Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących i kopiujących.
Numer ogłoszenia: 1554 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata, edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących i kopiujących..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących i kopiujących w ilości 2080 ryz o następującej specyfikacji technicznej: Klasa: B; Format: A4; Gramatura: 80g/m2 +/-1,5g/m2; Białość CIE D65: 150 +/-3; Grubość: 106+/-2 mikrony; Sztywność: md 110 mN, cd 45 mN; Gładkość: max. 250 ml/min; Nieprzezroczystość: min. 90%; Wilgotność: 3,9 - 5,3%; Przepuszczalność: max. 1250 ml/min; Ilość arkuszy w ryzie: 500 szt.; Pakowany w kartonie - po 5 ryz; Druk: dwustronny, wysokonakładowy; Nadruk: czarno-biały i z kolorowymi elementami; Zastosowanie: do drukarek laserowych i atramentowych, kopiarek, urządzeń faksujących..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPIER HURT MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PAPIER HURT MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PAPIER - HURT Marcin Kiciński i wspólnicy Sp. k., Ul. Łopuszańska 36 bud. 4 lok 4, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30451,20
Oferta z najniższą ceną: 30451,20 / Oferta z najwyższą ceną: 32240,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie proponuje się udzielić w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 poz907 ze zm.) zwany dalej ustawą. Zgodnie z ww. art. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Ustawy dla usług i dostaw. Ustawowe pojęcie powszechnie dostępne należy rozumieć, jako dostawy produktów, które mają charakter pospolity, seryjny, masowy. Tak, więc towary i usługi powszechnie dostępne, to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży i można je nabyć bez względu na miejscowość i czas. Pod pojęciem ustalone standardy jakościowe należy rozumieć typy lub gatunki (dostaw, usług) dokładnie określone, znormalizowane, podpowiadające przeciętnym, standardowym, a nie specyficznym wymaganiom (normom). Wobec powyższego ustalone standardy to powtarzalne parametry jakościowe (twardość, funkcjonalność, gabaryty) danego przedmiotu świadczenia. Przedmiotem zamówienia jest Dostawę papieru do urządzeń drukujących i kopiujących na wyposażenie Ośrodka Rozwoju Edukacji. Dostawę papieru do urządzeń drukujących i kopiujących spełnia powyższe przesłanki gdyż są to art. Powszechne dostępne tj. można je nabyć w każdym podmiocie działającym w branży handlowej dotyczącej art. Biurowych i papierniczych. Prowadzenie tego typu działalności gospodarczej, nie wymaga specjalistycznych kwalifikacji ani pozwoleń oraz nie jest reglamentowana posiadaniem koncesji, licencji itp. Dostawa papieru do urządzeń drukujących i kopiujących w zakresie zgodnym z SIWZ jest dostawą uznaną za powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, może być ona oferowana przez liczne podmioty na rynku. Standardy jakościowe tego typu towarów nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jedno konkretne potrzeby, ale zaspokaja ona swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych takich, jakie są oferowane wszystkim zainteresowanym ich zakupem. W celu zabezpieczenia prawidłowego wykonania dostawy wytypowano 6 wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia. Ilość wytypowanych wykonawców zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty. Biorąc pod uwagę powyższe przedmiotowe zamówienie wypełnia dyspozycję art. 70 Ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.