Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Łódź: Budowa ścieżek rowerowych w lasach komunalnych Lublinka.
Numer ogłoszenia: 155396 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśnictwo Miejskie - Łódź , ul. Łagiewnicka 305, 91-509 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6590249, faks 042 6590077.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.las.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżek rowerowych w lasach komunalnych Lublinka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa ścieżek rowerowych w lasach komunalnych Lublinka polegająca na remoncie nawierzchni istniejących ścieżek i dróg gruntowych na długości 5 308,45 mb. Przedmiot zamówienia określony jest szczegółowo w dokumentacji projektowo-wykonawczej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego nr 1/09 z dnia 19 maja 2009r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2 - roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium, w wysokości: 5 000,00 zł. Terminy wnoszenia wadium w zależności od formy wadium: - środki pieniężne - do dnia 9 czerwca 2009 r. do godziny 10.00 włącznie - przelew na rachunek bankowy Leśnictwa nr 23 1560 0013 2026 0003 5187 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. - inne formy wadium określone w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - do dnia 9 czerwca 2009 r. do godziny 10.00 w kasie Leśnictwa (leśniczówka). Jeśli wadium wniesione zostanie w formie gwarancji lub poręczenia, z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta lub poręczyciela. Gwarancja bądź poręczenie muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta bądź poręczyciela do wypłaty na rzecz zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy biorący udział w prowadzonym postępowaniu zobowiązani są do spełnienia ogólnych warunków wynikających z Prawa zamówień publicznych, a w szczególności wynikających z postanowień art. 22 i 24. 2. Za wykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uznawał będzie wykonawców, którzy wykonywali w ostatnich pięciu latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu lub przebudowy dróg lub ścieżek o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię ulepszoną o wartości minimum 300 000 zł brutto każda i prace te zostały wykonane należycie oraz dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót lub majstra posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej. 3. Za wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający uznawał będzie wykonawców dysponujących lub którzy będą dysponować pojazdami i sprzętem w ilości nie mniejszej niż: a) koparko-spycharka 0,15 m3 - 1 szt., b) walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt., c) walec wibracyjny samojezdny 2,5 t - 1 szt., d) samochód dostawczy - 1 szt., e) samochód samowyładowczy do 5 t. - 1 szt. 3.1. Za dysponowanie pojazdami i sprzętem uznaje się ich własność bądź posiadanie udokumentowane umowami z właścicielem, upoważniającymi do wykorzystywania pojazdów i sprzętu w celach zarobkowych. 4. Za wykonawców znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający uznawał będzie wykonawców posiadających polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych musi dotyczyć okresu co najmniej do 30 września 2009 r., a wartość ubezpieczenia deliktowego nie może być niższa niż 100 000 zł (w przypadku podmiotów występujących wspólnie obowiązek posiadania polisy o podanej wartości minimalnej dotyczy każdego z nich). W przypadku, kiedy okres ubezpieczenia upływał będzie przed 30 września 2009 r. wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie woli w zakresie zawarcia polisy na okres nieobjęty polisą, przy zachowaniu wymogu wartości ubezpieczenia deliktowego nie niższego niż 100 000 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 1.1. Oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a także: 1.2. Dokumentów określonych w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz.U.2006.87.605 ze zm). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 2.1. Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz: 1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (z podaniem ich numerów rejestracyjnych) i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (z podaniem ich numerów rejestracyjnych) i sprzętu, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1 ppkt 1), wykonawca wykazał pojazdy i sprzęt, którymi będzie dysponował, 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w zakresie wykonywania drogowych robót budowlanych. W odniesieniu do kierownika robót lub majstra należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami o specjalności drogowej oraz przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1. ppkt 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W odniesieniu do kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami o specjalności drogowej oraz przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu lub przebudowy dróg lub ścieżek o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię ulepszoną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. Za dokumenty potwierdzające, że wykazane przez wykonawcę roboty, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 5), zostały wykonane należycie zamawiający będzie uznawał referencje lub inne dokumenty wystawione przez odbiorcę prac, z których wynikało będzie, że usługi te wykonane zostały należycie tj. terminowo i bez zastrzeżeń. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 4.1. Oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.2. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. W przypadku spółek cywilnych wraz z ofertą należy złożyć umowę spółki cywilnej. 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo udzielone jednemu z nich do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W odniesieniu do wykonawców występujących wspólnie, obowiązek przedłożenia dokumentów, o których mowa w punktach 1.2. oraz pkt 4.2 dotyczy każdego wykonawcy z osobna. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wykonawcy przedkładają wspólnie. 8. Żądane dokumenty: zaświadczenia i oświadczenia powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, pod rygorem odrzucenia oferty: - w przypadku firmy jednoosobowej - przez właściciela lub osobę pisemnie przez niego upoważnioną (pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą), - w przypadku spółki, spółdzielni lub przedsiębiorstwa państwowego - zgodnie z zapisem znajdującym się w umowie, rejestrze lub upoważnieniu (stosowny dokument należy złożyć wraz z ofertą), - w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - zgodnie z pełnomocnictwem do reprezentowania wykonawców - vide pkt 6. 9. W przypadku, gdy którykolwiek z żądanych dokumentów, zaświadczeń lub oświadczeń nie ma odniesienia do sytuacji prawnej oferenta - niezbędne jest dołączenie oświadczenia o przyczynach ich braku. 10. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności wykazów, oświadczeń i zaświadczeń złożonych przez wykonawcę z ofertą lub w toku postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.las.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-509 Łódź, ul. Łagiewnicka 305, (poniedziałek - piątek 7.00-15.00) - leśniczówka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria ogólna Leśnictwa Miejskiego - Łódź, w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.07.2009.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki rowerowej Gniezno - Witkowo
- "Rewitalizacja zabytkowego Parku Miejskiego w Legnicy - Etap 1, Ogród Francuski, podetap II - alejki w ogrodzie różanym"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 w m. Łacha gm. Serock
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
- Budowa ścieżek pieszo-rowerowych w Gminie Stawiguda
- Budowa drogi dla rowerów z Gminy i Miasta Witkowo do Miasta Gniezna - etap I (odcinek Wiekowo-Strzyżewo Witkowskie) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.