Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Toruń: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 155270 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia narzędzi
Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych
oraz sprzętu medycznego
Zadanie Nr 3 - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego
Zadanie Nr 4 - dostawa preparatów do dezynfekcji inkubatorów
Zadanie Nr 5 - dostawa chusteczek do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego
i powierzchni
Zadanie Nr 6 - dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk
Zadanie Nr 7 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia rąk
Zadanie Nr 8 - dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek
Zadanie Nr 9 - dostawa preparatów do dezynfekcji unitów stomatologicznych XO4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy tylko zadania Nr 6 i Nr 7.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw preparatów dezynfekcyjnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - dla zadania nr 1 - 93.120,00 zł - dla zadania nr 2 - 52.480,00 zł - dla zadania nr 3 - 10.520,00 zł - dla zadania nr 4 - 2.560,00 zł - dla zadania nr 5 - 15.840,00 zł - dla zadania nr 6 - 28.080,00 zł - dla zadania nr 7 - 12.440,00 zł - dla zadania nr 8 - 5.000,00 zł - dla zadania nr 9 - 120,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 145.600,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty:
- dla zadania nr 1 - 58.200,00 zł
- dla zadania nr 2 - 32.800,00 zł
- dla zadania nr 3 - 6.575,00 zł
- dla zadania nr 4 - 1.600,00 zł
- dla zadania nr 5 - 9.900,00 zł
- dla zadania nr 6 - 17.550,00 zł
- dla zadania nr 7 - 7.775,00 zł
- dla zadania nr 8 - 3.125,00 zł
- dla zadania nr 9 - 75,00 zł
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/ Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 252)
b) aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE - nie dotyczy zadania Nr 6 i Nr 7.
c) celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim. W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Państwowy Zakład Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE - dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 5 z wyłączeniem pozycji 2.6 w zadaniu nr 2. W zadaniu nr 2 pozycja 2.6 wymagane potwierdzenie działania bójczego z przeznaczeniem do obszaru spożywczego. W zadaniu nr 2 pozycja 2.2 wymagane badania przy wysokim obciążeniu organicznym erytrocytami baranimi.
d) charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy pozycji Nr 6.1.1 i 6.1.2 z zadania Nr 6 i pozycji 7.1 z zadania Nr 7.
e) aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia - dotyczy pozycji Nr 6.1.1 i 6.1.2 z zadania Nr 6 i pozycji 7.1 z zadania Nr 7
f) próbki oferowanych preparatów - po 1 op. z każdego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia przed upływem terminu i godziny wyznaczonej na składanie ofert. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta. Zamawiający zgodnie z art. 97 ust. 2 zwróci próbki na wniosek Wykonawcy, który należy dołączyć do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (prospekty, opisy), zawierające między innymi obszar zastosowań i sposób użycia preparatu,
b) opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po środkach dezynfekcyjnych bardzo toksycznych, toksycznych, mutagennych, niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001 roku o odpadach i odpadach opakowaniowych Dz.U.2001 r. nr 63 poz.638.
c/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
d/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Dezynfekcja narzędzi (maksymalna wielkość 6 litrów) - 34.000 l
1.2. Dezynfekcja narzędzi i osprzętu endoskopowego (maksymalna wielkość 6 kg) - 69.000 l
1.3. Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów (maksymalna wielkość 2 litry) - 6.400 l
1.4.1. Alkaliczny preparat myjący w postaci stałej (maksymalna wielkość 5 kg) - 27 kg
1.4. 2. Płynny środek neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego do myjni-dezynfektorów (maksymalna wielkość 5l) -80 l
1.4.3.Płynny środek do dezynfekcji maszynowej na bazie aldehydu glutarowego, bez zawartości glioksalu. (maksymalna wielkość 5l) -200 l
1.4.4. Płynny środek płuczący na bazie kwasów organicznych i związków powierzchniowo-czynnych do myjni-dezynfektorów. (maksymalna wielkość 2 l) -24 l
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 1
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych
- spektrum działania - B, F, V, Tbc
- max czas 1 h
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu) - spektrum działania - B, F, V (Polio, Adeno), Tbc - 10 min.
B, F (A. Niger), V, Tbc (M.Tuberculosis), S (Cl. Difficile, B. Subtilis) -15 min. - trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
1.3.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, na bazie co najmniej 4 enzymów, ph 6-7
1.4 Mycie i dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych:
1.4.1 Alkaliczny preparat myjący w postaci stałej zawierający wodorotlenek sodu, inhibitory korozji, nie zawierający środków powierzchniowo-czynnych, węglowodorów, fosfatów i NTA. Przeznaczony do mycia i dezynfekcji termicznej narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego. Dozowanie 3-5ml/l, pH 13 (1%). Opakowanie - kapsuła 4,5 kg 1.4.2 Płynny środek neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego do myjni-dezynfektorów. pH 1,1(koncentrat). Dozowanie 1-2 ml/l. Opakowanie - kanister 5l.
1.4.3 Płynny środek do dezynfekcji maszynowej na bazie aldehydu glutarowego, bez zawartości glioksalu. Spektrum działania - B, F, Tbc(m. tuberculosis), V(Tr HSV-1) - 5min. Dozowanie 10ml/l. Opakowanie - kanister 5l.
