eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane dla zadania pod tytułemPrzebudowa budynku Przychodni - dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych, ul. Kartezjusza 2, 01-480 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-22

Warszawa: Roboty budowlane dla zadania pod tytułem: Przebudowa budynku Przychodni - dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych, ul. Kartezjusza 2, 01-480 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 15540 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328090 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dla zadania pod tytułem: Przebudowa budynku Przychodni - dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych, ul. Kartezjusza 2, 01-480 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, są roboty budowlane dla zadania pod tytułem: Przebudowa budynku Przychodni - dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych, ul. Kartezjusza 2, 01-480 w Warszawie opisane szczegółowo w projekcie budowlanym, przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią kolejno Załączniki Nr 1 - 3 do SIWZ, Załącznik nr 1 - zakres prac część budowlana, Załącznik nr 2 - zakres prac część elektryczna, Załącznik nr 3 - zakres prac część sanitarna. W trakcie prowadzenia robót, budynek Przychodni będzie czynny, otwarty dla osób trzecich i planowane roboty nie mogą wpłynąć na ograniczenie działalności leczniczej Zamawiającego oraz dostępności dla wszystkich pacjentów w tym osób niepełno-sprawnych. W zależności od przebiegu prowadzonych prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dróg ewakuacyjnych z każdego punktu, w którym mogą przebywać osoby wraz z oznakowaniem. Każdorazowo o wprowadzeniu lub zmianie przebiegu dróg ewakuacyjnych, Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Każda kondygnacja dostępna jest poprzez windy w środkowej części budynku. Po przejęciu terenu robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim podczas i w związku z wykonywaniem robót oraz za wszelkie szkody powstałe w mieniu służącym realizacji przedmiotu umowy. Na czas obowiązywania umowy nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu robót, Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy lub umów ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją prac budowlanych oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: ryzyk budowlanych (np. CAR, EAR lub CWAR) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto; ubezpieczenia kadry, pracowników, współpracowników Wykonawcy oraz każdego Podwykonawcy, a także wszelkich innych osób realizujących w imieniu i na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy roboty. Roboty będą przebiegały zgodnie z harmonogramem, sporządzonym przez Wykonawcę w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy, ale przed rozpoczęciem robót. W harmonogramie kolejność wykonywanych prac musi być rozpisana na okresy 1-tygodniowe. W dniu przekazania terenu robót, wyznaczony przez Wykonawcę Kierownik budowy przekaże Zamawiającemu Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych, materiały muszą spełniać rygory opisane w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren robót, zorganizuje zaplecze socjalno-techniczne budowy i umieści tablicę informacyjną. Na Wykonawcy, w czasie od przyjęcia terenu robót przez Wykonawcę do przekazania Zamawiającemu, spoczywają koszty i odpowiedzialność za zabezpieczenie terenu robót, przed dostępem osób nieupoważnionych, dozór swojego mienia na terenie robót oraz przestrzeganie przepisów w zakresie bhp i ppoż. Wykonawca na własny koszt odpowiada za utrzymanie w należytym porządku i czystości wnętrz budynku oraz zaplecza robót, a w szczególności usuwanie i właściwe składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, łącznie z ich wywozem. Dodatkowo na żądanie Zamawiającego w tym Inwestora Zastępczego, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania dodatkowego sprzątania terenu robót i pomieszczeń przyległych w celu zapewnienia bezproblemowej pracy w obiekcie. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie złożonych przez Wykonawcę do przetargu: kosztorysów ofertowych, sporządzonych na podstawie projektu, przedmiarów robót, oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ w Zał. Nr 1-3. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe. Zatrudnieni w odpowiedniej liczbie do zakresu robót, pracownicy i osoby realizujące w imieniu i na rzecz Wykonawcy roboty, powinny: posiadać kwalifikacje niezbędne do zrealizowania robót, posiadać aktualne przeszkolenia w zakresie bhp i p.poż., posiadać aktualne badania lekarskie, być wyposażone w ubrania robocze ochronne zaopatrzone w logo Wykonawcy, imienne identyfikatory i kaski, zgodnie z wymaganiami bhp. Wykonawca zabezpieczy prowadzenie robót w systemie dwuzmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionego terminu wykonania przedmiotu umowy, po uprzednim poinformowaniu o tym Zamawiającego na co najmniej 3 dni przed planowanym rozpoczęciem wykonania robót w systemie dwuzmianowym, w szczególności jeśli koliduje to z normalnym funkcjonowaniem budynku. Wykonawca może zlecić wykonanie części robót budowlanych, dostaw lub usług Podwykonawcom na warunkach określonych na podstawie art. 6471 Kodeksu cywilnego oraz ustawie Pzp i opisanych w § 8 projektu umowy Zał. Nr 10. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania, prowadzenia, nadzorowania i zabezpieczania oraz koordynacji prac realizowanych przez Podwykonawców. Wykonawca ponosi koszty poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy według stawki zryczałtowanej miesięcznej w wysokości 600,00 zł, która będzie uregulowana przez Wykonawcę po zakończeniu umowy. Wykonawca w okresie prowadzenia prac budowlanych na terenie obiektu PL WAT SP ZOZ odpowiada za zapewnienie i przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt wszelkich prób, badań, sprawdzeń i pomiarów technicznych. Zamawiający w ogłoszeniu zapraszał na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu, w terminach od 07.12. br. do 14.12.2015 r. do siedziby Zamawiającego pok. Nr 116, w celu zapoznania uczestników z zakresem przebudowy oraz udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia. Po zakończeniu robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą: kosztorys powykonawczy, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wbudowanych i zastosowanych materiałów oraz protokół z pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej. Warunki współpracy Stron opisano szczegółowo w projekcie umowy w Zał. Nr 10.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Królak Usługi Ogólnobudowlane - Stolarstwo, ul. Topolowa 17/22, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 974827,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 964200,05

  • Oferta z najniższą ceną: 945410,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1377830,52

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.