eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa preparatów dezynfekcyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Toruń: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 155270 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia narzędzi
Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych oraz sprzętu medycznego
Zadanie Nr 3 - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego
Zadanie Nr 4 - dostawa preparatów do dezynfekcji inkubatorów
Zadanie Nr 5 - dostawa chusteczek do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego i powierzchni
Zadanie Nr 6 - dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk
Zadanie Nr 7 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia rąk
Zadanie Nr 8 - dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek
Zadanie Nr 9 - dostawa preparatów do dezynfekcji unitów stomatologicznych XO4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy tylko zadania Nr 6 i Nr 7.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw preparatów dezynfekcyjnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - dla zadania nr 1 - 93.120,00 zł - dla zadania nr 2 - 52.480,00 zł - dla zadania nr 3 - 10.520,00 zł - dla zadania nr 4 - 2.560,00 zł - dla zadania nr 5 - 15.840,00 zł - dla zadania nr 6 - 28.080,00 zł - dla zadania nr 7 - 12.440,00 zł - dla zadania nr 8 - 5.000,00 zł - dla zadania nr 9 - 120,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 145.600,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty:
      - dla zadania nr 1 - 58.200,00 zł
      - dla zadania nr 2 - 32.800,00 zł
      - dla zadania nr 3 - 6.575,00 zł
      - dla zadania nr 4 - 1.600,00 zł
      - dla zadania nr 5 - 9.900,00 zł
      - dla zadania nr 6 - 17.550,00 zł
      - dla zadania nr 7 - 7.775,00 zł
      - dla zadania nr 8 - 3.125,00 zł
      - dla zadania nr 9 - 75,00 zł
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/ Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 252)
    b) aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE - nie dotyczy zadania Nr 6 i Nr 7.
    c) celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim. W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Państwowy Zakład Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE - dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 5 z wyłączeniem pozycji 2.6 w zadaniu nr 2. W zadaniu nr 2 pozycja 2.6 wymagane potwierdzenie działania bójczego z przeznaczeniem do obszaru spożywczego. W zadaniu nr 2 pozycja 2.2 wymagane badania przy wysokim obciążeniu organicznym erytrocytami baranimi.
    d) charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy pozycji Nr 6.1.1 i 6.1.2 z zadania Nr 6 i pozycji 7.1 z zadania Nr 7.
    e) aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia - dotyczy pozycji Nr 6.1.1 i 6.1.2 z zadania Nr 6 i pozycji 7.1 z zadania Nr 7
    f) próbki oferowanych preparatów - po 1 op. z każdego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia przed upływem terminu i godziny wyznaczonej na składanie ofert. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta. Zamawiający zgodnie z art. 97 ust. 2 zwróci próbki na wniosek Wykonawcy, który należy dołączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (prospekty, opisy), zawierające między innymi obszar zastosowań i sposób użycia preparatu,
b) opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po środkach dezynfekcyjnych bardzo toksycznych, toksycznych, mutagennych, niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001 roku o odpadach i odpadach opakowaniowych Dz.U.2001 r. nr 63 poz.638.
c/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
d/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Dezynfekcja narzędzi (maksymalna wielkość 6 litrów) - 34.000 l
    1.2. Dezynfekcja narzędzi i osprzętu endoskopowego (maksymalna wielkość 6 kg) - 69.000 l
    1.3. Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów (maksymalna wielkość 2 litry) - 6.400 l
    1.4.1. Alkaliczny preparat myjący w postaci stałej (maksymalna wielkość 5 kg) - 27 kg
    1.4. 2. Płynny środek neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego do myjni-dezynfektorów (maksymalna wielkość 5l) -80 l
    1.4.3.Płynny środek do dezynfekcji maszynowej na bazie aldehydu glutarowego, bez zawartości glioksalu. (maksymalna wielkość 5l) -200 l
    1.4.4. Płynny środek płuczący na bazie kwasów organicznych i związków powierzchniowo-czynnych do myjni-dezynfektorów. (maksymalna wielkość 2 l) -24 l


