Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjilogii i Intensywnej Terapii, Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej, Oddziału Neonatologii, dostawy gąbek myjących dla dorosłych - powtórka, oraz dostawy Linii infuzyjnych dla pomp, Znak sprawy: BZP/38/382-26/15
Numer ogłoszenia: 155320 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjilogii i Intensywnej Terapii, Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej, Oddziału Neonatologii, dostawy gąbek myjących dla dorosłych - powtórka, oraz dostawy Linii infuzyjnych dla pomp, Znak sprawy: BZP/38/382-26/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjilogii i Intensywnej Terapii, Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej, Oddziału Neonatologii, dostawy gąbek myjących dla dorosłych - powtórka, oraz dostawy Linii infuzyjnych dla pomp. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części (pakietów), tj.: Pakiet 1 - Zestawy do cewnikowania tętnic 1; Pakiet 2 - Rurki dotchawicze do trudnych intubacji; Pakiet 3 - Maski anestezjologiczne; Pakiet 4 - Kraniki i rampy; Pakiet 5 - Przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych ogrzewanych; Pakiet 6 - Cewniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych; Pakiet 7 - Czujnik temperatury pacjenta do inkubatora Giraffe Famili; Pakiet 8 - Części zamienne do kardiomonitora Goldway G40; Pakiet 9 - Akcesoria do respiratora oscylacyjnego; Pakiet 10 - Akcesoria do respiratora Infant Flov Advance i SiPAP firmy Viasys; Pakiet 11 - Akcesoria do inkubatora otwartego SRN 10M; Pakiet 12 - LINIE INFUZYJNE DLA POMP - VOLUMAT MC AGILIA; Pakiet 13 - Gąbki myjące dla dorosłych I; Pakiet 14 - Gąbki myjące dla dorosłych II. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oferowany asortyment, musi spełniać wymagania wyszczególnione w Formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnych pakietów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.71.15.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; 2) oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 7 do SIWZ, 3) oświadczenie, iż zaoferowane produkty są sterylne, czy są jednorazowego użytku, czy są wielokrotnego użytku, czy mogą być poddane ponownej sterylizacji - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 4) oświadczenie o dostarczeniu instrukcji obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku) przy pierwszej dostawie danego produktu oraz dostarczenia w czasie trwania umowy tych instrukcji, w których treści nastąpiły zmiany - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty. UWAGA: Wskazane wyżej dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy wskazane we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, 2) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: 1) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy; 2) zmiany zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach za zgodą Zamawiającego; 3) sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat WSzS Nr 2 w Jastrzębiu-Zdoju, na I piętrze (pokój nr A1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do cewnikowania tętnic 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rurki dotchawicze do trudnych intubacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maski anestezjologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kraniki i rampy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych ogrzewanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Cewniki do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Czujnik temperatury pacjenta do inkubatora Giraffe Famili.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Części zamienne do kardiomonitora Goldway G40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do respiratora oscylacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Akcesoria do respiratora Infant Flov Advance i SiPAP firmy Viasys.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria do inkubatora otwartego SRN 10M.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: LINIE INFUZYJNE DLA POMP - VOLUMAT MC AGILIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Gąbki myjące dla dorosłych I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Gąbki myjące dla dorosłych II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Remont chodnika przy ul. Bogoczowiec w Jastrzębiu-Zdroju.
- Remont nawierzchni ul. 1000-lecia w Jastrzębiu-Zdroju
- Wdrożenie i obsługa systemu rowerów miejskich SRM JASkółka w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- "Remont budynku przy ul. Gajowej 11A w Jastrzębiu-Zdroju"
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów pielęgnacyjnych i rękawic
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa mikrotomów
- Dostawa przyrządów i urządzeń do pobierania i podawania leków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.