1.4.4 Płynny środek płuczący na bazie kwasów organicznych i związków powierzchniowo-czynnych do myjni-dezynfektorów. pH 2 (koncentrat). Dozowanie 0,3-1 ml/l. Opakowanie - butelka 2l.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych oraz sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Preparat myjąco- dezynfekujący (maksymalna wielkość pojemnika 6 litrów) -75.000 l
2.2. Preparat dezynfekcyjny (substancja aktywna - NaDCC) (maksymalna wielkość 300 tab.) - 124.200 l
2.3. Preparat myjąco - dezynfekcyjny do dużych powierzchni i sprzętu medycznego na bazie QAV i diaminy (maksymalna wielkość pojemnika 5 litrów) - 20.000 l 2.4.Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej (max. wielkość 750 ml) - 110 l
2.5.1. Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych (max. wielkość 1 l) - 40 l
2.5.2. Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych (max. wielkość 5l) - 160 l
2.6. Preparat do dezynfekcji lodówek z żywnością (max. wielkość 750 ml) - 45 l
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 2
2.1 Preparat myjąco - dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc
- max czas 15 min.
2.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni skażonych materiałem biologicznym oraz basenów i kaczek.
- substancja aktywna - NaDCC
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)
- max czas 15 min
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000 ppm w roztworze
- pH roztworu 7
- skuteczny wobec S (Cl. Difficile) w wyższych stężeniach - Wymagane miarki z nazwą preparatu do przygotowywania roztworu roboczego.
2.3 Preparat myjąco - dezynfekcyjny do dużych powierzchni i sprzętu medycznego na bazie QAV i diaminy, bez zawartości innych substancji czynnych. pH = 9-10. Możliwość użycia na oddziałach dziecięcych i noworodkowych.
- Spektrum działania: B, Tbc, F (łącznie z A.Niger), V (HIV, HBV, HCV, Rota, Noro) 2.4 Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,
- spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min.
Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml.
2.5 Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 15 min.
- spektrum działania B, F, V (HBV, HIV)
2.5.1 Opakowania 1l z dozownikiem
2.5.2 Opakowania 5l
2.6 Preparat do dezynfekcji lodówek z żywnością. Gotowy do użycia, bezbarwny preparat do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni odpornych na działanie alkoholi. Opakowanie 0,75 l ze spryskiwaczem . Aktywny wobec bakterii i grzybów. Czas ekspozycji 5 min Skład :
alkohol izopropylowy 35 - 50 %
alkohol propylowy 20 - 25 %
pH - 7.5 do 8.5 (100%)
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Preparat do dezynfekcji małych powierzchni trudnodostępnych ze spryskiwaczem (maksymalna. wielkość pojemnika 1 litr) - 1060 l
3.2. Preparat na bazie QAV do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego (maksymalna. wielkość pojemnika 5 litr - 30 000 l
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 3 3.1 Preparat gotowy do użycia, do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny - spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc M. Tuberculosis) 5 min. - B, F, Rota - 1 min. 3.2 Preparat na bazie QAV do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Nie zawierający związków tlenowych, aldehydów, fenoli i chloru. - spektrum B, F, Tbc (M. tuberculosis), V (HCV, HBV, Rota, Papowa, Vakcinia) - max czas działania 15 min
* Zamawiający dopuszcza możliwość oddzielnej wyceny preparatu i spryskiwacza..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa preparatów do dezynfekcji inkubatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji inkubatorów (maksymalna wielkość pojemnika 10 kg) - 5.000 l
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 4
- spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc
- na bazie aktywnego tlenu
- max czas 0,5 h.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawa chusteczek do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego i powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Preparat do dezynfekcji powierzchni - chusteczki nasączone alkoholem (max opakowanie 90 szt. chusteczek) - 18.000 szt. chusteczek
5.2. Preparat do dezynfekcji powierzchni - chusteczki nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV (max opakowanie 250 szt. chusteczek) - 146.700 sztuk
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 5
5.1 Chusteczki nasączone alkoholem (max 60%) bez QAV, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp.
- min. wymiary: 14x22 cm
- spektrum działania:
B, F, V (Rota) - 1 min.
B, F, Tbc, V(HIV, HBV, Vakzinia, Adeno) - 5 min.
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
5.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.
- min. wymiary: 24 x 30 cm
- spektrum działania:
B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.
B, F(A. niger), Tbc, V (Noro) - 15 min.
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6.1.1. Preparat do dezynfekcji rąk (max wielkość 0,5 litra) - 780 l
6.1.2. Preparat do dezynfekcji rąk (max wielkość 5 litrów) -1550 l
6.2.1. Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk (max wielkość 0,5 litrów) - 400 l
6.2.2. Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk (max wielkość 6 litrów) - 400 l
6.3. Emulsja do pielęgnacji rąk (max wielkość 0,5 litra) - 250 l
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 6
6.1 Dezynfekcja rąk Preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych. - spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc - pH 5-5,5 6.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l 6.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l 6.2 Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk niezawierający mydła, pH 5- 5,5 6.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l 6.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l 6.3 Emulsja do pielęgnacji rąk.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk (max wielkość 0,7 litra) - 900 l
7.2 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk (max wielkość 0,7 litra) - 315 l
7.3 Krem nawilżający do systemu sterisol max wielkość 0,7 litra) - 30 l
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 7
7.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk
- opakowania dostosowane do systemu Sterisol
7.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta
-opakowania dostosowane do systemu Sterisol
7.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8.1 Preparat do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek (max wielkość 5 litrów) - 400 l
8.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek (max wielkość 5 litrów) - 40 l
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 8
8.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. powierzchniowo-czynne , inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 2). Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st.twardości wody.
8.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - dostawa preparatów do dezynfekcji unitów stomatologicznych XO4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9. Preparat na bazie QAV myjąco-dezynfekujący dostosowany do unitu (automatyczny pobór preparatu) (max wielkość 1 litr) - 6 l
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 9
Preparat na bazie QAV myjąco - dezynfekujący dostosowany do unitu (automatyczny pobór preparatu)..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywną dostawę preparatów na bazie oktenidyny dla grupy zakupowej prowadzonej przez Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o.o. sygnatura sprawy 46-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.