eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzeprowadzenie audytu recertyfikacji i dwóch audytów nadzoru systemu zarządzania jakością w Starostwie Powiatowym w Kielcach zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Kielce: Przeprowadzenie audytu recertyfikacji i dwóch audytów nadzoru systemu zarządzania jakością w Starostwie Powiatowym w Kielcach zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2008
Numer ogłoszenia: 155523 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113697 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421307, faks 41 3442825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu recertyfikacji i dwóch audytów nadzoru systemu zarządzania jakością w Starostwie Powiatowym w Kielcach zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2008.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu audytu recertyfikacji i dwóch audytów nadzoru polegających na sprawdzeniu stanu zgodności Systemu Zarządzania Jakością Zamawiającego z wymaganiami Normy ISO 9001:2008. Zamawiający posiada wdrożony i certyfikowany Zintegrowany System Zarządzania zgodny z wymaganiami norm: PN-ISO/IEC-27001:2007 (okres ważności posiadanego certyfikatu upływa z dniem 03.01.2016r.) oraz ISO 9001:2008 (okres ważności certyfikatu upływa w dniu 13.09.2013r.). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a)przeprowadzenie jednego audytu recertyfikującego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008, b)przeprowadzenie dwóch audytów nadzoru, c)dostarczenie Zamawiającemu raportów z audytów, w terminie do miesiąca od ostatniego dnia audytu recertyfikacyjnego i nadzoru, d)wydanie Zamawiającemu dokumentów certyfikacyjnych, e)sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem u Zamawiającego systemu zarządzania jakością w okresie ważności certyfikatu, f)przeprowadzanie ewentualnych audytów specjalnych (korygujących), g)wydanie certyfikatu w języku polskim, angielskim i niemieckim po 1 egzemplarzu. 2. Zakres certyfikowanej działalności: Świadczenie usług dla Klientów indywidualnych, instytucji i firm w ramach zadań publicznych realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Kielcach. 3. Na dzień wszczęcia postępowania Zamawiający zatrudnia 285 pracowników. 4. Lokalizacja jednostki: 1)Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce (siedziba Starostwa) 2)ul. Planty 8, 25- 502 Kielce (siedziba Wydziału Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu- EK) 3)ul. Malików 150, 25-669 Kielce (siedziba Wydziału Komunikacji i Transportu- KT): a)ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny (Filia Wydziału KT), b)ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn (Filia Wydziału KT), c)Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik (Filia Wydziału KT), d)ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów (Filia Wydziału KT), e)ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia (Filia Wydziału KT), f)ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków (Filia Wydziału KT), g)ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn (Filia Wydziału KT), 5. W skład Starostwa wchodzą następujące wydziały oraz samodzielne komórki organizacyjne: a)Wydział Administracyjno - Organizacyjny b)Wydział Budownictwa c)Wydział Budżetu i Finansów d)Wydział Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu e)Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami f)Wydział Komunikacji i Transportu g)Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska h)Wydział Rozwoju i)Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej j)Samodzielne komórki organizacyjne: Biuro Rady Powiatu i Obsługi Zarządu, Powiatowy Ośrodek Zatrudnienia i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Zespół Audytu Wewnętrznego, Zespół ds. Informatyzacji Starostwa, Zespół Prasowy, Zespół Radców Prawnych, Zespół ds. Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa. Ponadto w skład Starostwa wchodzą: a)Geolog Powiatowy, b)Powiatowy Rzecznik Konsumentów, c)Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, d)Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością, Wszystkie komórki organizacyjne działają w ramach Systemu Zarządzania Jakością, który jest centralnie administrowany i audytowany. 6. W ramach wdrażania Systemu Zarządzania opracowano Politykę Jakości i Księgę Jakości, procedury oraz powołano Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością. 7. Wykonawca winien wykazać posiadanie akredytacji jednostki certyfikującej System Zarządzania Jakością w zakresie zgodności z normą ISO 9001:2008, udzielonej przez uprawniony podmiot w formie zaświadczenia (certyfikatu). Zaświadczenie (certyfikat) musi posiadać termin ważności najpóźniej na dzień podpisania umowy. Zaleca się, aby Wykonawca dysponował przedmiotową akredytacją przez cały proces certyfikacji. 8. Koszty zakwaterowania i przejazdu audytorów na Audyt recertyfikacyjny i audyty nadzoru pokrywa Wykonawca. 9. Wykonawca powinien przedstawić harmonogram wykonania z rozbiciem m.in. na: poszczególne etapy procesu recertyfikacji, czas wizyty audytorów, skład zespołu audytorów. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Rejestr Statków S.A., Al. Gen. Józefa Hallera 126, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14911,29

  • Oferta z najniższą ceną: 14911,29 / Oferta z najwyższą ceną: 31303,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.