Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Inowrocław: Wymiana parkietu oraz wymiana instalacji elektrycznej w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Inowrocławiu, ul. Krzymińskiego 8
Numer ogłoszenia: 155314 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592167, faks 052 3592733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana parkietu oraz wymiana instalacji elektrycznej w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Inowrocławiu, ul. Krzymińskiego 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac - 1)wymiana parkietu w sali gimnastycznej: rozebranie starego parkietu, przybicie płyt OSB-3, ułożenie parkietu dębowego gat. I grubości 22 mm, lakierowanie parkietu 3 -krotne, 2) wymiana instalacji elektrycznej w sali gimnastycznej zgodnie z przedmiarem robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zobowiążą się do udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana komisyjnie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 2) wypełnionych następujących załączników: nr 1 - formularz OFERTA, nr 2 - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., nr 3 -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe- Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36/38, IV piętro, pokój 174.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych i technicznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Poznańskiej 365, 367, 367A w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu przy ul. Górniczej w Inowrocławiu
- "Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. "
- Dostawa 4 aparatów na potrzeby stacji dializ Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie gminy Janowiec Kościelny
- Budowa budynku dydaktyczno - socjalnego do obsługi pawilonu dydaktyczno - szkoleniowego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie. Etap IV.
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej w Łowiczu przy ul. Powstańców 1863 roku nr 12 łącznie z miejscami postojowymi i infrastrukturą
- Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.