eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówBudowa kanalizacji miasta w ramach aglomeracji Lubaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Lubaczów: Budowa kanalizacji miasta w ramach aglomeracji Lubaczów
Numer ogłoszenia: 155436 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328010, fax 016 6321191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji miasta w ramach aglomeracji Lubaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicach 315 - 200 mm, o łącznej długości 3238 mb z przepompownią sieciową i rurociągiem tłocznym , zasilaniem energetycznym i przyłączem wodociągowym dla potrzeb przepompowni, przyłączy do budynków mieszkalnych z rur PVC 160 mm i długości 1271,5 m, na osiedlach: A. Mazury II - obejmuje teren objęty aktualnym MPZP Mazury II, położony w południowej części miasta. Zakres robót to budowa sieci z rur PCV fi 315- 200 mm i długości 1753 m, budowa przyłączy z rur PCV fi 160 mm i długości 732 m. B. Przemysłowa II obejmująca wykonanie sieci w ulicach: Budowlanych, Kasztanowa, Sikorskiego, Westerplatte: budowę przepompowni sieciowej o parametrach zgodnie z załączonym projektem budowlanym , oraz budowę przyłączy do budynków mieszkalnych, Zaprojektowana jest sieć z rur PVC o średnicach 315- 200 mm i długości 880,5 m , przepompownia sieciowa - szt. 1 z zasilaniem energetycznym i przewodem tłocznym z rur PE fi 90 mm i długości 294 m. Dla potrzeb przepompowni zaprojektowano przyłącz wodociągowy. Szczegółowe informacje zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszej dokumentacji. C. Dla zabudowy przy ulicy Partyzantów w Lubaczowie obejmuje budowę sieci z rur PCV fi 200 mm i długości 310,5 m i przyłączy do budynków fi 160 mm i długości 125 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu ubiegać mogą się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę o podobnym charakterze, - udzielą minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/nie spełnia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ (wg wzoru); 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - zał. nr 2 do SIWZ (wg wzoru), 3. Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z zakresem zamówienia (na załączonym druku - zał. nr 3 do SIWZ (potwierdzone przez pracownika Urzędu Miejskiego w Lubaczowie). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym, oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia a także wskazujące osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; Jeżeli w składanych przez wykonawcę w/w dokumentach brak jest danych o osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub oferta jest podpisywana przez inne osoby niż wymienione w w/w dokumentach należy dołączyć pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 6. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji uprawnionego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz podwykonawców wraz z podaniem części zamówienia, którą wykonawca planuje powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia w całości we własnym zakresie - zał. nr 5 do SIWZ/wg wzoru/; 11. Wykaz osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wraz z zaświadczeniami o przynależności do terytorialnie właściwej Izby - minimum jedna osoba z danej branży (wzór - zał. nr 6 do SIWZ). 12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat porównywalnych z zakresem zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 13. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2007 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 14. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów; pok. nr 15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty można składać w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów w pok. nr 7 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.