowiązane są do posiadania uprawnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Jeżeli Wykonawca - potwierdzając spełnianie warunków udziału w postępowaniu - będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - o treści opisanej w pkt XVII ppkt 13. SIWZ - w oryginale. Ponadto: - w przypadku dysponowania administratorem systemu teleinformatycznego lub inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego na zasadach określonych w art. 52 ust 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych należy podać numer i datę wydania zgody przez ABW lub SKW na wykonywanie zadań w innej jednostce organizacyjnej oraz numer i datę zawartego porozumienia pomiędzy kierownikami jednostek organizacyjnych. - w przypadku dysponowania systemem teleinformatycznym akredytowanym do przetwarzania informacji o klauzuli co najmniej zastrzeżone należy dołączyć dodatkowo stosowne porozumienie na korzystanie z tego systemu zawarte pomiędzy kierownikami jednostek organizacyjnych. Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane są w pkt XII SIWZ. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania ustawy z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 z 2010r., poz. 1228) - w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE - według wzoru załączonego do SIWZ - jako zał 3.Kserokopię ze strony dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego zawierającą informacje o zatwierdzeniu tej dokumentacji przez kierownika jednostki organizacyjnej, lub poświadczoną za zgodność kserokopię świadectwa akredytacji systemu dla klauzuli wyższej niż ZASTRZEŻONE a w przypadku dysponowania systemem innej jednostki organizacyjnej dodatkowo dołączy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię stosownego porozumienia między kierownikami jednostek organizacyjnych na korzystanie z tego systemu - jako zał. 4.Oświadczenie, że Wykonawca posiada zatwierdzoną instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE we własnej jednostce organizacyjnej oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony (zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. nr 182 z 2010 r. poz. 1228) - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - jako zał 5.Zastrzeżenie informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) - jako zał. 6.Pełnomocnictwo - wystawione przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy - jako zał. 7.Jeżeli Wykonawca - wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym na potrzeby wykonania zamówienia żąda przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem zakresu zasobów innego podmiotu udostępnionych wykonawcy, sposobu ich wykorzystania, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, oraz iż będzie nimi dysponował w trakcie realizacji zamówienia. UWAGA: treść zobowiązania innego podmiotu powinna jednoznacznie określać: kto jest wykonawcą przyjmującym zasoby, jakie zasoby zostaną udostępnione czyli, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie; w jaki sposób to zobowiązanie będzie wykonane. 8.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty określone w pkt. XVII ppkt. 2, 4, SIWZ dotyczące tego podmiotu w zakresie i na zasadach wymaganych dla wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: siłę wyższą (zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań) lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usuniecie skutków jej działania wykopaliska uniemożliwiające wykonanie robót w ustalonym terminie o czas realizacji wykopalisk i czas niezbędny do przygotowania dalszej realizacji, konieczność uzyskania decyzji organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy o czas niezbędny do uzyskania decyzji, 2) Zamawiający dopuszcza zmianę osób upoważnionych, jako przedstawicieli stron, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy i tym podobne, 3) zmianę terminu realizacji zamówienia związaną z potrzebą wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w toku robót a warunkujących wykonanie całości zamówienia zgodnie z przepisami prawa, o czas niezbędny dla uzyskania stosownych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, 4) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany limitu finansowego stosownie do kwot określonych w Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej oraz planie finansowym Zamawiającego, 5) realizacja robót w roku 2016 uwarunkowana będzie potwierdzeniem przez Zamawiającego posiadania środków finansowych, 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania robót w przypadku wystąpienia braku środków finansowych. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z miesięcznym wyprzedzeniem celem uzgodnienia dalszego działania stron oraz korekty harmonogramu rzeczowo - finansowego. W takim przypadku z tytułu przerwania robót Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, dopuszcza się jedynie zmianę terminu zakończenia robót lecz nie więcej niż o okres faktycznego ich wstrzymania, 7) w przypadku ograniczenia lub braku środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w latach 2015 - 2016 skutkujących wstrzymaniem lub zaniechaniem robót, realizacja umowy lub jej zakres wykonania, niezależnie od zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, uzgadniane i ustalane będą w formie aneksu do umowy, 8) zmiany Podwykonawcy - zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (przedłożenie projektu umowy, projektu jej zmiany, przekazanie potwierdzonej kopii). 9) W przypadku zmiany albo rezygnacji podmiotu, o którym mowa w XVII. ppkt 13 SIWZ, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 w/w ustawy. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przedmiotowego postępowania. 10) Zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana, odpowiednio: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia. 11) W przypadkach , o których mowa w pkt. 10)Wykonawca może złożyć wniosek o zmianę należnego wynagrodzenia nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy realizacji umowy. 12) We wniosku, o którym mowa w pkt. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowych i wyczerpujących informacji dotyczących: a) wskazania wymiaru/wielkości zmian w/w elementu lub elementów, wraz ze wskazaniem przepisów prawa, z których wynika zmiana w/w elementu lub elementów; b) wskazanie wymiaru/wielkości zmiany kosztów wykonania zamówienia spowodowanych tymi zmianami. 13) wszelkie zmiany wynikłe w trakcie realizacji robót wymagają pisemnej akceptacji inwestora i muszą być uzgodnione przez wykonawcę dokumentacji projektowej,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ul. Lipowa 1A, 20 - 020 Lublin, pokój 117 po wpłacie (przelewie) na rachunek - kosztów wydruku i wysyłki lub opłat ze strony www zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ul. Lipowa 1A, 20 - 020 Lublin, pokój 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.