Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Maniowy: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, warsztatów oraz konsultacji indywidualnych dla 21 uczestników projektu- Aktywni na maksa
Numer ogłoszenia: 155414 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czorsztynie z siedzibą w Maniowach , ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. (018) 27 508 83, faks (018) 27 509 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.czorsztyn.pl www.czorsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, warsztatów oraz konsultacji indywidualnych dla 21 uczestników projektu- Aktywni na maksa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i kursów oraz konsultacji indywidualnych w ramach projektu systemowego Aktywni na maksa realizowanego przez Gminę Czorsztyn Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Maniowach, w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zakres usługi obejmuje w szczególności zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, warsztatów oraz konsultacji indywidualnych dla 21 uczestników projektu Aktywni na maksa, które obejmą w szczególności: 1)Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 21 uczestników projektu w wymiarze 42 godz. łącznie (po 2 godz. na 1 osobę) w zakresie stworzenia indywidualnych planów rozwoju zawodowego, w okresie do 30.11.2013 r. 2)Indywidualne konsultacje psychologiczne dla 21 uczestników projektu w wymiarze 21 godz. łącznie (po 1 godz. na 1 osobę) w zakresie motywacji do zmiany swojej sytuacji społecznej i zawodowej, w okresie do 30.11.2013 r. 3)Warsztaty z zakresu efektywnego poszukiwania pracy dla 21 uczestników projektu. Dwa spotkania po min. 4 godz. w okresie do 30.11.2013 r. Szkolenie zawiera tematykę związaną m. in. z następującymi zagadnieniami: -umiejętność znalezienia się na rynku pracy, -umiejętność opracowania dokumentów aplikacyjnych -sposoby autoprezentacji na rynku pracy. 4)Zajęcia grupowe z psychologiem dla 21 uczestników projektu. Jedno spotkanie min. 4 godz. w okresie do 30.11.2013 r. Szkolenie zawiera tematykę związaną m. in. z następującymi zagadnieniami: -Integracja grupy, -Radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami w życiu, -Techniki zarządzania czasem, -Asertywności. 5)Zajęcia warsztatowe Bądź przedsiębiorczym dla min. 11 uczestników projektu. Dwa spotkania po min. 6 godz. w okresie do 30.11.2013 r. Szkolenie zawiera tematykę związaną m. in. z następującymi zagadnieniami: -Gospodarowanie, w tym budżetem domowym, -Radzenie sobie z obowiązkami życia codziennego, -Techniki planowania dnia i podziału obowiązków. 6)Zajęcia warsztatowe myśl pozytywnie dla min. 10 uczestników projektu. Trzy spotkania po min. 6 godz. w okresie do 30.11.2013 r. Szkolenie zawiera tematykę związaną m. in. z następującymi zagadnieniami: -Rola wartości i zasad w życiu poprzez analizę mocnych i słabych stron, -Potęga myśli, -Filary poczucia własnej wartości - program zmian. 7)Kurs profesjonalny sprzedawca z obsługą kas i urządzeń fiskalnych oraz obsługą komputera dla 10 osób, w okresie do 30.11.2013 r. Liczba godzin min. 60 (teoria i praktyka). Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. 8)Kurs wizażu dla 4 osób, w okresie do 30.11.2013 r. Liczba godzin min. 60 (teoria i praktyka). Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. 9)Kurs prawa jazdy kat. C dla 1 osoby, w okresie do 30.11.2013 r. Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. 10)Kurs florystyczny dla 3 osób, w okresie do 30.11.2013 r. Liczba godzin min. 60 (teoria i praktyka) Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. 11)Kurs kucharz małej gastronomi dla 3 osób, w okresie do 30.11.2013 r. Liczba godzin min. 60 (teoria i praktyka) Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. 3.Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji. 4.Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji na terenie Gminy Czorsztyn. W przypadku organizacji kursów, warsztatów i konsultacji w innym miejscu Wykonawca poniesie dodatkowo koszt dojazdu uczestników. 5.Cenę wynajmu sali i koszt podróży należy wliczyć do ceny kursu. 6.Kursy, warsztaty i indywidualne konsultacje muszą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 730 - 1900 . 7.Wykonawca na okres trwania kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji zapewni i wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. 