Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Pozezdrze: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół
z terenu Gminy Pozezdrze w roku 2008
na podstawie biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 155365 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pozezdrze, ul. 1 Maja 1A, 11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4279006, fax 087 4279333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pozezdrze.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół z terenu Gminy Pozezdrze w roku 2008 na podstawie biletów miesięcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III.Opis przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe, osobowe w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Pozezdrze, poprzez zakup biletów miesięcznych. Dowożeniem objęte będą dzieci szkolne oraz dzieci przedszkolne. Jednostki oświatowe ,do których należy dowieść uczniów to: a. Szkoła Podstawowa w Pozezdrzu i Gimnazjum w Pozezdrzu - tworzące od 01.09.2008 r., Zespół Szkół w Pozezdrzu b. Szkoła Podstawowa w Kutach c. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Węgorzewie W roku 2008. 2. W załączniku nr 1a,1b i nr 1c do niniejszej specyfikacji podano miejscowości w gminie Pozezdrze, z których należy dowozić określoną liczbę uczniów i odwozić określoną liczbę uczniów do szkół wymienionych w III.1 3. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy na określone kursy, uzgodnione dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych po ustaleniu planu lekcji w szkołach. 4.Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa, opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu należy do Wykonawcy. 5. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 6. Szczegółowe warunki określa projekt umowy jako załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach prawo o ruchu drogowym i innych związanych z przewozem osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00 - 22.45.90.00 34.98.00.00 - 34.98.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożyli oświadczenie o spełnieniu niżej opisanych kryteriów: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli wymagają tego przepisy prawa, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a)Formularz ofertowy - załącznik Nr 2 b)Oferowana tabela cen biletów -załącznik Nr 3, c)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 233, poz. 1655 z 2007 roku) - załącznik Nr 4 , d)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 233, poz. 1655 z 2007 roku) - załącznik Nr 5 , e)Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca - załącznik Nr 6, f)Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej w terenie - załącznik Nr 7, g)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h) Koncesję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób i) Dokumenty aktualnych badań technicznych środków transportu i ubezpieczenia pojazdów od OC. j)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składnia ofert, Wszystkie w/w dokumenty i oświadczenia są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby upoważnione. k)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wszystkie w/w dokumenty i oświadczenia są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby upoważnione.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pozezdrze.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pozezdrzu ul. 1-go Maja 1a, 11-610 Pozezdrze pokój nr 19.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Pozezdrzu ul. 1-go Maja 1a, 11-610 Pozezdrze pokój nr 4 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI POZEZDRZE
więcej: przetargi POZEZDRZE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.