To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-23
Warszawa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w
zakresie pielęgnacji
Numer ogłoszenia: 155563 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141363 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 571 50 30, faks 22 571 50 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji, których istotą jest opieka higieniczna oraz zalecona przez lekarza pielęgnacja na rzecz osób, które ze względu na szczególny stan zdrowia wymagają opieki i pielęgnacji w miejscu zamieszkania. Prawo osób do korzystania z usług, wynika z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. - o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 tekst jednolity ze zmianami) i każdorazowo jest ustalane przez Zamawiającego w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. Osoby skierowane przez Wykonawcę do świadczenia usług, zwane dalej opiekunkami/opiekunami, zobowiązane będą do realizacji czynności wskazanych przez Zamawiającego w załączniku do decyzji administracyjnej, zgodnie z zakresem usług tam wskazanych, których maksymalny zakres został określony w Załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia. Zakres usług dostosowany będzie do indywidualnych potrzeb danego świadczeniobiorcy. Świadczeniobiorcami są mieszkańcy Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Usługi będą świadczone we wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7:00 - 21:00. Ogólna liczba godzin usług, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w trakcie realizacji zamówienia wyniesie maksymalnie 9 660 godzin. W ramach zamówienia usługami objętych będzie średnio w miesiącu 35 świadczeniobiorców, średnia liczba godzin na rzecz jednego świadczeniobiorcy w miesiącu wyniesie 23 godziny, średnio w miesiącu 805 godzin. Ze względu na specyficzny charakter przedmiotu zamówienia jakim jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji i wiążący się z tym brak możliwości dokładnego oszacowania liczby godzin Zamawiający zastrzega, że podana w ust. 6 maksymalna liczba godzin usług może ulec zmniejszeniu w granicach 5%, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego rozeznanych w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu. W przypadku, gdy zajdzie konieczność zwiększenia maksymalnej liczby godzin Zamawiający może: zwiększyć liczbę osób i godzin w stosunku do średniej miesięcznej. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie. Okres realizacji zamówienia w takim przypadku może ulec skróceniu lub udzielić zamówienia uzupełniającego, które będzie realizowane jednocześnie z zamówieniem podstawowym, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na zasadach tam opisanych. Zamawiający informuje, że liczba świadczeniobiorców objętych usługami, liczba godzin usług świadczonych na rzecz jednego świadczeniobiorcy oraz ogólna liczba godzin usług będzie zmienna. Okres na jaki przyznawane będą usługi będzie różny dla poszczególnych świadczeniobiorców. Liczba świadczeniobiorców korzystających z usług w soboty, niedziele i święta będzie mniejsza. niż w dni powszednie. Szacuje się, że w soboty z usług korzystać będzie ok. 50%, a w niedziele ok. 40% wszystkich świadczeniobiorców. Liczba osób, na rzecz których świadczone będą usługi w godzinach 7:00 - 8:00 i 18:00 - 21:00 wyniesie ok. 40% wszystkich świadczeniobiorców, pozostali świadczeniobiorcy korzystać będą z usług w godzinach 8:00 - 18:00. Liczba osób i grupa osób uprawnionych do korzystania z usług będzie się w trakcie realizacji zamówienia zmieniać, średnio co miesiąc uprawnienia zostaną ustalone dla 4 nowych świadczeniobiorców. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.12.2015r. - 30.11.2016r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
- Agencja Służby Społecznej Kościelak Spółka Jawna, ul. Kwiatowa 7A, 02-579 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 713955,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125580,00
Oferta z najniższą ceną: 125580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125580,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.