    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 1
    1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych
    - spektrum działania - B, F, V, Tbc
    - max czas 1 h
    1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu) - spektrum działania - B, F, V (Polio, Adeno), Tbc - 10 min.
    B, F (A. Niger), V, Tbc (M.Tuberculosis), S (Cl. Difficile, B. Subtilis) -15 min. - trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
    - przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
    1.3.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, na bazie co najmniej 4 enzymów, ph 6-7
    1.4 Mycie i dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych:
    1.4.1 Alkaliczny preparat myjący w postaci stałej zawierający wodorotlenek sodu, inhibitory korozji, nie zawierający środków powierzchniowo-czynnych, węglowodorów, fosfatów i NTA. Przeznaczony do mycia i dezynfekcji termicznej narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego. Dozowanie 3-5ml/l, pH 13 (1%). Opakowanie - kapsuła 4,5 kg 1.4.2 Płynny środek neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego do myjni-dezynfektorów. pH 1,1(koncentrat). Dozowanie 1-2 ml/l. Opakowanie - kanister 5l.
    1.4.3 Płynny środek do dezynfekcji maszynowej na bazie aldehydu glutarowego, bez zawartości glioksalu. Spektrum działania - B, F, Tbc(m. tuberculosis), V(Tr HSV-1) - 5min. Dozowanie 10ml/l. Opakowanie - kanister 5l.
    1.4.4 Płynny środek płuczący na bazie kwasów organicznych i związków powierzchniowo-czynnych do myjni-dezynfektorów. pH 2 (koncentrat). Dozowanie 0,3-1 ml/l. Opakowanie - butelka 2l.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych oraz sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Preparat myjąco- dezynfekujący (maksymalna wielkość pojemnika 6 litrów) -75.000 l
    2.2. Preparat dezynfekcyjny (substancja aktywna - NaDCC) (maksymalna wielkość 300 tab.) - 124.200 l
    2.3. Preparat myjąco - dezynfekcyjny do dużych powierzchni i sprzętu medycznego na bazie QAV i diaminy (maksymalna wielkość pojemnika 5 litrów) - 20.000 l 2.4.Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej (max. wielkość 750 ml) - 110 l
    2.5.1. Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych (max. wielkość 1 l) - 40 l
    2.5.2. Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych (max. wielkość 5l) - 160 l
    2.6. Preparat do dezynfekcji lodówek z żywnością (max. wielkość 750 ml) - 45 l


    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 2
    2.1 Preparat myjąco - dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego
    - spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc
    - max czas 15 min.
    2.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni skażonych materiałem biologicznym oraz basenów i kaczek.
    - substancja aktywna - NaDCC
    - spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)
    - max czas 15 min
    - max stężenie aktywnego chloru - 2.000 ppm w roztworze
    - pH roztworu 7
    - skuteczny wobec S (Cl. Difficile) w wyższych stężeniach - Wymagane miarki z nazwą preparatu do przygotowywania roztworu roboczego.
    2.3 Preparat myjąco - dezynfekcyjny do dużych powierzchni i sprzętu medycznego na bazie QAV i diaminy, bez zawartości innych substancji czynnych. pH = 9-10.  Możliwość użycia na oddziałach dziecięcych i noworodkowych.
    - Spektrum działania: B, Tbc, F (łącznie z A.Niger), V (HIV, HBV, HCV, Rota, Noro) 2.4 Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi
    - preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,
    - spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min.
    Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml.
    2.5 Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 15 min.
    - spektrum działania B, F, V (HBV, HIV)
    2.5.1 Opakowania 1l z dozownikiem
    2.5.2 Opakowania 5l
    2.6 Preparat do dezynfekcji lodówek z żywnością. Gotowy do użycia, bezbarwny preparat do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni odpornych na działanie alkoholi. Opakowanie 0,75 l ze spryskiwaczem . Aktywny wobec bakterii i grzybów. Czas ekspozycji 5 min Skład :
    alkohol izopropylowy 35 - 50 %
    alkohol propylowy 20 - 25 %
    pH - 7.5 do 8.5 (100%)
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Preparat do dezynfekcji małych powierzchni trudnodostępnych ze spryskiwaczem (maksymalna. wielkość pojemnika 1 litr) - 1060 l
    3.2. Preparat na bazie QAV do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego (maksymalna. wielkość pojemnika 5 litr - 30 000 l

