Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Nysa: Dostawa koncentratów czyszczących, chemii gospodarczej, ręczników papierowych, mydeł w płynie, papieru toaletowego, dozowników do mydeł i ręczników, opakowań z tworzyw sztucznych, mat wyłapujących zanieczyszczenia oraz maszyn czyszczących.
Numer ogłoszenia: 155342 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koncentratów czyszczących, chemii gospodarczej, ręczników papierowych, mydeł w płynie, papieru toaletowego, dozowników do mydeł i ręczników, opakowań z tworzyw sztucznych, mat wyłapujących zanieczyszczenia oraz maszyn czyszczących..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koncentratów czyszczących, chemii gospodarczej, ręczników papierowych, mydeł w płynie, papieru toaletowego, dozowników do mydeł i ręczników, opakowań z tworzyw sztucznych, mat wyłapujących zanieczyszczenia oraz maszyn czyszczących..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.71.34.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postepowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postepowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postepowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postepowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postepowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wzory, materiały informacyjne, zdjęcia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Karty charakterystyki preparatu wystawionych przez producenta, potwierdzających określone przez Zamawiającego wymagania dla zadań 1,2,3,4 2. Karty techniczne produktów dla zadania nr 7 poz. 1,2,3, dla zadania nr 5 do wszystkich pozycji 3. Pozwolenia na obrót produktem biobójczym zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 2002r Dz. U. z 2002r Nr 175, poz. 1433 oraz Dz. U. z 2010 r Nr 225, poz. 1464 o produktach biobójczych dla zadania nr 1 poz. 6 i 7 4. Dokument potwierdzający dopuszczenie wyrobów do kontaktu z żywnością wydany przez organ uprawniony do zadania nr 5 poz. 6,7,8 5. Materiały informacyjne oferowanych produktów ( do wszystkich zadań i do każdej pozycji ) zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. 6. Instrukcje obsługi do zadania 8 do obu pozycji w języku polskim 7. Wzory oferowanych wyrobów do zadania nr 7 poz. 1,2,3 , do zadania nr 5 do wszystkich pozycji po 1 szt., które w przypadku zawarcia z nim umowy, pozostaną u Zamawiającego przez okres 4 lat. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby zamawiającego czytelnych ulotek do każdego produktu z zadania nr 1 i 2 oraz zadania nr 4 do poz. 1,2,3,4. 9. Oświadczenie, że w przypadku gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca wpisze numery własnego kodu towarowo-magazynowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św. Piotra1, 48-300 Nysa III piętro pok. nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretaria Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa koncentratów czyszczących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa koncentratów czyszczących.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do maszynowego mycia i nabłyszczania naczyń, preparatu do ręcznego mycia naczyń wraz z dozownikiem oraz preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń kuchennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do maszynowego mycia i nabłyszczania naczyń, preparatu do ręcznego mycia naczyń wraz z dozownikiem oraz preparatu do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń kuchennych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa środków czystościowych - chemii gospodarczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 - dostawa środków czystościowych - chemii gospodarczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa ręczników papierowych, mydeł w płynie, papieru toaletowego, dozowników do mydła i ręczników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 - dostawa ręczników papierowych, mydeł w płynie, papieru toaletowego, dozowników do mydła i ręczników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawa opakowań z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 - dostawa opakowań z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - dostawa mat podłogowych wyłapujących zanieczyszczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6 - dostawa mat podłogowych wyłapujących zanieczyszczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - dostawa mopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 7 - dostawa mopów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - dostawa maszyn czyszczących i polerujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8 - dostawa maszyn czyszczących i polerujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie czystości na podwórkach gminnych w Nysie
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
- Dostawa gazów medycznych
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w IV kwartale 2024 r.
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. Zadanie 4 - środki dezynfekcyjne.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
więcej: Maszyny do czyszczenia podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.