Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Sochaczew: Przedmiotem zamówienia jest: roboty renowacyjne w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Fr. Chopina w Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 155548 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Fryderyka Chopina , ul. Głowackiego 2, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622962, faks 046 8622962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: roboty renowacyjne w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Fr. Chopina w Sochaczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się : - wykonanie renowacji całości elewacji budynku szkoły - rozebranie starej i wykonanie nowej opaski w części nowej budynku - częściowy demontaż starej i wykonanie nowej stolarki okiennej budynku - wykonanie remontu schodów w elewacji południowej - rozbiórka i wykonanie nowych schodów w elewacji frontowej budynku - wykonanie i montaż nowych rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich w części nowej budynku - wszystkie inne nie wymienione wyżej roboty, jakie występują przy realizacji umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wysokości 3000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku, gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki, na potwierdzenie odpowiedniego umocowania do złożenia oferty winien złożyć - zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych - oświadczenie w treści oferty - wraz z kopią stosownej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie (chyba, że upoważnienie do złożenia oferty w opisanej sytuacji wynika z umowy spółki). W przypadku nie złożenia w/w uchwały wraz z ofertą, w razie uznania ofert złożonej przez Wykonawcę za najkorzystniejszą, Zamawiający ponownie wezwie Wykonawcę do złożenia tych dokumentów przed zawarciem umowy. Jeżeli Wykonawca ich nie dostarczy, umowa nie zostanie zawarta z winy Wykonawcy, a ponadto Zamawiający będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych (za szkodę spowodowaną uchyleniem się od zawarcia umowy). 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. 5. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ( ZUS ), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 6. wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Należy przedstawić kserokopię uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami w zakresie robot objętych niniejszym zamówieniami. 7. wykaz wykonanych przez Wykonawców okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania (od maja 2004 r do maja 2009r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną (1) realizacje tożsamych prac o analogicznym z przedmiotem zamówienia charakterze, tj., roboty tynkarskie elewacyjne prowadzonych w obiekcie zabytkowym - wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że prace te zostały wykonane należycie. 8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605) Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzyczna.e-sochaczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Fr. Chopina
96-500 Sochaczew ul. Głowackiego 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 15:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Fr. Chopina 96-500 Sochaczew ul. Głowackiego 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego - drogi powiatowe nr 3832W w m. Seroki (odcinek od DK-92) oraz 3827W w m. Czerwonka
- WYKONANIE REMONTU 3 DRÓG GMINNYCH W SOCHACZEWIE
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gawłów, Karwowo
- Wykonanie remontu nawierzchni jezdni masą mineralno-asfaltową z frezowaniem, drogi powiatowe - 3817W Żelazowa Wola - Kożuszki oraz 3847W ul. Młynarska, Łąkowa w Sochaczewie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
- WYKONANIE PROJEKTU REMONTU BUDYNKU "T4" WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE DZIAŁKI EW. NR 2 Z OBRĘBU 20604
- Modernizacja drogi - ulicy Tłustomostkiej w Pietrowicach Wielkich
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- Modernizacja budynku Teatru - dot. poprawy bezpiecze￱stwa poruszania się po dachu budynku w ramach, której zostaną wykonane pomosty serwisowe, trasy dostępowe i renowacja pokrycia dachu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.