    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 3 3.1 Preparat gotowy do użycia, do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny - spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc M. Tuberculosis) 5 min. - B, F, Rota - 1 min. 3.2 Preparat na bazie QAV do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Nie zawierający związków tlenowych, aldehydów, fenoli i chloru. - spektrum B, F, Tbc (M. tuberculosis), V (HCV, HBV, Rota, Papowa, Vakcinia) - max czas działania 15 min

    * Zamawiający dopuszcza możliwość oddzielnej wyceny preparatu i spryskiwacza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa preparatów do dezynfekcji inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji inkubatorów (maksymalna wielkość pojemnika 10 kg) - 5.000 l

    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 4
    - spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc
    - na bazie aktywnego tlenu
    - max czas 0,5 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawa chusteczek do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego i powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Preparat do dezynfekcji powierzchni - chusteczki nasączone alkoholem (max opakowanie 90 szt. chusteczek) - 18.000 szt. chusteczek
    5.2. Preparat do dezynfekcji powierzchni - chusteczki nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV (max opakowanie 250 szt. chusteczek) - 146.700 sztuk
    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 5
    5.1 Chusteczki nasączone alkoholem (max 60%) bez QAV, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp.
    - min. wymiary: 14x22 cm
    - spektrum działania:
    B, F, V (Rota) - 1 min.
    B, F, Tbc, V(HIV, HBV, Vakzinia, Adeno) - 5 min.
    Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
    5.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.
    - min. wymiary: 24 x 30 cm
    - spektrum działania:
    B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.
    B, F(A. niger), Tbc, V (Noro) - 15 min.
    Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6.1.1. Preparat do dezynfekcji rąk (max wielkość 0,5 litra) - 780 l
    6.1.2. Preparat do dezynfekcji rąk (max wielkość 5 litrów) -1550 l
    6.2.1. Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk (max wielkość 0,5 litrów) - 400 l
    6.2.2. Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk (max wielkość 6 litrów) - 400 l
    6.3. Emulsja do pielęgnacji rąk (max wielkość 0,5 litra) - 250 l

    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 6
    6.1 Dezynfekcja rąk Preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych. - spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc - pH 5-5,5 6.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l 6.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l 6.2 Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk niezawierający mydła, pH 5- 5,5 6.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l 6.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l 6.3 Emulsja do pielęgnacji rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk (max wielkość 0,7 litra) - 900 l
    7.2 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk (max wielkość 0,7 litra) - 315 l
    7.3 Krem nawilżający do systemu sterisol max wielkość 0,7 litra) - 30 l

    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 7
    7.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk
    - opakowania dostosowane do systemu Sterisol
    7.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta
    -opakowania dostosowane do systemu Sterisol
    7.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8.1 Preparat do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek (max wielkość 5 litrów) - 400 l
    8.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek (max wielkość 5 litrów) - 40 l
    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 8
    8.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. powierzchniowo-czynne , inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 2). Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st.twardości wody.
    8.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - dostawa preparatów do dezynfekcji unitów stomatologicznych XO4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9. Preparat na bazie QAV myjąco-dezynfekujący dostosowany do unitu (automatyczny pobór preparatu) (max wielkość 1 litr) - 6 l
    WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 9

    Preparat na bazie QAV myjąco - dezynfekujący dostosowany do unitu (automatyczny pobór preparatu)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.