Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Krosno Odrzańskie: Dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 155500 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 81, faks 68 358 27 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa, do jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, lekkiego oleju opałowego (spełniającego wymagania normy PN-C-96024) o następujących parametrach: gęstość w 15°C, max. 860 kg/m3, wartość opałowa, min.42,6 MJ/kg, temperatura zapłonu, min. 56°C, lepkość kinematyczna w 20 °C,6 max. mm2/s. Skład frakcyjny: do 250 °C destyluje, max. 65 % (v/v), do 350 °C destyluje, min. 85 % (v/v) Temperatura płynięcia, max.-20 °C, pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej, max. 0,3 % (m/m), zawartość siarki, max. 0,1 % (m/m), zawartość wody, max. 200 mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg, pozostałość po spopieleniu, max. 0,01 % (m/m), barwa czerwona, w ilości 122 000 litrów - przedmiotowa ilość oleju opałowego jest wielkością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Ewentualne zmiany mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy lub wyłączenia z użytkowania którejkolwiek z jednostek organizacyjnych Zamawiającego, bądź poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany dostawami częściowymi w terminach, ilościach oraz w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Dostawy częściowe oleju opałowego będą zgłaszane telefonicznie lub faksem. W przypadku nie określenia przez Zamawiającego innego terminu, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować poszczególne dostawy częściowe w terminie: do 48 godzin od momentu ich zgłoszenia. Dostawy częściowe Wykonawca jest zobowiązany dokonać w godzinach od 7.30 do 14.30. Z uwagi na powyższe Wykonawca przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksu, niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Do dostaw musi być dołączone świadectwo jakości oleju opałowego wystawione przez producenta. Olej będzie dostarczany cysternami posiadającymi przepływomierze oleju z aktualnym świadectwem legalizacji oraz jego wyładowania do zbiorników. Przedstawiciel Zamawiającego przyjmując dostarczony przez Wykonawcę olej opałowy na podstawie wskazań przepływomierza ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego. Wykonawca będzie zobowiązany do wyładowania dostarczonego oleju opałowego. Dostawy oleju będą fakturowane w temperaturze rzeczywistej. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że posiada: ważną (aktualną) koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy Prawo energetyczne
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy częściowej - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadku gdy będzie to niezbędne do właściwego wykonania umowy, a w szczególności, jeżeli w wyniku okoliczności mających miejsce po zawarciu umowy zmiana umowy stała się konieczna dla prawidłowej realizacji zamówienia, a w każdym przypadku, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego. Zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: 1)urzędowej zmiany stawek podatku VAT oraz akcyzy w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT oraz akcyzy; 2)zmiany terminu (okresu), zakresu albo wielkości realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na zmiany organizacyjne w strukturze Zamawiającego, w szczególności polegające na zmianie ilości jednostek organizacyjnych objętych przedmiotową umową;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13, pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg: posypywarki, pługa oraz wytwornicy solanki
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obiektu na potrzeby PSG w m. Tuplice"
- Usługa ubezpieczenia Gminy Krosno Odrzańskie wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.