8.Wykonawca zobowiązuje się do promocji EFS poprzez umieszczenie logotypu UE oraz logotypu PO KL w salach, których będzie odbywało się szkolenie. 9.Wykonawca obejmie każdego uczestnika projektu indywidualnym doradztwem zawodowym w wymiarze 2 godzin oraz poradnictwem psychologicznym w wymiarze 1 godzin. 10.Ubezpieczyć osoby skierowane na kursy, warsztaty i indywidualne warsztaty od NNW. 11.Zarejestrować szkolenie w bazie szkoleń. 12.Prowadzić dokumentację przebiegu kursu, warsztatu i indywidualnych konsultacji. Prowadzić dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem, listy obecności uczestników, wymiar godzin, tematy zajęć, protokoły egzaminacyjne, rejestr certyfikatów i świadectw ukończenia kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji. 13.Przeprowadzi wśród uczestników kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji ankiety (ex-ante i ex-post) służące do oceny ich poziomu umiejętności psychospołecznych. 14.Niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach mających wpływ na przebieg realizacji kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji. 15.Udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie dokumenty dotyczące postępów w realizacji kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji. 16.Poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego jak i instytucję Wdrażającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu systemowego. 17.Szkolenie z zakresu kursów zawodowych powinno zakończyć się przeprowadzeniem egzaminu z zakresu materiału objętego programem kursu oraz wydaniem dokumentu - dyplomu, zaświadczenia, świadectwa o ukończeniu szkolenia zgodnie z przepisami prawa. 18.W okresie trwania zajęć teoretycznych i praktycznych wykonawca ma obowiązek zapewnić kursantom warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 19.Wykonawca ma obowiązek po każdym zakończonym kursie, warsztacie i indywidualnych konsultacjach zebrać i dostarczyć do Zleceniodawcy następujące dokumenty: 1)kserokopie wydanych zaświadczeń/ certyfikatów, 2)kopię materiałów szkoleniowych, które były podczas zajęć przekazane uczestnikom (1 szt.), 3)oznaczone logo PO KL, EFS listy obecności na zajęciach, 4)oznaczone logo PO KL, EFS listy odbioru materiałów szkoleniowychpublikacji materiałów pomocniczych, 5)Oznaczone logo PO KL, EFS listę odbioru zaświadczeńcertyfikatów, 6)kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych, 7)indywidualny Plan Działania poszczególnych uczestników projektu z zakresu doradztwa zawodowego, 8)wypełnione ankiety i ich analizę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług świadczonych o podobnym zakresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonane według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia według załącznik nr 6 do SIWZ, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonane według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- program szkoleniowy zał. 10 SIWZ - harmonogram szkolenia zał. 11 SIWZ - oświadczenie zał. 7 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - doświadczenie wykonawcy - 30
- 3 - posiadane certyfikaty - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana może dotyczyć ilości uczestników kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji, - przedmiotów kursów, warsztatów i indywidualnych konsultacji, - zmiany ceny jednostkowej na osobę i wartości brutto za kursy, warsztaty i indywidualne konsultacje ale bez możliwości podwyższenia ceny określonej w ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Maniowach
ul. Gorczańska 3
34-436 Maniowy
pok. 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Maniowach ul. Gorczańska 3 34-436 Maniowy pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjy Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 w ramach projektu systemowego Aktywni na maksa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI MANIOWY
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - szkolenia
- Remont drogi gminnej 360614K (ul. Królówka) w km 0+455,00 do km 0+535,00 w miejscowości Kluszkowce, Gmina Czorsztyn.
więcej: przetargi MANIOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- Zatrudnienie 2 Wychowawców do Klubu dla Dzieci i Młodzieży oraz zatrudnienie dwóch Edukatorów Profilaktyki do Zespołu Profilaktyki w Ś C Z P dla Dzieci i Młodzieży.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- ,,Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu ,,Za Życiem" w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.