To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-13
Lublin: Dostawa i montaż mebli biurowych; UM-ZP-262-17/11
Numer ogłoszenia: 155386 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87189 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych; UM-ZP-262-17/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na podstawie umowy sprzedaży mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej przedmiotem zamówienia lub meblami) określonego w sześciu zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1: 1. Dostawa i montaż meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część I w ilości i konfiguracji określonej w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty odbioru mebli. Zadanie nr 2: 1. Dostawa i montaż meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część II w ilości i konfiguracji określonej w zał. nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty odbioru mebli. Zadanie nr 3: 1. Dostawa i montaż meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część III w ilości i konfiguracji określonej w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3 stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty odbioru mebli. Zadanie nr 4: 1. Dostawa i montaż meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część IV w ilości i konfiguracji określonej w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 4 stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty odbioru mebli. Zadanie nr 5: 1. Dostawa i montaż meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część V w ilości i konfiguracji określonej w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 5 stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty odbioru mebli. Zadanie nr 6: 1. Dostawa i montaż Mebli biurowych dla Zakładów Naukowych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ilości i konfiguracji określonej w załączniku nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 6 stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty odbioru mebli. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 3. Zamawiający wymaga zaoferowania mebli fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, niemodernizowanych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich. 4. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca dostawy, rozpakowanie, zamontowanie, ustawienie oraz przekazanie do użytku odbiorcom. 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od parametrów jakościowych i użytkowych wskazanych odpowiednio w zał. nr 7, 8, 9, 10, 11 oraz 12 do SIWZ, oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zał. nr 7, 8, 9, 10, 11 oraz 12 do SIWZ. 7. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz). 9. Wykonawca dokona oglądu pomieszczeń Zamawiającego oraz dokona niezbędnych i szczegółowych pomiarów (obmiaru z natury) i uzgodni ostateczną lokalizację mebli przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 10. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dopasuje kolorystykę wybranych mebli do tych mebli, które już znajdują się w posiadaniu Zamawiającego i z którymi zamawiany mebel będzie stanowił całość estetyczno - funkcjonalną. 11. Płyty, tapicerka skórzana i materiałowa oraz elementy metalowe zostaną wykonane w kolorystyce określonej przez Zamawiającego na podstawie próbników kolorów (wybawień) dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewielkich korekt technicznych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, mających na celu dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do przeznaczonych pomieszczeń. Korekty te dotyczą tylko niewielkich zmian wymiarów mebli, i winny być uzgodnione pomiędzy stronami umowy przed rozpoczęciem produkcji. 13. Zaleca się dokonanie oglądu mebli znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, które będą tworzyć wraz z przedmiotem zamówienia całość funkcjonalno - użytkową. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych w szczególności drzwi i ościeżnic przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenie (obicia, zarysowania ścian oraz drzwi) powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z montażem Wykonawca usunie na własny koszt. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załącznikach nr 7, 8, 9, 10, 11, 12 do SIWZ. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Niewykorzystany zakres ilościowo - asortymentowa nie może przekraczać niż 20% wartości umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110913,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109162,50
Oferta z najniższą ceną: 109162,50 / Oferta z najwyższą ceną: 109162,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część II.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4354,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3800,70
Oferta z najniższą ceną: 3800,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4119,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFIC Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8364,00
Oferta z najniższą ceną: 8364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12410,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10607,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8487,00
Oferta z najniższą ceną: 8487,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11746,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Meble biurowe dla Teoretycznych Zakładów Naukowych III (gabinety kierowników Katedr) - część V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9512,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6408,30
Oferta z najniższą ceną: 6408,30 / Oferta z najwyższą ceną: 6678,90
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Mebli biurowych dla Zakładów Naukowych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- Handel Hurtowy Paweł Filipiuk Paweł Ostaszewski Spółka jawna MERIWA, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99538,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86216,85
Oferta z najniższą ceną: 86216,85 / Oferta z najwyższą ceną: 106524,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót, nadzoru autorskiego oraz zarządzanie Kontraktem pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka"
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 106556L - ul. Poligonowej w Lublinie w zakresie budowy drogi dla pieszych - chodnika wzdłuż (...) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa z montażem mebli do jednostek.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu NR LT-PL00277 "Zaangażowanie społeczności w regionie przygranicznym Litwy i Polski na rzecz dobrostanu środowiska i wzmocnienia zrównoważonej współpracy"
- Zakup i dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.