eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinDostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ Garwolin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Garwolin: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ Garwolin
Numer ogłoszenia: 155519 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ Garwolin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy; 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: Zadanie nr 1 - Kompresy gazowe, gazy mb, serwety operacyjne, siatka do podtrzymywania opatrunków, Zadanie nr 2 - Plastry, Zadanie nr 3 - Gipsy, Zadanie nr 4 - Opaski, gaza jałowa, wata; 3. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje; 4. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach: * Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 6. Wykonawca wraz ze złożoną ofertą dla zadania nr 1, 2, 3, 4, winien dostarczyć próbki oferowanych materiałów opatrunkowych w ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w celu dokonania oceny technicznej i użytkowej owych produktów, jak również weryfikację oferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia (w odpowiednim zakresie); 7. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim; 8. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały opatrunkowe równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna materiały opatrunkowe o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy; 9. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy; 10. Realizacja dostawy odbywać się będzie w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia; 11. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.15-9, 33.14.11.13-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Deklaracja zgodności producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich klas; 2. Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikat CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; 3. Wpis, zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - dla wyrobów medycznych wszystkich klas za wyjątkiem I i IIa, jednak pod warunkiem, że pierwsze wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju UE, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy załączyć stosowne oświadczenie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Arkusz oceny technicznej i użytkowej - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. W przypadku osób fizycznych składających oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, oświadczenie Wykonawcy wskazujące osobę upoważnioną w do występowania i składania oferty w jej imieniu. - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 8. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 9. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ każdego z członków konsorcjum osobno.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna i użytkowa - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany cen w następujących przypadkach: - obniżenia cen; - zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; - zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Na zasadzie art. 144 ustawy PZP zmiana umowy może nastąpić w przypadku niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w umowie. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, I piętro, pok. 136 - Ośrodek Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy gazowe, gazy mb, serwety operacyjne, siatka do podtrzymywania opatrunków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe 17 nitkowe 8 warstwowe niesterylne 5 cm x 5 cm x 100 szt, nieinwazyjne, podwijane brzegi - opak. 5 300; Kompresy gazowe 17 nitkowe 8 warstwowe niesterylne 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt, nieinwazyjne, podwijane brzegi - opak. 4 500; Kompresy gazowe 17 nitkowe 8 warstwowe niesterylne 10 cm x 10 cm x 100 szt, nieinwazyjne, podwijane brzegi - opak. 2 350; Kompresy gazowe 17 nitkowe 16 warstwowe niesterylne 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt, inwazyjne, podwijane brzegi - opak. 1 300; Kompresy gazowe sterylne 5 cm x 5 cm x 5 szt, 17 nitkowe, 8 warstwowe - opak. 8 000; Kompresy gazowe sterylne 7,5 cm x 7,5 cm x 5 szt, 17 nitkowe, 8 warstwowe - opak. 8 000; Gaza bielona 17 nitkowa - 90cm - mb 6 000; Serweta operacyjna gazowa 4 warstwowa niejałowa 17-20 nitkowa z tasiemką o wymiarze 45 cm x 45 cm z nitką RTG - szt. 7 000; Serweta operacyjna gazowa 4 warstwowa jałowa 17-20 nitkowa z tasiemką o wymiarze 45 cm x 45 cm z nitką RTG (pakowana po 4 sztuki w torbę papierowo foliową) - opak. 3 500; Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków - na dłoń, ramię i stopę - mb 500; Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków - na głowę - mb 500; Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków - średni tułów - mb 500; Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków - duży tułów - mb 500; Kompresy gazowe 17 nitkowe 16 warstwowe niesterylne 10 cm x 20cm x 100 szt - opak. 150; Kompresy gazowe 17 nitkowe 16 warstwowe niesterylne z nitką RTG 10 cm x 10cm x 100 szt - opak. 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plaster do mocowania kaniul typu Vena Plast (lub oferta równoważna jakościowo i cenowo) 80 mm x 60 mm. - szt. 42 500; Przylepiec opatrunkowy na włókninie 10 m x 5 cm - szt. 390; Przylepiec opatrunkowy na włókninie 10 m x 10 cm - szt. 300; Przylepiec opatrunkowy na włókninie 10 m x 15 cm - szt. 270; Przylepiec opatrunkowy na włókninie 9,14 z tolerancją do 9,2 m x 2,5 cm - szt. 780; Przylepiec opatrunkowy na włókninie 9,14 z tolerancją do 9,2 m x 5 cm - szt. 400; Przylepiec opatrunkowy na tkaninie 9,14 z tolerancją do 9,2 m x 2,5 cm - szt. 600; Plaster opatrunkowy na włókninie 5m x 6 cm -niejałowy - szt. 20; Przylepiec chirurgiczny hypoalergiczny foliowy 9,14 z tolerancją do 9,2 m x 2,5 cm - szt. 120; Przylepiec zastępujący nici chirurgiczne do łączenia brzegów ran 6 x 38 mm x 1 szt. - szt. 1 800; Przezroczysty opatrunek do zabezpieczania, mocowania kaniul i cewników 10 cm/15 cm. - szt. 500..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gipsy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min. 3 m x 10 cm; odporna na kruszenie pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej, min.94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny), czas zanurzenia max. 3 sec. (całkowity czas potrzebny do równomiernego nasączenia opaski wodą) Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Pakowana po 2 szt. - szt. 1 100; Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 12 cm; odporna na kruszenie pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej, min.94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny), czas zanurzenia max. 3 sec. (całkowity czas potrzebny do równomiernego nasączenia opaski wodą) Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Pakowana po 2 szt. - szt. 1 200; Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 14 cm; odporna na kruszenie pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej, min.94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny), czas zanurzenia max. 3 sec. (całkowity czas potrzebny do równomiernego nasączenia opaski wodą) Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Pakowana po 2 szt. - szt. 2 500; Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 20 cm; odporna na kruszenie pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej, min.94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny), czas zanurzenia max. 3 sec. (całkowity czas potrzebny do równomiernego nasączenia opaski wodą) Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Pakowana po 2 szt. - szt. 420; Opaska wyścielająca z waty syntetycznej 3 m/10 cm szt. - 1 650; Opaska wyścielająca z waty syntetycznej 3 m/15 cm szt. - 2 300; Opaska wyścielająca z waty syntetycznej 3 m/20 cm szt. - 250..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opaski, gaza jałowa, wata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska elastyczna z zapinką 12 cm x 5 m pakowana pojedynczo. - szt. 4 600; Opaska elastyczna z zapinką 15 cm x 5 m pakowana pojedynczo. - szt. 3 500; Opaska dziana 5 cm x 4 m. - szt. 2 000; Opaska dziana 10 cm x 4 m. - szt. 9 500; Opaska dziana 15 cm x 4 m. - szt. 11 000; Gaza sterylna 0,5 m x 1 m. - szt. 6 500; Gaza sterylna 1 m x 1 m. - szt. 9 500; Lignina bielona arkusze 60 cm x 40 cm. - kg. 2 200; Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa, opakowanie po 0,5 kg. - op. 120; Seton 2m x 5cm, 17n, 4w m-jałowy - szt. 400; Tupfery w kształcie fasolki 15cm x 15cm z nitką RTG, jałowe (pakowane po 10szt) - op. 600; Tupfery w kształcie fasolki 9,5cm x 9,5cm z nitką RTG, jałowe (pakowane po 10szt) - op. 200..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.13-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.