eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3.040.161,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzychód na 2011 r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Międzychód: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3.040.161,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzychód na 2011 r..
Numer ogłoszenia: 155289 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128975 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488100, faks 095 7488134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3.040.161,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzychód na 2011 r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3.040.161,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzychód w 2011 r. Charakterystyka zamówienia: 1. Kwota kredytu - do 3.040.161,00 zł. 2. Przeznaczenie kredytu - finansowanie planowanego deficytu Gminy Międzychód w 2011 r. 3. Okres kredytowania - 2011 - 2016 r. 4. Uruchomienie kredytu - w terminie 3 dni od daty podpisania umowy do 31.12.2011 r. w zależności od potrzeb Zamawiającego 5. Koszty obsługi kredytu stanowią: a) oprocentowanie oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M powiększoną o marżę bankową, stałą w całym okresie obowiązywania umowy kredytowej, b) jednorazowa prowizja liczona jako % od kwoty wykorzystanego kredytu, zawierająca w sobie wszystkie opłaty związane z uruchomieniem kredytu, 6. Warunki spłaty rat kapitałowych i odsetek: a) raty kapitałowe - spłata rat kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, płatnych na dzień 20 każdego miesiąca - od dnia 20.01.2012r. do dnia 20.12.2016r., b) odsetki - odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane - odsetki naliczane będą od faktycznie zaciągniętego kredytu i liczone będą od pozostałej do spłaty kwoty - spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, płatnych na dzień 20 każdego miesiąca 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu i nie ponoszenie z tego tytułu żadnych opłat. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 9. Rozliczenia będą prowadzone w polskich złotych. 10. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Dokumenty lub informacje, o jakie mogą wystąpić Wykonawcy w trakcie postępowania przetargowego celem wykonania procedur i ocen niezbędnych do złożenia oferty: a) budżet gminy, b) sprawozdanie z wykonania budżetu, c) sprawozdania określone w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, d) uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości prognozy kwoty długu Dokumenty mogą być przekazane wyłącznie w formie kopii dokumentów źródłowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców danych i informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ING Bank Śląski S.A. Oddział w Poznaniu,, ul. Piekary 7, 61-823 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 513167,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 512906,17

  • Oferta z najniższą ceną: 512906,17 / Oferta z najwyższą ceną: 635852,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.